Aju on selle ajastu autodel viimane koht milleni jõuda, arvan, et probleem on ikkagi miskis muus. Millest selline järeldus ültsegi?DannuOlen kirjutas:Turbo probleem korras.Aju vajab vahetamist.Aju ei lase mootorit peeneks ajada.
Ja peeneks, ingel küll, see on ju ikkagi diisel, ja selle momendikõver kukkub peale 3000rpmi saavutamist kolinal alla, kui sul just mingi rängem chip peal pole.
Nagu ma aru saan siis viskab turbo tagant ära, seega mingil põhjusel saavutatakse ajule etteantud piirrõhk või teine variant, et aju saab ise mapist aiateibaid ja reaalne rõhk on ikkagi väiksem mis on ajus kuvatud. Väga meenutab tegelikult n75 klappi viga, see klapike asub kütuse filtri juures selline kandiline, kahe juhtmega ja kolme voolikuga, punane, sinine must. Esimesea asjan korja see küljest ja pese brake cleaneriga puhtaks ja õhuga purista läbi ettevaatlikult. Oleda sa ülde reaalse ülelaade rõhu üle mõõtnud?