AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

golfi_vend kirjutas:See relee lülitab sisse kõik tarbijad ja sensorid. Mähis saab ühenduse otse aku pealt (terminal 30) ja teine ots negatiivne tuleb ajust endast. Mähise rakendumisel lülitakse aku plussist vool kahele aju klemmile ja muudele mootoritööks vajalikele seadistele, näiteks veesoojendusküünalde relee, höögküünalde relee, PD mootril kütusepumba relee, EGR juhtklapp, Turbo juhtklapp, nukkvõlli andur jne... .
Golfi vend jõudis ette ja tuleb välja, et aju signaali võimendamiseks ja juhtimiseks, sellisel juhul.
Viimati muutis NOTFAST, 26 Dets 2013, 22:56, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Oot oot jagan külll (omateada ) auto elektrist,kuid tekib ju olukord,kui mingi relee korrasolek,mitte korrasolek paneb su sõltuma releest. Saad sõita või ei. Ei vaidle ,kuid uurin TDi-d. Ja relee pidi olema 109.
Viimati muutis t6nis3, 26 Dets 2013, 23:07, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

t6nis3 kirjutas:Oot oot jagan külll (omateada ) auto elektrist,kuid tekib ju olukord,kui mingi relee korrasolek,mitte korrasolek paneb su sõltuma releest. Saad sõita või ei. Ei vaidle ,kuid uurin TDi-d. Ja relee pidi olema 109.
Vähemalt minuteada peaks see relee olema nr 109, millest siin eelnevalt juttu oli. Jah kui ikka õiges kohas voolu pole, siis ei sõida ka nii väga, olgu mis mootor tahes. Vanakooli diislil oli vaja vaid kütust saada kolvipeale ja muud polnud vaja :mrgreen: . TDI on ikka ajuga juba. :D
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas copilot »

t6nis3 kirjutas:Oot oot jagan külll (omateada ) auto elektrist,kuid tekib ju olukord,kui mingi relee korrasolek,mitte korrasolek paneb su sõltuma releest. Saad sõita või ei. Ei vaidle ,kuid uurin TDi-d. Ja relee pidi olema 109.

Just nii, vanematel sellel releel nr 109, uus asendus ei kanna mingit numbrit, mille forsist saad. Ja mina oleks vaata et peaaegu jäänud poolele teele Viljandi ja Tallinna vahel ning lisaks teine mootori seiskumine Tallinnas paar-kolm kilti ennem sihtpunkti(oli siis tookord arsti juurde minek ja joppas et alustasin sõitu päris korraliku ajavaruga)....ei olnud just meeldiv kogemus, kui linnaliikluses lambist moto pillid kokku pakib ning puudub roolivõim jne. :thumbup:
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Saage minust aru(pole vaja OT),kuid jutu mõte tuleks viia lõpuni. Kui relee (tean tema eesmärki(litsentseeritud elektrik ei ole).paigaldanud autodele automaatselt (diisel) süttivad esi tuled. Mis pinge ühtlustamine siin käib läbi relee? Oleme VW. fanatid ja suhtleme positiivselt. Eriti huvitav olukord tekkis.

bingo850
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 15 Juul 2013, 13:15
Auto: Bora 1,9TDI
Asukoht:

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas bingo850 »

Masin on kütust hakanud tarbima liigpalju (keskmine ca 8L/100, sõidan 80% mnt ja 20% linn), kas arvuti diagnostikaga (VCDS) saab pihusteid kontrollida või peab nad selleks stendi toppima?
Käivitub kenasti, musta ka ei loobi, ei lonka ei külmalt ega kuumalt, turbo kindlasti toimib, ainuke asi võib olla naelrehvid aga need niipalju ei tohiks mõjutada.
Lekkeid ei paista ka olevat kuskil.

Mida võiks veel kontrollida?
Viimati muutis bingo850, 25 Mär 2014, 12:28, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

bingo850 kirjutas:Masin on kütust hakanud tarbima liigpalju (keskmine ca 8L/100, sõidan 80% mnt ja 20% linn), kas arvuti diagnostikaga (VCDS) saab pihusteid kontrollida või peab nad selleks stendi toppima?
Käivitub kenasti, musta ka ei loobi, ei lonka ei külmalt ega kuumalt, turbo kindlasti toimib, ainuke asi võib olla naelrehvid aga need niipalju ei tohiks mõjutada.
Lekkeid ei paista ka olevat kuskil.

Mida võiks veel kontrollida?
Õhufiltrit. Heitgaase visuaalselt. Mingisusguse ülevaate saad ka VCDS-i kasutades,
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

bingo850
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 15 Juul 2013, 13:15
Auto: Bora 1,9TDI
Asukoht:

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas bingo850 »

NOTFAST kirjutas:
bingo850 kirjutas:Masin on kütust hakanud tarbima liigpalju (keskmine ca 8L/100, sõidan 80% mnt ja 20% linn), kas arvuti diagnostikaga (VCDS) saab pihusteid kontrollida või peab nad selleks stendi toppima?
Käivitub kenasti, musta ka ei loobi, ei lonka ei külmalt ega kuumalt, turbo kindlasti toimib, ainuke asi võib olla naelrehvid aga need niipalju ei tohiks mõjutada.
Lekkeid ei paista ka olevat kuskil.

Mida võiks veel kontrollida?
Õhufiltrit. Heitgaase visuaalselt. Mingisusguse ülevaate saad ka VCDS-i kasutades,
Õhufilter oli must - vahetasin uue vastu.
Imelik oli see, et kui keerasin eile süüte sisse siis tulemüüri peal olev klapp hakkas nagu klõbisema.
Võtsin selle pistiku lahti puhastasin ära ja pärast enam süüdet andes ei klõbise. Mis sellest tegelasest arvata - kas ta peab klõbisema?


Pilt
Viimati muutis bingo850, 28 Mär 2014, 09:43, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

See klapp võib vahel külmastpeast klõpsuda aga proovi nüüd sõita ja jälgi kütusekulu. Vaata ka. et kuskilt cooleri juurest õhku ei lekiks.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

bingo850
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 15 Juul 2013, 13:15
Auto: Bora 1,9TDI
Asukoht:

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas bingo850 »

NOTFAST kirjutas:See klapp võib vahel külmastpeast klõpsuda aga proovi nüüd sõita ja jälgi kütusekulu. Vaata ka. et kuskilt cooleri juurest õhku ei lekiks.
See klapp klõbiseb kuumast peast täiega, külmalt on vait.

Rannet
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 17 Sept 2011, 18:45
Auto: Golf mk1 1.8 20vt 276kw,
Asukoht: Tartu

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas Rannet »

Selle klapi/solenoidi nimi on N75. Endal teeb samuti vahest häält.. mingihetk oli ta mul läbi ja auto läks limp mode.

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused

Lugemata postitus Postitas ülari:) »

Vaata ka õhufiltri kopsiku juurest need peenemad voolik(ud) üle. Meil oli nii, et sõitsime päris kaua, üks voolik rippudes, kuna ei osanud kuhugi panna seda. Moto tegi valjemat häält ja kütet võttis rohkem. Oma mitte VW-d nokkides Bora omanik nägi palju mul neid peenemaid torusi/voolikuid seal oli, siis ta sai kohe aru kuhu see peen voolik tal minema peab. Nii kui see külge tagasi sai muutus auto hääl vaiksemaks ja rahulikumaks. Kiirendus paranes ja kütusekulu langes samuti. Naljakas, et remondikohad jätavad vahel niimoodi asju ühendamata ja ei märka selliseid pisiasju :D
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

Vasta

Mine “Mootor”