Tere,
Oman masinat golf 3, bensiin. Tekkis huvi defa soojenduse vastu. Et kas on keegi pannud nö bloki soojenduse peale ja kui palju selline lahendus võiks maksma minna. Kas oleks võimalik kusagile lõdviku vahele DEFA toppida? Kuna ise suhteliselt võhik, siis ehk keegi aitaks
Alustaks sellest, mis mootoriga masin on? Osadele Golf 3-dele ei saagi mujale panna, kui lõdviku vahele. Enamusele käib asi ikka plokki. Müüakse ka mingeid universaalseid, mis lõdviku vahele käivad, millega endal kogemust pole.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
100avant kirjutas:Alustaks sellest, mis mootoriga masin on? Osadele Golf 3-dele ei saagi mujale panna, kui lõdviku vahele. Enamusele käib asi ikka plokki. Müüakse ka mingeid universaalseid, mis lõdviku vahele käivad, millega endal kogemust pole.
On olemas lõdvikuvaheliseid universaalseid, need sisaldavad endas ka veepumpa, mitte ei toetu ainult isetsirkulatsiooni peale.
Siin näide: http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=758811" onclick="window.open(this.href);return false;
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Lihtsalt küsin- miks huvi lõdviku vahele panna, mitte plokki? Need pumbaga voolikuvahelised iseenesest ju hulka kallimad plokki käivatest. Kuigi jah, kui ise eriti paigaldaja pole, siis lõdvikuvahelise paigaldus ilmselt lihtsam ja odavam.
Enda passatile vaatasin just autoosad.ee-st, saaks plokki käiva koos juhtmestikuga ca 90 Euriga kätte. Lõdvikuvaheline 145 Euri.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Sellise, millele Golfi_vend lingi andis, saab kätte ka 90€. Ise olen mõelnud ka sellise peale aga tahaks enne kuulda kellegi kogemust, et kuidas asi end õigustab.
Üpris kindel, et see ongi see mootoriperekond, millel käibki see DEFA lõdviku vahele, plokki ei saa panna... http://api.defa.com/eh/img/?bin=9310101 ... g&w=200&h=" onclick="window.open(this.href);return false;
Löö oma auto andmed TiitRE antud lingil sisse ja näed ka üht teist.
Tasub uurida ka Calixi toodangut, endal mitmel masinal peal olnud ja ei kurda.
Need universaalsed soojendid koos pumbaga on kindlasti kallimad, samas vaadates võimsust, peaks mootori märgatavalt kiiremini üles soojendama. Toimetamise kindluse jms kohta ei mõista midagi kosta...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Peps7 kirjutas:Sellise, millele Golfi_vend lingi andis, saab kätte ka 90€. Ise olen mõelnud ka sellise peale aga tahaks enne kuulda kellegi kogemust, et kuidas asi end õigustab.
Huviga küsin, kus selline pakkumine?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Selle lehega selline kogemus, et 1.9 81kw Passatile pakkus ka ainult lõdvikute vahelist aga calix pakkus ka plokisisest. Lõpuks uurisin välja ka Defa plokisise elemendi numbri mis sellele mootorile mõeldud ja hakkas ilusti. Juttu mõte siis selles, et see leht ei pruugi kõike pakkuda mis sellele mootorile hakkab.
ABU peaks ka sama "pere" olema. Tuttava 96 aasta G3-e kapoti all oli ABU, ja sinna andis kataloog ainult lõdvikute vahelist.
ETKA-t pole käepärast hetkel, kuid mälu järgi mudeliaastale 1995 enam ABU mootorit polnud. Ehk on esmane registreerimine 1996, kuid mudeliaasta on 1994. Ennemgi juhtunud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
ABU peaks ka sama "pere" olema. Tuttava 96 aasta G3-e kapoti all oli ABU, ja sinna andis kataloog ainult lõdvikute vahelist.
ETKA-t pole käepärast hetkel, kuid mälu järgi mudeliaastale 1995 enam ABU mootorit polnud. Ehk on esmane registreerimine 1996, kuid mudeliaasta on 1994. Ennemgi juhtunud.
Ei hakka vaidlema. Auto juba edasi müüdud ja pole kuskilt neid jälgi ajada. Autoosad.ee lehe järgi läheb kõigile neile kolmele nimetatud koodiga mootorile lõdvikuvaheline küttekeha.
Vaatasin Vagcat-i ja tõesti 96 aasta ei tohiks ABU olla. Näitab 94 aastasse viimati. Nii et täiesti õige jutt.
Viimati muutis 100avant, 18 Jaan 2014, 23:52, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Peps7 kirjutas:Sellise, millele Golfi_vend lingi andis, saab kätte ka 90€. Ise olen mõelnud ka sellise peale aga tahaks enne kuulda kellegi kogemust, et kuidas asi end õigustab.
Muide, kui ise otse hiina tootjalt tellida, siis hakkavad hinnad 50USD-st ja mida rohkem korraga tellida, seda odavamaks läheb. Kuid ühekaupa tellides on saatekulu üpris kirves. Samas, kui tellida 32 tk korraga, siis koos saatekuludega tuleb ühe hinnaks u. 45,4 USD.
Peps7 kirjutas:
siit. http://www.osta.ee/universaalne-tsirkul ... 89872.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Muide, kui ise otse hiina tootjalt tellida, siis hakkavad hinnad 50USD-st ja mida rohkem korraga tellida, seda odavamaks läheb. Kuid ühekaupa tellides on saatekulu üpris kirves. Samas, kui tellida 32 tk korraga, siis koos saatekuludega tuleb ühe hinnaks u. 45,4 USD.
See arvuti toitekaabel ja -voolupistik asjanduse küljes ei tekita küll erilist kindlustunnet - auto juures olevad ühendused peavad kõik olema kinnised ja niiskuskindlad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Peps7 kirjutas:
siit. http://www.osta.ee/universaalne-tsirkul ... 89872.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Muide, kui ise otse hiina tootjalt tellida, siis hakkavad hinnad 50USD-st ja mida rohkem korraga tellida, seda odavamaks läheb. Kuid ühekaupa tellides on saatekulu üpris kirves. Samas, kui tellida 32 tk korraga, siis koos saatekuludega tuleb ühe hinnaks u. 45,4 USD.
See arvuti toitekaabel ja -voolupistik asjanduse küljes ei tekita küll erilist kindlustunnet - auto juures olevad ühendused peavad kõik olema kinnised ja niiskuskindlad.
Täpselt sama mõte käis endal peast läbi. See kerega ühendamise klemm on eriti varmas meie teeoludes ära ussitama...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Ega jah, see hiinlaste poolne voolulahendus endal ka kindluse tunnet tekita, kuid õnneks on endal käed küljes ja mõistus ning oskused olemas, nii et see pole probleemiks. Rohkem tekitab küsimust just see, et kui paigaldada ta nii nagu soovitatakse(s.t.salongi sisseminevale lõdvikule), et kui palju ta salongi soojemaks kütab.
Viimati muutis Peps7, 19 Jaan 2014, 18:59, muudetud 1 kord kokku.
Peps7 kirjutas:Ega jah, see hiinlaste poolne voolulahendus endal ka kindluse tunnet tekita, kuid õnneks on endal käed küljes ja mõistus ning oskused olemas, nii et see pole probleemiks. Rohkem tekitab küsimust just see, et kui paigaldada ta nii nagu soovitatakse(s.t.salongi sisseminevale lõdvikule), et kui palju ta salongi soojemaks kütab.
Kui sa ventikat tööle ei säti, siis vaevalt seal miskit märgatavat toimub. Kui ventika ka toimima paned samal ajal, siis soojendab salongi ka mingil määral(ja vastavalt ventika kiirusele ka mootorit vähem)... Eks see paigalduskoht rohkem universaalsuse mõttes...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Endale lasin seal paigaldada, annad auto andmed ja saad vastuse milline sulle(st autole) sobib, samuti palju lisasi (akulaadia jms) soovid, sellest kujuneb ka lõplik hind... http://www.autolux.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;