Proovin mõned enda meenutused kirja panna. Tegin sama asja 81kw diislil läbi. Tülikas ettevõtmine oli.
Midagi otseselt ümber pole vaja ehitada, päris selline plug and play. Kasulik
LINK aga ilmselt oled seda juba näinud.
Kastidest sobib sul sinna 5k või 6k. 6k kohta aga ei oska eriti rääkida.
5k kastil pead arvestama, et juhipoolse käpa pead otsima näiteks v6 mootoriga masina pealt + padi, aga see viimane mõistlik uus osta. (automaadi sillatala eripära)
Manuaali pooltelgi vaja kindlasti. Automaadi pedaalide kronsteini koos gaasipedaaliga saad kasutada, vaja sealt ära võtta suur piduri pedaal ja lihtsalt tavaline piduri ja siduripedaal lisada. Siduri peasilinder sinna juurde ka jah.
Minul kõige rohkem läks aega pedaalidega ja siduri toruga. Pedaale koos hoidjaga on lihtsalt üli tülikas tagasi panna. Aga siduritoru paigaldamiseks tuleb piduripomm eest võtta. Mina aga ei tahtnud sellelt torusid küljest keerata ja nikerdasin kuidagi. Aga see oli viga, sest selle nikerdamise peale kulus palju rohkem aega kui pärast absi õhutamine oleks võtnud.
Elektri poole pealt nii palju, et sõitmiseks hädavajalik on kõigepealt ühe relee sildama. Siis tagurdus tuled ei hakka põlema, selleks vaja vedada juhtmed kasti juurest salongi. Lõpuks oleks ilus käigukasti aju välja rookida autost ja mootori aju ümber kodeerida, aga siis on vaja paigaldada sidurilüliti kui sul püsikiiruse hoidik on.
Ja ära unusta väntvõlli sisse panna käigukasti võlli laagrit.
Ühesõnaga auto peab küllaltki armas olema, et see ette võtta.
