Golf 2 1.3 40kw probleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Shang
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 08 Mär 2013, 19:10
Auto: Golf II
Asukoht:

Golf 2 1.3 40kw probleem

Lugemata postitus Postitas Shang »

Tere !

Probleem siis selline, et masin ei taha külmalt koheselt käivituda ja puterdab ning ei taha tööle jääda.
Siis kui masin juba natuke soojem siis töötab kohapeal puterdades aga niikui sõitma hakkad sureb ära.
Ja kui lased mootori täitsa soojaks, siis toimub kõik nagu kellevärk . Käivitub ka ilusti .
Keegi ütles mulle, et viga võib olla temperatuuri anduris või jagaja kaanes.
Olgu öeldud et armatuuris mul temperatuur ei tõuse ka, ei tea kas siis ongi äkki viga selles anduris ?

Ettetänades ;)

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: Golf 2 1.3 40kw probleem

Lugemata postitus Postitas Mazz »

Ega ei tahagi need mootorid kohe hommikul korralikult käivituda.
Mis mina teeks oleks: Vaataks üle jagaja kaane ja rootori. Jagaja kaane vahetaks koheselt ära. Mikropragusi ei pruugi näha. Suhtuks skeptiliselt süüteküünaldesse, ja süütepooli. Süüteküünlad vahetaks ära. Ega kohapeal käivitades ei tahagi temp väga koheselt tõusta. Temp andur võib ka ära olla.

Võibolla karpa tahab ära kooleda, kohapealt minema minnes ei anna/saa kütet piisavalt peale. Pole palju vaja et välja suretada...
Viimane karpa on vanakoolikate puhul kõige suurem peavalu üldse...
Vanade autojuhtide nipp...tsurts eetrit hommikul :D Või midagi laadset. Endal oli kunagi õhufilter mingit möksi täis lastud, kui õhufiltri ära vahetasin siis ei käinud auto enam üldse, tühikäik kadus ära. Sai mingi aja sõita ja siis kooles ära.
Viimati muutis Mazz, 16 Jaan 2014, 18:00, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Golf 2 1.3 40kw probleem

Lugemata postitus Postitas GTI »

Ma ei tea mis karpa sel peal on aga igasugune karpa külmkäivituse puhul peab õhuklapi sulgema. Seega vaata kas külmast peast on karpa õhuklapp suletud. Võid proovida kas käivitub külmalt paremini kui paar korda pedaali pumpad - siis peaks kiirenduspump kütust peale pritsima e. efekt on pea sama kui õhuklapp oleks suletud. Temp. anduri seost käivitamisele karpaga auto puhul ei tahaks uskuda - kui siis kas ainult seda, et nimetet andur juhib kuidagimoodi õhuklapi sulgemist milles aga kahtlen.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”