kuidas signalisatsiooni maha võtta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
kuidas signalisatsiooni maha võtta
Tahaks siis signalisatsiooni süsteemi maha võtta. Äkki keegi tark oskab aidata. Tegu on 1989a G2-ga 1.8 66kw automaat. Põhjus miks maha tahan võtta on lihtne, signa süsteem on katki, hakkab siis käima kui tahab isegi siis kui alarmi peal pole, vahest ka siis kui käivitan tavalisest kauem.
-
- Huviline
- Postitusi: 94
- Liitunud: 21 Mär 2010, 11:09
- Auto: VW Golf 4 1,6 16V 77kw 2003a
- Asukoht:
Re: kuidas signalisatsiooni maha võtta
Kui sa autot kävitad tavaliselt kauem tekib akus pingelang ning ei suudeta toita sinu alarmi (loe: alarm läheb lolliks) ning see on põhjus miks ta tööle võib hakata.
Re: kuidas signalisatsiooni maha võtta
Selge.. Kuidas ma lollils läinud signa maha saan.. Hetkel sõidan sii, et signa led vilgub salongis.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: kuidas signalisatsiooni maha võtta
Arvatavasti on sul mingi aftermarket signa peal. Muidugi esiteks oleks lihtsam uurida miks ta lambist lõugama hakkab. Nii mõnigi signa peale häiret maha võttes vilgutab suundasid rohkem arv kordi (näiteks kui muidu 1 korra, siis ala häire korral stiilis uksed/luugid 2, lisaandurid 3, süüde 4 jne). Kui sa aga väidad, et ta sul ka sõites vilgub, siis võib seal olla ka variant, et annab hoiatust. Nii mõnigi signa paneb LEDi vilkuma kiirelt, kui näiteks uks on süüde sees oles lahti. Ehk siis äkki on sul hoopis mõni uksenadur vigane, mitte signa.
Mahavõtmine on juba natuke keerukam kaugelt juhendada, sest:
1) võib sul olla akupasun, mis tähendab et lihtsalt signa ajul pistik tagant tõmmates kukub see pasun kohe röökima.
2) Signa ajult pistikut tagant tõmmates ei pruugi sul enam auto käivituda, sest enamustel on käivitusblokeering ka üldiselt. Jällegi oleneb tootjast, kuidas see lahendatud on. OSadel käib läbi signa aju, teistel eraldi releega, aga seal jällegi on võimalus, et kas on normaalolekus avatud või suletud relee.
Eks kõige lihtsam katse on jah, et tõmba signa ajul pistik lahti ja vaata mis juhtub. Kui kävitub ja ei kisa on sul lihtsalt läinud. Kui ei võtad mudeli sealt pealt ja hakkad skeeme otsima. Kus need kõik peituvad on iseasi. Osadel on kogu aju pasuna sees (siis tuleb pasunasse paks kimp juhtmeid), teistel aju salongis. Standardkoht on enamasti armatuuri all, aga noh võta neid paigaldajaid kinni. Eelmine nädalavahetus just mässasin sõbra autoga, kus lisasigna ja lisaimmo. Suri tal laupäeva õhtul koduväravas ära. Laupäeval ühe relee leidsin, immo ja signa aju ka, aga immo releed mitte. Laupäeval hakkasin otsast uuesti kogu auto kaabeldust läbi uurima ja leidsin kuskil karu sellest sammusest teise relee ka.
Muidugi pika käivituse peale toimetamine on ka täitsa normaalne jah, kui pinge liialt langeb lükkab signa ennast välja ära ja kui sa käiamise lõpetad siis taastub pinge ja läheb uuesti tööle. Siinkohal tõesti kannataks aku või muud sõlmed üle vaadata kui pikalt käiama pead. Aku muidugi anyway, sest normaalse akuga ei tohiks siiski pinge päris hetkega kohe küll alla kukkuda.
Mahavõtmine on juba natuke keerukam kaugelt juhendada, sest:
1) võib sul olla akupasun, mis tähendab et lihtsalt signa ajul pistik tagant tõmmates kukub see pasun kohe röökima.
2) Signa ajult pistikut tagant tõmmates ei pruugi sul enam auto käivituda, sest enamustel on käivitusblokeering ka üldiselt. Jällegi oleneb tootjast, kuidas see lahendatud on. OSadel käib läbi signa aju, teistel eraldi releega, aga seal jällegi on võimalus, et kas on normaalolekus avatud või suletud relee.
Eks kõige lihtsam katse on jah, et tõmba signa ajul pistik lahti ja vaata mis juhtub. Kui kävitub ja ei kisa on sul lihtsalt läinud. Kui ei võtad mudeli sealt pealt ja hakkad skeeme otsima. Kus need kõik peituvad on iseasi. Osadel on kogu aju pasuna sees (siis tuleb pasunasse paks kimp juhtmeid), teistel aju salongis. Standardkoht on enamasti armatuuri all, aga noh võta neid paigaldajaid kinni. Eelmine nädalavahetus just mässasin sõbra autoga, kus lisasigna ja lisaimmo. Suri tal laupäeva õhtul koduväravas ära. Laupäeval ühe relee leidsin, immo ja signa aju ka, aga immo releed mitte. Laupäeval hakkasin otsast uuesti kogu auto kaabeldust läbi uurima ja leidsin kuskil karu sellest sammusest teise relee ka.
Muidugi pika käivituse peale toimetamine on ka täitsa normaalne jah, kui pinge liialt langeb lükkab signa ennast välja ära ja kui sa käiamise lõpetad siis taastub pinge ja läheb uuesti tööle. Siinkohal tõesti kannataks aku või muud sõlmed üle vaadata kui pikalt käiama pead. Aku muidugi anyway, sest normaalse akuga ei tohiks siiski pinge päris hetkega kohe küll alla kukkuda.
Viimati muutis dellu, 28 Dets 2013, 00:03, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: kuidas signalisatsiooni maha võtta
Otsi kuskilt signa manual ja hakka LED-i vilkumisest veakoode lugema.
Re: kuidas signalisatsiooni maha võtta
Salongi led vilgub ainult siis kui süüdet sees pole. Kui süüde sees siis ei vilgu.
Re: kuidas signalisatsiooni maha võtta
see tähendabki, et on viga salvestunud
Loe need vilkumised ja pausid kokku nii saab teada mis ahel viga annab.
Loe need vilkumised ja pausid kokku nii saab teada mis ahel viga annab.