AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Sai ostetud masin 2000a AGR 1,9TDI 66kw. Tekkisid sellega seoses mõned küsimused.
Kas see mootor on juba common rail tüüpi?
Kas sellel mootoritüübil on peale paagisisese ja kõrgsurvepumba ka veel põhjaalune etteande pump?
Kas turbo on geomeetriaga?
Mida silmas pidada, et mootor kestaks ja oleks erk? Kas kuskil on miski karterituulutuse kopsik, mis saab jälle ennast sodi täis tõmmata?
Mis üldiselt tüüpvead on?
Kas see mootor on juba common rail tüüpi?
Kas sellel mootoritüübil on peale paagisisese ja kõrgsurvepumba ka veel põhjaalune etteande pump?
Kas turbo on geomeetriaga?
Mida silmas pidada, et mootor kestaks ja oleks erk? Kas kuskil on miski karterituulutuse kopsik, mis saab jälle ennast sodi täis tõmmata?
Mis üldiselt tüüpvead on?
Viimati muutis bingo850, 22 Dets 2013, 15:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Algatuseks: Antud teema sobiks rohkem ikka diislite alafoorumisse
Aga antud moto ikka pesuehtne vanakoolikas ehk siis ainuke pump mis tal on, on kõrgsurvepump...ei ole paagis ega kuskilt mujal mingit lisa.
AGR mootorid on veel Wastegate turbodega ehk siis vastus küsimusele, kas geomeetriaga, on ei.
Kõige suurem tüüpviga minu kogemuse järgi kõigil TDI diislitel(ka uutel ja DSG kastiga) on DMF ehk kahemassiline hooratas, kui see ei ole ühemassilise vastu vahetatud. Antud motol võib tekkida ka vb probleeme wastegate mitte avanemisega, kuid wastegate peaks ülerõhu probleemi tekkimisel olema veidi lollikindlam, kui geomeetriaga turbodega motodel(probleemiks ikkagi üldiselt liiga vanaemalik sõidustiil).
Veel on suht tavaline MAF ehk õhulugeja jamad. Lisaks on paljudel probleeme olnud aju nn peareleega ehk siis soovitan selle üle kontrollida, ega pole juba vaikselt "ussitama" hakanud, muidu on oht et ühel lambi päeval võid teele jääda(nii nagu minuga peaaegu juhtus). Muus osas peaks olema need vanakoolikad pommikindlad....ah jah, karterituulutus peaks olema suht lollikindel neil vanadel diislitel
Aga et kuidas motot ülal pidada...vaheta filtreid ja õlisid õigeaegselt ning tee kogu see ring ka nüüd ära, kui ei tea, mis autoga tehtud....lisaks ka hammasrihma vahetus koos veepumba ja rullikutega, kui 100% usaldusväärne ajalugu puudub, sest kui rihm läheb, siis tead isegi mis nende mootoritega juhtub. Igapäeva sõidus....korra nädalas näita motole koormuse all 3 ja 4 käik pöördeid 4000rpm ja isegi sutsu peale mõned pikemad kiirendused, et hoiaks torud nn puhtana.

Aga antud moto ikka pesuehtne vanakoolikas ehk siis ainuke pump mis tal on, on kõrgsurvepump...ei ole paagis ega kuskilt mujal mingit lisa.
AGR mootorid on veel Wastegate turbodega ehk siis vastus küsimusele, kas geomeetriaga, on ei.
Kõige suurem tüüpviga minu kogemuse järgi kõigil TDI diislitel(ka uutel ja DSG kastiga) on DMF ehk kahemassiline hooratas, kui see ei ole ühemassilise vastu vahetatud. Antud motol võib tekkida ka vb probleeme wastegate mitte avanemisega, kuid wastegate peaks ülerõhu probleemi tekkimisel olema veidi lollikindlam, kui geomeetriaga turbodega motodel(probleemiks ikkagi üldiselt liiga vanaemalik sõidustiil).
Veel on suht tavaline MAF ehk õhulugeja jamad. Lisaks on paljudel probleeme olnud aju nn peareleega ehk siis soovitan selle üle kontrollida, ega pole juba vaikselt "ussitama" hakanud, muidu on oht et ühel lambi päeval võid teele jääda(nii nagu minuga peaaegu juhtus). Muus osas peaks olema need vanakoolikad pommikindlad....ah jah, karterituulutus peaks olema suht lollikindel neil vanadel diislitel

Aga et kuidas motot ülal pidada...vaheta filtreid ja õlisid õigeaegselt ning tee kogu see ring ka nüüd ära, kui ei tea, mis autoga tehtud....lisaks ka hammasrihma vahetus koos veepumba ja rullikutega, kui 100% usaldusväärne ajalugu puudub, sest kui rihm läheb, siis tead isegi mis nende mootoritega juhtub. Igapäeva sõidus....korra nädalas näita motole koormuse all 3 ja 4 käik pöördeid 4000rpm ja isegi sutsu peale mõned pikemad kiirendused, et hoiaks torud nn puhtana.
Viimati muutis copilot, 22 Dets 2013, 15:52, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Eks ennem kõva pakast ole nipet näpet asju, mida kontrollida, aga selle kohta peaks foorumis kah olema infi küll ja küll.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
T3nn...ma usun,et sinuga on korduvalt sellel teemal räägitud...tegu on G4/Bora mootoriga,mitte G3 ega. Edasi võid ise uurida oma targa ajuga.t6nis3 kirjutas:Minu teada 66 kw. TDi-le. ei pandud tehases kahemassilist hooratast.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Aga üks asi läks meelest...EGR klapi ummistumine kah suht tavaline.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Küsin siis sedasi. Kas kahemassilist hooratast pandi mootori KW.-i. silmas pidades või auto väljalaske aastat silmas pidades? Tänud positiivsete vastuste eest,mis hakkavad tulema.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Boral ja G4 on minuteada tehasest juba see kahemassiline. Passat B4 ja G3 tulid tavalise hoorattaga. Need kolmed mis olid alguses, nendel oli see vastupidi hooratas 020 kasti jaoks. Passatitel 02A kast ja normaalne hooratas. Usun, et sa tähti ei näri jaa saad aru, et mida silmas pidasint6nis3 kirjutas:Küsin siis sedasi. Kas kahemassilist hooratast pandi mootori KW.-i. silmas pidades või auto väljalaske aastat silmas pidades? Tänud positiivsete vastuste eest,mis hakkavad tulema.

Teemast kah. Enne talve vahetaks ka kindlasti küttefiltri ja vaataks üle jahutusvedeliku. See mootor ei kannata kohe üldse kuuma ja plokikaasi on suht raske leida. Muidu vanakooli ökukulgur ja pole kindlasti halb valik.
G3 oli AHU tähistusega alguses, lõpupoole ALH ja AGR.i minuteada G3-le ei panduki. Tuli ta alles minuteada 97.aastast.
Viimati muutis NOTFAST, 22 Dets 2013, 20:34, muudetud 2 korda kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
020 käigukast on kasutuses TD 55 kw.ja varrastega lülitus. 66 kw. TDi. on siis 02a. ja trossidega lülitus(käigu vahetus). Need kolmed(NOTFAST jutu järgi).g3. hoorattad,sidurid olitki mootori võimsuse järgi. ,,Tagurpidi,, hooratas 55 kw. ,,õige,, hooratas 66kw. Miks ma siin puterdan? Asi selles ,et reaalne elu on toonud 66 kw-iseid. autosi siduri vahetuseks ja pole näinud hooratast,kahemassilist.(66kw TDi). Aga auto aastaarv võib tõesti teha korrektiive. Provoktiivne küsimus. Mis juhtub lähi tulevikus,kui asendada kahemassiline hooratas tavalisega.? (g4 81 kw.)
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Tänud vastuste eest.
Kas ta ikkagi on siis juba CR mootor?
Kas ma saan kuidagi kontrollida selle mootoritüübiga radika ventilaatori toimivust?
Radika anduri pistik lahti ja sillata?
Kas ta ikkagi on siis juba CR mootor?
Kas ma saan kuidagi kontrollida selle mootoritüübiga radika ventilaatori toimivust?
Radika anduri pistik lahti ja sillata?
Viimati muutis bingo850, 22 Dets 2013, 21:39, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Ei ole ju, on öeldud vanakoolikas. CR tuli alles 2009.bingo850 kirjutas:Tänud vastuste eest.
Kas ta ikkagi on siis juba CR mootor?
Kas ma saan kuidagi kontrollida selle mootoritüübiga radika ventilaatori toimivust?
Radika anduri pistik lahti ja sillata?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Tore kuuldagolfi_vend kirjutas:Ei ole ju, on öeldud vanakoolikas. CR tuli alles 2009.bingo850 kirjutas:Tänud vastuste eest.
Kas ta ikkagi on siis juba CR mootor?
Kas ma saan kuidagi kontrollida selle mootoritüübiga radika ventilaatori toimivust?
Radika anduri pistik lahti ja sillata?

- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Seda on ju varemgi tehtud. Isegi siit foorumist mälujärgi läbi käinud. Muide Tõnis, mul käis siin paar kuud tagasi 020 kastiga 66 kw 95 või 96 aasta universaal kerega G3. Tegu oli vanema inimesega ja usun, et tema pole seda kasti sinna pannud. Hetkel ei viitsi uurima ka hakata, kas see oli tehase toodang või mitte. Varem arvasin kah, et 55kw oli vaid 020 ja 66kw 02A.t6nis3 kirjutas:020 käigukast on kasutuses TD 55 kw.ja varrastega lülitus. 66 kw. TDi. on siis 02a. ja trossidega lülitus(käigu vahetus). Need kolmed(NOTFAST jutu järgi).g3. hoorattad,sidurid olitki mootori võimsuse järgi. ,,Tagurpidi,, hooratas 55 kw. ,,õige,, hooratas 66kw. Miks ma siin puterdan? Asi selles ,et reaalne elu on toonud 66 kw-iseid. autosi siduri vahetuseks ja pole näinud hooratast,kahemassilist.(66kw TDi). Aga auto aastaarv võib tõesti teha korrektiive. Provoktiivne küsimus. Mis juhtub lähi tulevikus,kui asendada kahemassiline hooratas tavalisega.? (g4 81 kw.)
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Selles suhtes, et kui ta oleks CR, siis ta ei käiks nagu Belarusbingo850 kirjutas:Kas ta ikkagi on siis juba CR mootor?

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
NOTFAST, Anna informatsiooni käigukastide koodide kohapealt.CHC. CHD. on ju tava käigukastid . CYP .on ju ,,teisest,, puust. 020 käigukast ja TDi-66 kw. on nagu siga ja kägu. Kas väljendasin end valesti?.
Viimati muutis t6nis3, 23 Dets 2013, 00:52, muudetud 1 kord kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Sa väljendad ennast õigesti. Nii see on aga annan Sulle kastide kohta exeli faili. http://www.hot.ee/kollerimees/VWGearboxRatios.xls" onclick="window.open(this.href);return false;t6nis3 kirjutas:NOTFAST, Anna informatsiooni käigukastide koodide kohapealt.CHC. CHD. on ju tava käigukastid . CYP .on ju ,,teisest,, puust. 020 käigukast ja TDi-66 kw. on nagu siga ja kägu. Kas väljendasin end valesti?.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Teema algataja tekitab teema. Vastajad tahavad aidata,samas ka kogemusi saada. Minul küsimus-pole enne kuulnud -- mis asi on aju pearelee? NOTFAST, Saatsid kkastide koodid,kuid asi läks huvitavaks,miks C Y P. koodi pole mainitud?(ei puutu ju loomulikult teemaalgataja probleemi). Küsida võib ju ikka.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
t6nis3 kirjutas:Teema algataja tekitab teema. Vastajad tahavad aidata,samas ka kogemusi saada. Minul küsimus-pole enne kuulnud -- mis asi on aju pearelee? NOTFAST, Saatsid kkastide koodid,kuid asi läks huvitavaks,miks C Y P. koodi pole mainitud?(ei puutu ju loomulikult teemaalgataja probleemi). Küsida võib ju ikka.
Relee, läbi mille läheb süüdet sisse keerates toide mootori ajule....happy now?

Diesel Power KEEPS ME GOING
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
CYP: Käigukast VW Golf 1.9TDi 96-99, VW Passat 1.9TDi 96-96, VW Polo 1.9TDi 98-98, VW Vento 1.9TDi 96-97
Rakendused VW Golf 1.9TDi 96-99 VW Passat 1.9TDi 96-96 VW Polo 1.9TDi 98-98 VW Vento 1.9TDi 96-97
Käike 5S
Käigukast tehnoloogia 02A Manuaal
Õli maht 2.00
Õli tüüp 052726A2
Kaal 60
peaülekanne 3,158
Pearelee all mõeldakse ilmselt releed nr 109, mis asub TDI mootoriga autodel releepaneelis.
Rakendused VW Golf 1.9TDi 96-99 VW Passat 1.9TDi 96-96 VW Polo 1.9TDi 98-98 VW Vento 1.9TDi 96-97
Käike 5S
Käigukast tehnoloogia 02A Manuaal
Õli maht 2.00
Õli tüüp 052726A2
Kaal 60
peaülekanne 3,158
Pearelee all mõeldakse ilmselt releed nr 109, mis asub TDI mootoriga autodel releepaneelis.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Volksudest sobib :
Volkswagen
Golf TDI MKIV (A4) w / ALH mootor (1999-2003)
Vento TDI MKIII (A3) w / AHU mootor (1997-1999)
Golf TDI MKIV (A4) w / ALH mootor (1999-2003)
Bora TDI MKIV (A4) w / BEW mootor (2004-2005)
New Beetle TDI (A4) w / ALH mootor (1998-2003)
Passat TDI (B4 ) w / AHU/1Z mootor (1996-1997)
Relay 109 (A4)(B4)(A3)
OE Part Number: 1J0906381A
Manufacturer's Part Number: 1J0906381A
Relay 109 is the main power supply relay for A3/B4, and A4 TDIs with the ALH engine. When it fails the engine will crank but not start. Sometimes they fail intermittently.
Volkswagen
Golf TDI MKIV (A4) w / ALH mootor (1999-2003)
Vento TDI MKIII (A3) w / AHU mootor (1997-1999)
Golf TDI MKIV (A4) w / ALH mootor (1999-2003)
Bora TDI MKIV (A4) w / BEW mootor (2004-2005)
New Beetle TDI (A4) w / ALH mootor (1998-2003)
Passat TDI (B4 ) w / AHU/1Z mootor (1996-1997)
Relay 109 (A4)(B4)(A3)
OE Part Number: 1J0906381A
Manufacturer's Part Number: 1J0906381A
Relay 109 is the main power supply relay for A3/B4, and A4 TDIs with the ALH engine. When it fails the engine will crank but not start. Sometimes they fail intermittently.
Viimati muutis NOTFAST, 26 Dets 2013, 22:18, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Oiblääd(kasutan teise kasutaja tunnus ütlemist),kuidas ma seda releed pole siiani kuulnud? (ei hakka sellepärast ju uut teemat tegema,probleemi pole). Releed kasutatakse,kui on tarbijal koormus suur. Mootori ajju lähevad ju juhtmed kõik ühesuguse ristlõikega. Milleks seljuhul relee? Miks relee?. Olge kannatlikud, vastake,kui teate. Priidik 333-sugustega tegemist ei taha. NOTFAST,SAIN TEADA KK. C Y P. 5+.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
See relee lülitab sisse kõik tarbijad ja sensorid. Mähis saab ühenduse otse aku pealt (terminal 30) ja teine ots negatiivne tuleb ajust endast. Mähise rakendumisel lülitakse aku plussist vool kahele aju klemmile ja muudele mootoritööks vajalikele seadistele, näiteks veesoojendusküünalde relee, höögküünalde relee, PD mootril kütusepumba relee, EGR juhtklapp, Turbo juhtklapp, nukkvõlli andur jne... .
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Releed saab kasutada ka muudel juhtudel. Näiteks polaarsuse muutmiseks, mingi väiksema pinge juhtimise lülituseks jne. Praegu ei viitsi skeeme uurima hakata ja nad on mul tööarvutis, kuid arvan, et see on seotud vanema tüübi diisli immoga. Võimalik ka, et lihtsalt tahetakse süüteluku põhja hoida, kuna see on neil niigi nõrk koht. Viimast postitust eeldan, sest pole viitsinud varem sellesse süveneda aga vajadusel võin selle relee loogika endale selgeks teha.t6nis3 kirjutas:Oiblääd(kasutan teise kasutaja tunnus ütlemist),kuidas ma seda releed pole siiani kuulnud? (ei hakka sellepärast ju uut teemat tegema,probleemi pole). Releed kasutatakse,kui on tarbijal koormus suur. Mootori ajju lähevad ju juhtmed kõik ühesuguse ristlõikega. Milleks seljuhul relee? Miks relee?. Olge kannatlikud, vastake,kui teate. Priidik 333-sugustega tegemist ei taha. NOTFAST,SAIN TEADA KK. C Y P. 5+.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.