milline mootor golf 2-le

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

ausaltv
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 08 Okt 2013, 12:10
Telefon: 56870791
Auto: golf 2
Asukoht:

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas ausaltv »

Kas muidu ABF 2.0 läheb G2-le 1-1-le peale?

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

ausaltv kirjutas:Kas muidu ABF 2.0 läheb G2-le 1-1-le peale?
Enamvähem jah.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

ausaltv
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 08 Okt 2013, 12:10
Telefon: 56870791
Auto: golf 2
Asukoht:

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas ausaltv »

ja kas peab tingimatta olema ABF tüüpi ?

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

ausaltv kirjutas:ja kas peab tingimatta olema ABF tüüpi ?
No see on üks parimaid. 9A on lahjem ja idiootliku pritsega.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Jurate,mida jurate,kuid G2-hele. on parim mootor TDi. 81kw.= 104kw. Dünaamika vr. küttekulu.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2223
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 117 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

t6nis3 kirjutas:Jurate,mida jurate,kuid G2-hele. on parim mootor TDi. 81kw.= 104kw. Dünaamika vr. küttekulu.
Aga miks mitte siis kohe mõni uuem TDI mootor? 96 või 110 kw näiteks?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas R36 »

See pole ju "vanakoolikas" :crazy:
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2223
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 117 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

Vabandust.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Poisid,vastus eelnev oli ju reaalne. (ÄRGE ,,LAHMIGE,, OMA interneti teadmistes,mis REAALSELT teid eksitab). TDi.-panna G2-hele. on ju SUPER. Tean,mida räägin. G2- (kitsa klaasiga) oli ju TDI 66 KW. AISTE VAHEL. OLI. Jaa see on fakt.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

t6nis3 kirjutas:Poisid,vastus eelnev oli ju reaalne. (ÄRGE ,,LAHMIGE,, OMA interneti teadmistes,mis REAALSELT teid eksitab). TDi.-panna G2-hele. on ju SUPER. Tean,mida räägin. G2- (kitsa klaasiga) oli ju TDI 66 KW. AISTE VAHEL. OLI. Jaa see on fakt.
Volkswagenil tuli tdi välja 1993 aastal Golf3 mudeliga.

Niru
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 26 Juun 2012, 23:15
Auto: VW Touran 1,6 TDI DSG 2015
Asukoht: Tartu

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas Niru »

Olen ka mõelnud et kas TDI-d on ikka Golf 2-le peale pandud, korralik mootor ükskõik mis kW versioonis peaks muhedalt ja ökonoomselt edasi liigutama, ons kogemusi palju muljetada? Originaal vist ainult 40kW-sena, paras rooli taga lehte lugeda......

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Teema oli ju siiski bensiinimootorist, kuid soovitasin lihtsuse huvides ümber ehituse kohapealt siiski Diisel mootorit.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Niru kirjutas:Olen ka mõelnud et kas TDI-d on ikka Golf 2-le peale pandud, korralik mootor ükskõik mis kW versioonis peaks muhedalt ja ökonoomselt edasi liigutama, ons kogemusi palju muljetada? Originaal vist ainult 40kW-sena, paras rooli taga lehte lugeda......
Oli ka veidi vingem 59kw td olemad vanalkoolil aga mina ei teaks, et 81kw oleks olnud G2 peal. Panna muidugi saab ja see istub sinna.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Natuke ajalugu vr6 mootorist.
http://the-corrado.net/showthread.php?t=36652" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubgti.com/showthread.php?1 ... n-Mk2-Golf" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Boxerdaja, 22 Dets 2013, 10:45, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Vastan oma eelmisele jutule,et te lugejad valesti aru ei saaks. G2-hele. panin peale TDi.66 kw-ise. mootori.NB. Kõrgsurve pump on trossiga juhitav sel juhul. Aju ja muud andurid jäid riiulisse. Turbo töötab ise oma surve pealt. Keerulisem(elektri kohapealt) on muidugi 81 kw.-ne. mootor aga ega vr6 G2-hele. lihtsam ole.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2223
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 117 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

t6nis3 kirjutas:Vastan oma eelmisele jutule,et te lugejad valesti aru ei saaks. G2-hele. panin peale TDi.66 kw-ise. mootori.NB. Kõrgsurve pump on trossiga juhitav sel juhul. Aju ja muud andurid jäid riiulisse. Turbo töötab ise oma surve pealt. Keerulisem(elektri kohapealt) on muidugi 81 kw.-ne. mootor aga ega vr6 G2-hele. lihtsam ole.
Sesmõttes ma ei mõista sind Tõnis. Teemaks on VR6 tõstmine G2-le ja sina jahud ikka siin oma diislitest. Ma saan aru, et iga l*** kiidab ikka oma, kuid aitab küll juba. Inimene pole mõistlik, et tahaks diislit saada. Tahab saada kärtsu ja mürtsu.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Loe minu postitust 22 detsember kell 01. 05. Palun ära tõmble alkeemik. Kui teemaalgataja sellest diisli jutust närvi läheks,oleks veel arusaadav,kuid mida sina sügeled? ? ?

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2223
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Toledo VR5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 117 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas alkeemik »

t6nis3 kirjutas:Loe minu postitust 22 detsember kell 01. 05. Palun ära tõmble alkeemik. Kui teemaalgataja sellest diisli jutust närvi läheks,oleks veel arusaadav,kuid mida sina sügeled? ? ?
Vabandust härra Tõnis, kuid ma üritasin teemat tagasi tuua algsele teemale. Sa väitsid siin, et kõige parem mootor oleks 81kw-ne, kuid samas rääkisid ka seda, et sellega oleks sama palju vaeva vaja näha kui VR6-ga.

Rahulikku ja vaikset jõulu sulle, Tõnis.

Kasutaja avatar
--keit--
Huviline
Postitusi: 3244
Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
Asukoht: Eesti
Tänanud: 1 kord

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas --keit-- »

Jah katsume teemaalgataja soovides püsida :)

Mis aasta G2-le Vr6 või ABF peale läheks ?

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

--keit-- kirjutas:Jah katsume teemaalgataja soovides püsida :)

Mis aasta G2-le Vr6 või ABF peale läheks ?
88 ja ülesse millel on juba uuem kaitsme plokk. Lihtsalt nii on kergem elektri osas. Kuskilt meenub aga võin hetkel eksida, et uuema süsteemiga tuli 88 a. 10. kuu. Esmaselt saad vaadatakas suunatule ja kojameeste kangid on juba "jämedad"
Samas miks kiidan ABF mootorit. Kindlasti mitte sellepärast, et endal üks selline on vaid sellest saab veel parema...
VOT SELLISE http://www.youtube.com/watch?annotation ... ElFiQcLsp8" onclick="window.open(this.href);return false;
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

NOTFAST kirjutas:
--keit-- kirjutas:Jah katsume teemaalgataja soovides püsida :)

Mis aasta G2-le Vr6 või ABF peale läheks ?
88 ja ülesse millel on juba uuem kaitsme plokk. Lihtsalt nii on kergem elektri osas. Kuskilt meenub aga võin hetkel eksida, et uuema süsteemiga tuli 88 a. 10. kuu. Esmaselt saad vaadatakas suunatule ja kojameeste kangid on juba "jämedad"
Samas miks kiidan ABF mootorit. Kindlasti mitte sellepärast, et endal üks selline on vaid sellest saab veel parema...
VOT SELLISE http://www.youtube.com/watch?annotation ... ElFiQcLsp8" onclick="window.open(this.href);return false;
Jämedad kangid tulid 87 lõpp juba, aga ohutulede lüliti oli veel armatuuris-CE1. CE2-l kolis aga ohutulede lüliti roolisambale kangide korpusesse ja see on 100% CE tunnus.

Et ehitada maailma kiiremat 16v mootoriga volkswagenit ei pea kasutama ABF-i. Konkreetses videos olev auto omab diisli plokki ja 1,8 16v 102kw pead. Muidugi pole need kaugeltki liinilt tulnud detailid vaid ikka kõvasti töödeldud.
allikas: http://www.boba-motoring.de/?knopf=2013 ... schliessen" onclick="window.open(this.href);return false;

NB! Ei õhuta vaenule, vaid lihtsalt närin igavusest tähti! :D

Et teemas püsida, kaugel on teemalagataja projekt? Kas on midagi on juba liigutatud ka eesmärgi nimel?
Viimati muutis Boxerdaja, 22 Dets 2013, 14:00, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Boxerdaja kirjutas:
NOTFAST kirjutas:
--keit-- kirjutas:Jah katsume teemaalgataja soovides püsida :)

Mis aasta G2-le Vr6 või ABF peale läheks ?
88 ja ülesse millel on juba uuem kaitsme plokk. Lihtsalt nii on kergem elektri osas. Kuskilt meenub aga võin hetkel eksida, et uuema süsteemiga tuli 88 a. 10. kuu. Esmaselt saad vaadatakas suunatule ja kojameeste kangid on juba "jämedad"
Samas miks kiidan ABF mootorit. Kindlasti mitte sellepärast, et endal üks selline on vaid sellest saab veel parema...
VOT SELLISE http://www.youtube.com/watch?annotation ... ElFiQcLsp8" onclick="window.open(this.href);return false;
Jämedad kangid tulid 87 lõpp juba, aga ohutulede lüliti oli veel armatuuris-CE1. CE2-l kolis aga ohutulede lüliti roolisambale kangide korpusesse ja see on 100% CE tunnus.

Et ehitada maailma kiiremat 16v mootoriga volkswagenit ei pea kasutama ABF-i. Konkreetses videos olev auto omab diisli plokki ja 1,8 16v 102kw pead. Muidugi pole need kaugeltki liinilt tulnud detailid vaid ikka kõvasti töödeldud.
allikas: http://www.boba-motoring.de/?knopf=2013 ... schliessen" onclick="window.open(this.href);return false;

NB! Ei õhuta vaenule, vaid lihtsalt närin igavusest tähti! :D

Et teemas püsida, kaugel on teemalagataja projekt? Kas on midagi on juba liigutatud ka eesmärgi nimel?
Usun, et nii oli kangide osasja kirjutasin ka, et mälujärgi ja võin eksida, kuid vaata video algust, seal on kirjas, et ABF mootoriga siiski tegu.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

ausaltv
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 08 Okt 2013, 12:10
Telefon: 56870791
Auto: golf 2
Asukoht:

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas ausaltv »

Vr6 mootor mille pmts tasuta sain osutus vigaseks, hakkasin siis uurima mis mootoreid veel vahele saaks panna ja selgus et ABF aga seda poole raskem leida kui vr6-te. Ebays paar tükki on müügil aga seal ei hakka igaksjuhuks ostma, romulates ka pole.äkki keegi oskab soovirada kust saaks abf 2.0 110kw? Ja oma diisli juttudega võite kükki tõmmata.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Hoia silmad lahti. Vahel liigub odavalt B4 passateid selle mootoriga. Soovitan osta koos autoga ja siis võid passatile peale panna vahetuseks 85kw moto, mida leidub kõigil lammutajatel. Ise võin müüa G3 GTI ka sulle selle motoga, aga ilmaeest seda autot ei müü ja hind on 1000.-
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: vr6

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Keegi võiks teema pealkirja ära muuta, näiteks "Milline mootor golf2-le" vms.

Terve golf2 praegu ju foorumis abf mootoriga müügis:
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=56&t=109354" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Boxerdaja, 22 Dets 2013, 19:43, muudetud 2 korda kokku.

Vasta

Mine “Mootor”