milline mootor golf 2-le
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: vr6
Enamvähem jah.ausaltv kirjutas:Kas muidu ABF 2.0 läheb G2-le 1-1-le peale?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: vr6
No see on üks parimaid. 9A on lahjem ja idiootliku pritsega.ausaltv kirjutas:ja kas peab tingimatta olema ABF tüüpi ?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: vr6
Aga miks mitte siis kohe mõni uuem TDI mootor? 96 või 110 kw näiteks?t6nis3 kirjutas:Jurate,mida jurate,kuid G2-hele. on parim mootor TDi. 81kw.= 104kw. Dünaamika vr. küttekulu.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: vr6
See pole ju "vanakoolikas" 

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: vr6
Poisid,vastus eelnev oli ju reaalne. (ÄRGE ,,LAHMIGE,, OMA interneti teadmistes,mis REAALSELT teid eksitab). TDi.-panna G2-hele. on ju SUPER. Tean,mida räägin. G2- (kitsa klaasiga) oli ju TDI 66 KW. AISTE VAHEL. OLI. Jaa see on fakt.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: vr6
Volkswagenil tuli tdi välja 1993 aastal Golf3 mudeliga.t6nis3 kirjutas:Poisid,vastus eelnev oli ju reaalne. (ÄRGE ,,LAHMIGE,, OMA interneti teadmistes,mis REAALSELT teid eksitab). TDi.-panna G2-hele. on ju SUPER. Tean,mida räägin. G2- (kitsa klaasiga) oli ju TDI 66 KW. AISTE VAHEL. OLI. Jaa see on fakt.
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 26 Juun 2012, 23:15
- Auto: VW Touran 1,6 TDI DSG 2015
- Asukoht: Tartu
Re: vr6
Olen ka mõelnud et kas TDI-d on ikka Golf 2-le peale pandud, korralik mootor ükskõik mis kW versioonis peaks muhedalt ja ökonoomselt edasi liigutama, ons kogemusi palju muljetada? Originaal vist ainult 40kW-sena, paras rooli taga lehte lugeda......
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: vr6
Teema oli ju siiski bensiinimootorist, kuid soovitasin lihtsuse huvides ümber ehituse kohapealt siiski Diisel mootorit.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: vr6
Oli ka veidi vingem 59kw td olemad vanalkoolil aga mina ei teaks, et 81kw oleks olnud G2 peal. Panna muidugi saab ja see istub sinna.Niru kirjutas:Olen ka mõelnud et kas TDI-d on ikka Golf 2-le peale pandud, korralik mootor ükskõik mis kW versioonis peaks muhedalt ja ökonoomselt edasi liigutama, ons kogemusi palju muljetada? Originaal vist ainult 40kW-sena, paras rooli taga lehte lugeda......
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: vr6
Natuke ajalugu vr6 mootorist.
http://the-corrado.net/showthread.php?t=36652" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubgti.com/showthread.php?1 ... n-Mk2-Golf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://the-corrado.net/showthread.php?t=36652" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubgti.com/showthread.php?1 ... n-Mk2-Golf" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Boxerdaja, 22 Dets 2013, 10:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: vr6
Vastan oma eelmisele jutule,et te lugejad valesti aru ei saaks. G2-hele. panin peale TDi.66 kw-ise. mootori.NB. Kõrgsurve pump on trossiga juhitav sel juhul. Aju ja muud andurid jäid riiulisse. Turbo töötab ise oma surve pealt. Keerulisem(elektri kohapealt) on muidugi 81 kw.-ne. mootor aga ega vr6 G2-hele. lihtsam ole.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: vr6
Sesmõttes ma ei mõista sind Tõnis. Teemaks on VR6 tõstmine G2-le ja sina jahud ikka siin oma diislitest. Ma saan aru, et iga l*** kiidab ikka oma, kuid aitab küll juba. Inimene pole mõistlik, et tahaks diislit saada. Tahab saada kärtsu ja mürtsu.t6nis3 kirjutas:Vastan oma eelmisele jutule,et te lugejad valesti aru ei saaks. G2-hele. panin peale TDi.66 kw-ise. mootori.NB. Kõrgsurve pump on trossiga juhitav sel juhul. Aju ja muud andurid jäid riiulisse. Turbo töötab ise oma surve pealt. Keerulisem(elektri kohapealt) on muidugi 81 kw.-ne. mootor aga ega vr6 G2-hele. lihtsam ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: vr6
Loe minu postitust 22 detsember kell 01. 05. Palun ära tõmble alkeemik. Kui teemaalgataja sellest diisli jutust närvi läheks,oleks veel arusaadav,kuid mida sina sügeled? ? ?
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: vr6
Vabandust härra Tõnis, kuid ma üritasin teemat tagasi tuua algsele teemale. Sa väitsid siin, et kõige parem mootor oleks 81kw-ne, kuid samas rääkisid ka seda, et sellega oleks sama palju vaeva vaja näha kui VR6-ga.t6nis3 kirjutas:Loe minu postitust 22 detsember kell 01. 05. Palun ära tõmble alkeemik. Kui teemaalgataja sellest diisli jutust närvi läheks,oleks veel arusaadav,kuid mida sina sügeled? ? ?
Rahulikku ja vaikset jõulu sulle, Tõnis.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: vr6
88 ja ülesse millel on juba uuem kaitsme plokk. Lihtsalt nii on kergem elektri osas. Kuskilt meenub aga võin hetkel eksida, et uuema süsteemiga tuli 88 a. 10. kuu. Esmaselt saad vaadatakas suunatule ja kojameeste kangid on juba "jämedad"--keit-- kirjutas:Jah katsume teemaalgataja soovides püsida
Mis aasta G2-le Vr6 või ABF peale läheks ?
Samas miks kiidan ABF mootorit. Kindlasti mitte sellepärast, et endal üks selline on vaid sellest saab veel parema...
VOT SELLISE http://www.youtube.com/watch?annotation ... ElFiQcLsp8" onclick="window.open(this.href);return false;
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: vr6
Jämedad kangid tulid 87 lõpp juba, aga ohutulede lüliti oli veel armatuuris-CE1. CE2-l kolis aga ohutulede lüliti roolisambale kangide korpusesse ja see on 100% CE tunnus.NOTFAST kirjutas:88 ja ülesse millel on juba uuem kaitsme plokk. Lihtsalt nii on kergem elektri osas. Kuskilt meenub aga võin hetkel eksida, et uuema süsteemiga tuli 88 a. 10. kuu. Esmaselt saad vaadatakas suunatule ja kojameeste kangid on juba "jämedad"--keit-- kirjutas:Jah katsume teemaalgataja soovides püsida
Mis aasta G2-le Vr6 või ABF peale läheks ?
Samas miks kiidan ABF mootorit. Kindlasti mitte sellepärast, et endal üks selline on vaid sellest saab veel parema...
VOT SELLISE http://www.youtube.com/watch?annotation ... ElFiQcLsp8" onclick="window.open(this.href);return false;
Et ehitada maailma kiiremat 16v mootoriga volkswagenit ei pea kasutama ABF-i. Konkreetses videos olev auto omab diisli plokki ja 1,8 16v 102kw pead. Muidugi pole need kaugeltki liinilt tulnud detailid vaid ikka kõvasti töödeldud.
allikas: http://www.boba-motoring.de/?knopf=2013 ... schliessen" onclick="window.open(this.href);return false;
NB! Ei õhuta vaenule, vaid lihtsalt närin igavusest tähti!

Et teemas püsida, kaugel on teemalagataja projekt? Kas on midagi on juba liigutatud ka eesmärgi nimel?
Viimati muutis Boxerdaja, 22 Dets 2013, 14:00, muudetud 2 korda kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: vr6
Usun, et nii oli kangide osasja kirjutasin ka, et mälujärgi ja võin eksida, kuid vaata video algust, seal on kirjas, et ABF mootoriga siiski tegu.Boxerdaja kirjutas:Jämedad kangid tulid 87 lõpp juba, aga ohutulede lüliti oli veel armatuuris-CE1. CE2-l kolis aga ohutulede lüliti roolisambale kangide korpusesse ja see on 100% CE tunnus.NOTFAST kirjutas:88 ja ülesse millel on juba uuem kaitsme plokk. Lihtsalt nii on kergem elektri osas. Kuskilt meenub aga võin hetkel eksida, et uuema süsteemiga tuli 88 a. 10. kuu. Esmaselt saad vaadatakas suunatule ja kojameeste kangid on juba "jämedad"--keit-- kirjutas:Jah katsume teemaalgataja soovides püsida
Mis aasta G2-le Vr6 või ABF peale läheks ?
Samas miks kiidan ABF mootorit. Kindlasti mitte sellepärast, et endal üks selline on vaid sellest saab veel parema...
VOT SELLISE http://www.youtube.com/watch?annotation ... ElFiQcLsp8" onclick="window.open(this.href);return false;
Et ehitada maailma kiiremat 16v mootoriga volkswagenit ei pea kasutama ABF-i. Konkreetses videos olev auto omab diisli plokki ja 1,8 16v 102kw pead. Muidugi pole need kaugeltki liinilt tulnud detailid vaid ikka kõvasti töödeldud.
allikas: http://www.boba-motoring.de/?knopf=2013 ... schliessen" onclick="window.open(this.href);return false;
NB! Ei õhuta vaenule, vaid lihtsalt närin igavusest tähti!
Et teemas püsida, kaugel on teemalagataja projekt? Kas on midagi on juba liigutatud ka eesmärgi nimel?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: vr6
Vr6 mootor mille pmts tasuta sain osutus vigaseks, hakkasin siis uurima mis mootoreid veel vahele saaks panna ja selgus et ABF aga seda poole raskem leida kui vr6-te. Ebays paar tükki on müügil aga seal ei hakka igaksjuhuks ostma, romulates ka pole.äkki keegi oskab soovirada kust saaks abf 2.0 110kw? Ja oma diisli juttudega võite kükki tõmmata.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: vr6
Hoia silmad lahti. Vahel liigub odavalt B4 passateid selle mootoriga. Soovitan osta koos autoga ja siis võid passatile peale panna vahetuseks 85kw moto, mida leidub kõigil lammutajatel. Ise võin müüa G3 GTI ka sulle selle motoga, aga ilmaeest seda autot ei müü ja hind on 1000.-
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: vr6
Keegi võiks teema pealkirja ära muuta, näiteks "Milline mootor golf2-le" vms.
Terve golf2 praegu ju foorumis abf mootoriga müügis:
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=56&t=109354" onclick="window.open(this.href);return false;
Terve golf2 praegu ju foorumis abf mootoriga müügis:
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=56&t=109354" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Boxerdaja, 22 Dets 2013, 19:43, muudetud 2 korda kokku.