Probleem turbo või EGR-ga??
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Veebr 2006, 20:50
- Auto: Passat Variant B7 1.4 TSI 110 kW EcoFuel ja Passat Variant B8 2.0 110 kW
- Asukoht: Tartu ja Virumaa
Probleem turbo või EGR-ga??
Kui sõidu ajal on tunne, et turbo kaob tagant ära. kas on võimalik, et viga on ERG klapis mitte turbos? kui keerad süüte välja ja uuesti käivitad on kõik jälle ok. mõnikord peab ka mitu korda süüte välja keerama ja käivitama.
Isendiks Golf IV 2002 74 kW 1.9 TDI PD
Mis on ERG töö põhimõte?
Tänud!!
Isendiks Golf IV 2002 74 kW 1.9 TDI PD
Mis on ERG töö põhimõte?
Tänud!!
Viimati muutis argo, 26 Dets 2013, 04:45, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkiri.
Põhjus: Pealkiri.
Kala hakkab alati peast mädanema!
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 17 Sept 2011, 18:45
- Auto: Golf mk1 1.8 20vt 276kw,
- Asukoht: Tartu
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Tegemist ehk limp modega? Olen ise sama probleemia vaevlenud, peale süüte välja keeramist kõik korras. ( loe siit http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php? ... ontrollida" onclick="window.open(this.href);return false; )
Endal lahenes viga N75-e vahetamisega. Aga soovitan vaakumvoolikud ära vahetada. ( või siis otsad üle kontrollida )
Endal lahenes viga N75-e vahetamisega. Aga soovitan vaakumvoolikud ära vahetada. ( või siis otsad üle kontrollida )
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
VNT klapp (VNT Actuator) on asja nimi. Kui seda pole 3-rohkem aastat vahetatud, alusta sealt. Asub halvas kohas väljalaskekollektori ja salongiseina vahel, altpoolt saab ligi.Marek00 kirjutas:Mis on ERG töö põhimõte?Tänud!!
EDIT: Kui ise vahetad, siis pead selle hoova pikkuse "õigeks" saama. Muidu rakendub turbo geomeetria kas liiga vara või hilja või jääb kõrgetel pööretel "lahti" mis omakorda viskab mootori avariirežiimi (ülerõhk sisselaskes).
Viimati muutis Garfield, 21 Okt 2013, 09:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
- Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
- Asukoht: Luige
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Oma autol puhastasin geomeetria ära ning peale seda töötas kaks kuud korralikult, nüüd lööb jälle turbo tagant ära. Mis moodi see vnt klapp läbi ültse läheb, ennem töötas ju?
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Golfil on see klapp "hoob ülespoole". Hoova august tuleb igast sodi sisse ja vedru seal sees roostetab ära, läheb sodi täis jne. Klappi juhib vaakum - seega võib selle vooliku ka üle vaadata. Geomeetria enda puhastamine on juba turbo lahtivõtmine. Minu autol näiteks polnud sellel midagi viga (isegi lahti ei võetud), liiklus kõik kenasti kuid see liigutaja ise oli "väsinud".Mägi kirjutas:Oma autol puhastasin geomeetria ära ning peale seda töötas kaks kuud korralikult, nüüd lööb jälle turbo tagant ära. Mis moodi see vnt klapp läbi ültse läheb, ennem töötas ju?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
EGR klapp ja VNT Actuator on vist ikka erinevad asjad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
- Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
- Asukoht: Luige
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Kui nüüd meenutama hakata siis sharanil on see hoob ka ülesse poole äkki siis nüüd mul seal viga. Samas mõnikord on selline tunne, et on ülerõhk, kas siis väsinud vedru tekitab ülerõhku?
Niikuinii tuleb omal suurem remont ette võtta eks siis vaatan selle asja ka üle. Palju see VNT ültse maksab? Teab keegi?
Niikuinii tuleb omal suurem remont ette võtta eks siis vaatan selle asja ka üle. Palju see VNT ültse maksab? Teab keegi?
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Vedru ei tekita ülerõhku, vedru tekitab survet. Rõhku sisselaskes tekitab ikka turbo. Kas "ülerõhu tunne" on see, et vahel viskab avariirežiimi (= vist nö. limp mode). Ülerõhk hakkab siis tulema, kui klapp mäda ja vaakum ei tõmba kõrgematel pööretel enam geomeetriat vajalikul määral kinni. Ja teisipidi ka - kui madalal pöördel klapp jupsib, siis pole väänet seal "allosas" (1500-1800rpm kandis) - ehk geomeetriat ei ole lahti tehtud ja rõhku liiiga vähe.Mägi kirjutas: Samas mõnikord on selline tunne, et on ülerõhk, kas siis väsinud vedru tekitab ülerõhku? Palju see VNT ültse maksab?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Vastupidi, vaakumiga tõmmatakse labad maksimumrõhu asendisse, kui nüüd vaja rõhku vähendada lastakse vaakum välja N75 klapi kaudu. Juhul kui labad kleepuvad ei jõua vedrusurve labasid liigutada õhurõhu vähendamiseks.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Ehk turbo maksimumrõhk = labad kinni. Ma vist lähenesin asjale teisest otsast, igatahes siin on pikk inglisekeelne seletus ja videod, kuidas see asi töötama peaks ja mida kontrollida-uurida:golfi_vend kirjutas:Vastupidi, vaakumiga tõmmatakse labad maksimumrõhu asendisse, kui nüüd vaja rõhku vähendada lastakse vaakum välja N75 klapi kaudu. Juhul kui labad kleepuvad ei jõua vedrusurve labasid liigutada õhurõhu vähendamiseks.
Diagnose and test VNT turbo actuator
-
- Huviline
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Veebr 2006, 20:50
- Auto: Passat Variant B7 1.4 TSI 110 kW EcoFuel ja Passat Variant B8 2.0 110 kW
- Asukoht: Tartu ja Virumaa
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Jagab ehk keegi näpunäiteid kuidas seda ERGd ise puhastada. mida silmas pidada jne.
Tänud!
Tänud!
Kala hakkab alati peast mädanema!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Egr üldjuhul turbot tagant ei löö, seda teeb ikka turbo ülerõhk. Silmas pole pidada eriti midagi, egr maha, ja siis pesed endale kättesaadava vahendiga läbi. Olgu selleks bensin, brake cleaner, carb cleaner, on isegi olemas aine nimega EGR cleaner, kuid üldjuhul on need kõik samahea toimega.Marek00 kirjutas:Jagab ehk keegi näpunäiteid kuidas seda ERGd ise puhastada. mida silmas pidada jne.
Tänud!
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Aga pane google otsingusse "how to clean EGR VW" ja üks tulemustest on selline:Marek00 kirjutas:Jagab ehk keegi näpunäiteid kuidas seda ERGd ise puhastada. mida silmas pidada jne.
Tänud!
http://www.youtube.com/watch?v=l_aL3xciHZI
Edit: Siin ka üks õpetus koos piltidega:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/c ... carbon.htm
Viimati muutis Garfield, 25 Okt 2013, 15:54, muudetud 2 korda kokku.
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
http://www.stokker.ee/toostus--ja-autok ... p:1086042/" onclick="window.open(this.href);return false;
eestis olemas selline asi müügis. Proovi ja anna teada kui puhastama hakkad
eestis olemas selline asi müügis. Proovi ja anna teada kui puhastama hakkad
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Mina kasutasin tavalist mootoribensiini nii klapi kui sisselaske kolde enda puhastamiseks. Ei ole see EGR klapp mingi ulme asi, et peaks mingeid erivahendeid kuskilt taga ajama. 

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
ENNE:

PÄRAST:

Pmt kraabid ennem suure kõntsa välja...sellise tökati juures ei teeks need nn imevahendid kah suht midagi niisama leotades. Siis alles hakkad seest pintsliga pesema.

PÄRAST:

Pmt kraabid ennem suure kõntsa välja...sellise tökati juures ei teeks need nn imevahendid kah suht midagi niisama leotades. Siis alles hakkad seest pintsliga pesema.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Leidsin sellise lingi, kas kellelgi on kogemusi ja kas meil on müügis analoog ?
http://www.youtube.com/watch?v=pAJSOsIbqyc" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas sellist turbo puhastust võiks teha profülaktikamõttes sama tihti kui õlivahetust...?
http://www.youtube.com/watch?v=pAJSOsIbqyc" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas sellist turbo puhastust võiks teha profülaktikamõttes sama tihti kui õlivahetust...?
Viimati muutis krebekas, 01 Jaan 2014, 22:06, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Probleem turbo või ERG-ga??
Kas on pahasti üteldud,kui mainin,saatke E R G. ......taeva avarustesse. ingli [VW Bot: "Keel korda!"] n. rohelised. Tehke järeldused.
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
- Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
- Asukoht: Luige
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Heameelega saadaks kui oleks 100% kindel, et peale eemaldust kõik töötab. Kui ikka seda enne teinud pole siis see ei ole ju nii lihtne kui poes käimine
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Töötab töötab...nii vanakoolikal kui ka PD motol EGR minul nn deaktiveeritud....PD puhul siis ajus ka vastav muudatus tehtud, et aju ei saaks aru, et EGR i moditud ja ei viskaks tuld põlema.Mägi kirjutas:Heameelega saadaks kui oleks 100% kindel, et peale eemaldust kõik töötab. Kui ikka seda enne teinud pole siis see ei ole ju nii lihtne kui poes käimine
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Jaan 2008, 13:08
- Auto: Sharan 1,9tdi 85kw, Aut. 07.a & Golf 3 1,9td, 55kw
- Asukoht: Luige
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Siis hea kui töötab. Samas ise pole nii osav, et seda ise eemaldama hakkaks. Ei teagi kus selline vidin kapotiall asub
. Ja see ei ole ju nii, et võtan kõik vahelt ja töötab. Nagu aru saanud siis sinna mingeid tükke vaja ning arvutiga targemat meest ka kallale

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Minul EGR klapid füüsiliselt alles ja just selle ASV klapi pärst mis EGR klapi küljes on....väljasuretamisel tagab, et moto ei rappuks ja minu jaoks on see rappumine ikkagi liiiga suur...osad ütlevad et see õrn jne.
Vanakoolikal siis see väljalaske koldest tulev EGR toru vahelt visatud ning mõlemal pool pimedad ees ja EGR klapi membraani õhutusavadele(sealt kus tavaliselt nad lekkima hakkavad) punnid ette pandud, et ei lekiks sealt mingit õli - happy days ehk siis pole vaja otse toru(mis ikkagi veidi maksab), ei ole vaja uut EGR klappi(mis maksab 2x rohkem kui otse toru) ning alles on ASV klapp...lisaks on tehtud VAG com modifikatsioon vähendamaks aju poolt lubatud EGRi kasutamist ning seni pole veakoodi ilmunud. EGR klapil muidugi vaakum tagant ning voolik pimedaks tehtud.
PD motol siis ainult vaakum tagant võetud ja voolik pimedaks ning ajust vastav EGR juhtimise kaart muudetud.
Vanakoolikal siis see väljalaske koldest tulev EGR toru vahelt visatud ning mõlemal pool pimedad ees ja EGR klapi membraani õhutusavadele(sealt kus tavaliselt nad lekkima hakkavad) punnid ette pandud, et ei lekiks sealt mingit õli - happy days ehk siis pole vaja otse toru(mis ikkagi veidi maksab), ei ole vaja uut EGR klappi(mis maksab 2x rohkem kui otse toru) ning alles on ASV klapp...lisaks on tehtud VAG com modifikatsioon vähendamaks aju poolt lubatud EGRi kasutamist ning seni pole veakoodi ilmunud. EGR klapil muidugi vaakum tagant ning voolik pimedaks tehtud.
PD motol siis ainult vaakum tagant võetud ja voolik pimedaks ning ajust vastav EGR juhtimise kaart muudetud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Probleem turbo või EGR-ga??
Mägi. Oled klubiline VW-i. foorumis ja esitad küsimuse tehnilisse alalõiku.EGR. Loodan,et mingitki informatsiooni said,, võrreldes sellega,kui ei oleks olnud VW.-foorumis.