Passat B3 2.0 85kw ei jää käima .
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Sept 2012, 08:51
- Telefon: 56926057
- Auto: Mk2 + muud jamad...
- Asukoht:
Passat B3 2.0 85kw ei jää käima .
Tere ka siinsele rahvale , nimelt torman kohe probleemi juured .
Probleem seisneb selles et passat ei taha kuidagi käima jääda , no algselt ei tahtnud käima minnagi sest pihustid ei saanud oma impulssi aga selle suutsin äralahendada (ajus oli paar takistit läbi põlenud ja vahetasin need välja ) nüüd aga on probleem selline et sädet ei taha olla , süütepooli kontrollisin ära ja tollega kõik on , hallianduri välistaksin kah , sest antud jagaja oli töötavalt mootorilt , (igaks juhuks katsetasin ka teist halliandurit kuid viga ei kadunud , sädet ei tekkinud ) säde oli ainult siis kui käivitasin , ehk siis hetkel kui mootor hakkas ringi käima ja see säde oli ainult ühel küünlal vastavalt rootori asendile kas 1.2.3 või 4 küünal/ silinder .
Tegin sellise katsetuse et ühendasin jagaja - klemmikülge juhtme( seal kus see pistik läheb hallianduri külge + 0 ja - klemm) ja selle juhtmega puudutasin aku miinus klemmi ja kui selle juhtmega sedasi jukerdades impulssi andes tekkis ka küünlale säde ( süüde koguaeg sees ) .
Järgmisena keerasin küünlad tagasi sisse ja vedasin selle abi/ lisajuhtme salongi , ning käivitamise ajal hoidsin seda juhet vastu kere ( andsin massi /-) tulemuseks oli see et auto läks käima, käis maksimaalselt 5-10 sek aga pöördeid ei saanud üle 3000 p/min üldjuhul jäi pöörete maksimumiks 2000p/min .
Kui seda lisamassi mitte anda siis ei juhtu midagi , isegi ei luba mitte .
Kaasipedaali sõkkumisest pole tolku kummalgi juhul , pigem töötab kõige pikemalt tühikäigul umbes 15 sek ja siis sureb välja . Proovisin ka sedasi et võtsin temperatuuri andurilt pistiku küljest ära aga midagi ei muutunud tulemus oli sama .
Mis peaksin välja vahetama , kas selle ajurondi või siis tuleks üle vaadata/ väljavahetada väntvõlli asendi andur?
Muidugi kui on Võru Põlva kandis keegi kes oleks nõus oma aju või antud andurit katsetamiseks laenama siis oleks see väga teretulnud.
Ettetänades Madis!
Probleem seisneb selles et passat ei taha kuidagi käima jääda , no algselt ei tahtnud käima minnagi sest pihustid ei saanud oma impulssi aga selle suutsin äralahendada (ajus oli paar takistit läbi põlenud ja vahetasin need välja ) nüüd aga on probleem selline et sädet ei taha olla , süütepooli kontrollisin ära ja tollega kõik on , hallianduri välistaksin kah , sest antud jagaja oli töötavalt mootorilt , (igaks juhuks katsetasin ka teist halliandurit kuid viga ei kadunud , sädet ei tekkinud ) säde oli ainult siis kui käivitasin , ehk siis hetkel kui mootor hakkas ringi käima ja see säde oli ainult ühel küünlal vastavalt rootori asendile kas 1.2.3 või 4 küünal/ silinder .
Tegin sellise katsetuse et ühendasin jagaja - klemmikülge juhtme( seal kus see pistik läheb hallianduri külge + 0 ja - klemm) ja selle juhtmega puudutasin aku miinus klemmi ja kui selle juhtmega sedasi jukerdades impulssi andes tekkis ka küünlale säde ( süüde koguaeg sees ) .
Järgmisena keerasin küünlad tagasi sisse ja vedasin selle abi/ lisajuhtme salongi , ning käivitamise ajal hoidsin seda juhet vastu kere ( andsin massi /-) tulemuseks oli see et auto läks käima, käis maksimaalselt 5-10 sek aga pöördeid ei saanud üle 3000 p/min üldjuhul jäi pöörete maksimumiks 2000p/min .
Kui seda lisamassi mitte anda siis ei juhtu midagi , isegi ei luba mitte .
Kaasipedaali sõkkumisest pole tolku kummalgi juhul , pigem töötab kõige pikemalt tühikäigul umbes 15 sek ja siis sureb välja . Proovisin ka sedasi et võtsin temperatuuri andurilt pistiku küljest ära aga midagi ei muutunud tulemus oli sama .
Mis peaksin välja vahetama , kas selle ajurondi või siis tuleks üle vaadata/ väljavahetada väntvõlli asendi andur?
Muidugi kui on Võru Põlva kandis keegi kes oleks nõus oma aju või antud andurit katsetamiseks laenama siis oleks see väga teretulnud.
Ettetänades Madis!
Viimati muutis madis132, 18 Dets 2013, 17:31, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Sept 2012, 08:51
- Telefon: 56926057
- Auto: Mk2 + muud jamad...
- Asukoht:
Re: Passat B3 2.0 85kw ei jää käima .
No nii , nüüd siis on selgeks saanud et tegelikult antud mootoril polegi väntvõlli asendi andurit
see andur millest mina jahusin on hoopis detonatsiooni andur mis kah oli omadega õhtal ( anduri plastik ümbris oli täiesti pude ja lagunes kätte ära , asendasin selle korralikuma anduriga ) aga pärast selle asendamist midagi ei muutunud no ja mis seal olekski saanud muutuda
.
Probleem on ikka sama , käivitad läheb käima töötab 10 sekki ja kustub ära .
Homme proovin teist aju ja siis vaatame mis saab .


Probleem on ikka sama , käivitad läheb käima töötab 10 sekki ja kustub ära .
Homme proovin teist aju ja siis vaatame mis saab .
Viimati muutis madis132, 18 Dets 2013, 17:32, muudetud 1 kord kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat B3 2.0 85kw ei jää käima .
alati võid küsida. Tundub õhulugeja vea moodi aga seda saan vaid diagnostika järgselt väita.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Sept 2012, 08:51
- Telefon: 56926057
- Auto: Mk2 + muud jamad...
- Asukoht:
Re: Passat B3 2.0 85kw ei jää käima .
Proovisin veel ilma õhulugejata asja käima ja tundus nagu midagi poleks muutunud , ise hakkasin kah juba seda kahtlustama.
Diagnostikaga on see jama et asjal pole seda diagnostika pistikut muidu siin oleks saanud juba uurida.
Ma üritan õhulugeja kah kusagilt ligi haarata ja ära proovida , aga ega kui õhulugeja ei tööta/toimi siis teda suuresti ise remontida/ puhastada kah ei saa , või saab?
Diagnostikaga on see jama et asjal pole seda diagnostika pistikut muidu siin oleks saanud juba uurida.
Ma üritan õhulugeja kah kusagilt ligi haarata ja ära proovida , aga ega kui õhulugeja ei tööta/toimi siis teda suuresti ise remontida/ puhastada kah ei saa , või saab?
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Sept 2012, 08:51
- Telefon: 56926057
- Auto: Mk2 + muud jamad...
- Asukoht:
Re: Passat B3 2.0 85kw ei jää käima .


Aga miks ikkagi ajudes(kolm erinevat aju) takistid läbi olid kärsanud , ilmselt just see pärast et antud pillile oli mingi mass lüliti laadne toode pluss klemmi vahele ühendatud aga seda lülitit lülitades lülitas ta ainult osa plussist välja , starteri peale tuli ikka vool ja paarile pluss juhtmele nii samuti .
Kui keegi peaks sellist lahendust teostama siis soovitan seda teha nii et mass lüliti lülitaks massi välja mitte plussi muidu võib aju saada vähekene kangemat voolu ja takistid ei pea vastu , see ilmselt ei juhtu kohe vaid võib alles mingi aja pärast välja lüüa .
Panen mingi aeg mõned selgitavad pildid lisaks , sest ega ma ise kah ei saa aru mida ma kirja olen pannud

Iga tahes Suur Tänu neile kes kaasa viitsisid mõelda !
Järgmise korrani ...

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat B3 2.0 85kw ei jää käima .
Ehk siis mingi ülisuper salalukk?madis132 kirjutas:![]()
No nii pill käib !! ja tuju on super , vahetasime aju ära ja probleemid on kadunud .
Aga miks ikkagi ajudes(kolm erinevat aju) takistid läbi olid kärsanud , ilmselt just see pärast et antud pillile oli mingi mass lüliti laadne toode pluss klemmi vahele ühendatud aga seda lülitit lülitades lülitas ta ainult osa plussist välja , starteri peale tuli ikka vool ja paarile pluss juhtmele nii samuti .
Kui keegi peaks sellist lahendust teostama siis soovitan seda teha nii et mass lüliti lülitaks massi välja mitte plussi muidu võib aju saada vähekene kangemat voolu ja takistid ei pea vastu , see ilmselt ei juhtu kohe vaid võib alles mingi aja pärast välja lüüa .
Panen mingi aeg mõned selgitavad pildid lisaks , sest ega ma ise kah ei saa aru mida ma kirja olen pannud![]()
Iga tahes Suur Tänu neile kes kaasa viitsisid mõelda !
Järgmise korrani ...
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30 Sept 2012, 08:51
- Telefon: 56926057
- Auto: Mk2 + muud jamad...
- Asukoht:
Re: Passat B3 2.0 85kw ei jää käima .
Täpselt , osa voolu oli maas , käivitada said aga käima ei läinudgolfi_vend kirjutas:Ehk siis mingi ülisuper salalukk?madis132 kirjutas:![]()
No nii pill käib !! ja tuju on super , vahetasime aju ära ja probleemid on kadunud .
Aga miks ikkagi ajudes(kolm erinevat aju) takistid läbi olid kärsanud , ilmselt just see pärast et antud pillile oli mingi mass lüliti laadne toode pluss klemmi vahele ühendatud aga seda lülitit lülitades lülitas ta ainult osa plussist välja , starteri peale tuli ikka vool ja paarile pluss juhtmele nii samuti .
Kui keegi peaks sellist lahendust teostama siis soovitan seda teha nii et mass lüliti lülitaks massi välja mitte plussi muidu võib aju saada vähekene kangemat voolu ja takistid ei pea vastu , see ilmselt ei juhtu kohe vaid võib alles mingi aja pärast välja lüüa .
Panen mingi aeg mõned selgitavad pildid lisaks , sest ega ma ise kah ei saa aru mida ma kirja olen pannud![]()
Iga tahes Suur Tänu neile kes kaasa viitsisid mõelda !
Järgmise korrani ...
