Kas saab Passat CC-l nii, et kui puldist uksed lahti teha ,laseks ainult juhi akna alla? Kas saaks juhendi? Raamat on saksa keelne ja displey pealt ka ei leidnud
Kui mu mälu ei peta, siis saab seda teha ka displei kaudu. Comfort opening võiks olla õige asi, kuid päris kindlalt ei ütle. Ei viitsi alla autosse joosta, kuid mingi hetk sai seal menüüs ringi kolatud ja variant oli täitsa olemas.
Üldiselt terve eelmise talve elasin nii üle, et kõik uksed tulid lukust lahti ning nendega koos vajusid ka aknad oma asendisse. Lund sisse ei sadanud, see on suhteliselt väike vahe, mis sinna jääb.
Klaase üks haaval keelata ei saa. Saab aga ülejäänud uste avamist keelata kui esimest korda pulti vajutad, sellega peaks ka klaaside avamine lõppema.
Settingutest pead otsima door locking vms.. ja sealt valima single door. Kui tahad teisi uksi lahti, siis vajutad lihtsalt pulti kaks korda järjest.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
corbe kirjutas:Kui mu mälu ei peta, siis saab seda teha ka displei kaudu. Comfort opening võiks olla õige asi, kuid päris kindlalt ei ütle. Ei viitsi alla autosse joosta, kuid mingi hetk sai seal menüüs ringi kolatud ja variant oli täitsa olemas.
Üldiselt terve eelmise talve elasin nii üle, et kõik uksed tulid lukust lahti ning nendega koos vajusid ka aknad oma asendisse. Lund sisse ei sadanud, see on suhteliselt väike vahe, mis sinna jääb.
Mille pärast peaks üldse aknad automaatselt koos ustega avanema,sulgumisest saan ma veel aru
corbe kirjutas:Kui mu mälu ei peta, siis saab seda teha ka displei kaudu. Comfort opening võiks olla õige asi, kuid päris kindlalt ei ütle. Ei viitsi alla autosse joosta, kuid mingi hetk sai seal menüüs ringi kolatud ja variant oli täitsa olemas.
Üldiselt terve eelmise talve elasin nii üle, et kõik uksed tulid lukust lahti ning nendega koos vajusid ka aknad oma asendisse. Lund sisse ei sadanud, see on suhteliselt väike vahe, mis sinna jääb.
Mille pärast peaks üldse aknad automaatselt koos ustega avanema,sulgumisest saan ma veel aru
CC-d üldse näind oled?
Sel ju ilma klaasi raamita uksed. Klaaside ülaserv sõidab ukse sulgudes ca 1cm katuse piilarisse.
Avades peab ju natuke alla sõitma, muidu on oht miskit ära murda.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Aitähh! No ma esmaspäev ei saanud ühtegi ust alguses lahti hommikul. kõik oli jääs. webasto ka polnud veel lõplikult soojaks autot teinud. ja siis mõtlesin,et see jää võib ju miskit rikkuda kui automaatselt kõiki aknaid alla tahab lasta ja jää vahel?
Kinni külmumise vastu on üks spets spay (ei ole mingi silicon spay), mida tihenditele lasta. On müügil ka auto poodides, kuid esindustest saab kindlasti õige kraami.
Hetkel nimetust ega toote koodi ei oska öelda, mul töö juures kapi peal on üks originaal toode, kuid pole isegi veel jõudnud seda kasutada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
corbe kirjutas:Kui mu mälu ei peta, siis saab seda teha ka displei kaudu. Comfort opening võiks olla õige asi, kuid päris kindlalt ei ütle. Ei viitsi alla autosse joosta, kuid mingi hetk sai seal menüüs ringi kolatud ja variant oli täitsa olemas.
Üldiselt terve eelmise talve elasin nii üle, et kõik uksed tulid lukust lahti ning nendega koos vajusid ka aknad oma asendisse. Lund sisse ei sadanud, see on suhteliselt väike vahe, mis sinna jääb.
Mille pärast peaks üldse aknad automaatselt koos ustega avanema,sulgumisest saan ma veel aru
CC-d üldse näind oled?
Sel ju ilma klaasi raamita uksed. Klaaside ülaserv sõidab ukse sulgudes ca 1cm katuse piilarisse.
Avades peab ju natuke alla sõitma, muidu on oht miskit ära murda.
Näinud olen aga pole eriti tähelepanu pööranud.Omal oli kunagi Opel Manta tollel oli ka ilma raamita mega pikk aken.Mingit üles-alla taidlemast küll vaja ei läinud.Saab Sups kah ilma hakkama.
astrolaab kirjutas:
Näinud olen aga pole eriti tähelepanu pööranud.Omal oli kunagi Opel Manta tollel oli ka ilma raamita mega pikk aken.Mingit üles-alla taidlemast küll vaja ei läinud.Saab Sups kah ilma hakkama.
Sa räägid 1970-te autost ja siin on jutt 2008+ autost. Usun, et selle ajaga tehnoloogia veidi arenenud ja need aknad ei tule ilu pärast alla seal.
Lahti veel saab kinni külmunud aknaga ukse, aga kinni pannes jääb klaas tihendi peale. Tööautoga läbi tehtud lõbu
Viimati muutis KuldarA, 16 Jaan 2014, 14:21, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
astrolaab kirjutas:
Näinud olen aga pole eriti tähelepanu pööranud.Omal oli kunagi Opel Manta tollel oli ka ilma raamita mega pikk aken.Mingit üles-alla taidlemast küll vaja ei läinud.Saab Sups kah ilma hakkama.
Sa räägid 1970-te autost ja siin on jutt 2008+ autost. Usun, et selle ajaga tehnoloogia veidi arenenud ja need aknad ei tule ilu pärast alla seal.
Lahti veel saab kinni külmunud aknaga ukse, aga kinni pannes jääb klaas tihendi peale. Tööautoga läbi tehtud lõbu
Mis sa sest arenenud tehnoloogiast siis kiidad kui kui nendega mingi jebi on?Isiklikult eelistan töötavaid asju, on nad siis manuaalsed või automaatsed.