
Kuidas seda kogu kupatust nimetatakse, mis on musta ringi all? kust sellist saada, kas ainult lammutusest?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Saab ka varuosade poest aga hinna poolest on mõttekam otsida lammutustest või nagu mainiti - vaata ostu-müügi alamfoorumisse. Ega neid palju ei liigu kuna tihti kipuvad purunema trossi kõride kinnitused ja hammasrattad.Teadlane kirjutas: Kuidas seda kogu kupatust nimetatakse, mis on musta ringi all? kust sellist saada, kas ainult lammutusest?
Hetkel sama teema hammasrattas ei tööta korralikult, selletõttu ei puhu sooja.GTI kirjutas:Saab ka varuosade poest aga hinna poolest on mõttekam otsida lammutustest või nagu mainiti - vaata ostu-müügi alamfoorumisse. Ega neid palju ei liigu kuna tihti kipuvad purunema trossi kõride kinnitused ja hammasrattad.Teadlane kirjutas: Kuidas seda kogu kupatust nimetatakse, mis on musta ringi all? kust sellist saada, kas ainult lammutusest?
"Check!" Moderaatorid GTI ja urbaan, palun tehke midagi !!!copilot kirjutas:No nihhuijaa....sinu tekst,t6nn,hakkab ikka räigelt üle viskama. Kui sa tead,siis vasta kus,kuidas ja mis. Vastasel juhul ei oleks pidanud ka sina vastama. Mine maga end kaineks ükskord v milles on sinu probleem....iga teine postitus jääb sulle keegi ette et a la lugege vähem netist,v siis keegi on uusrikkuri võsuke jne jne st et 99% siinsetest kasutajatest on lollid,äpud ja teab mida veel. Sry et ropendan, aga WTF sa oma nina siia üldse siis pistad....on juba ammu meile selge, et targemaks sa siin ei saa v ei tahagi saada rääkimata ise hüva nõu jagamast. Sa oled ikka umbe sell kuubis. Kui sa ei soovi oma "teadmisi" siin foorumis jagada,siis ei ole see koht küll sulle. Oleks mina mode,siis oleks sa ammu bännitud ning iga järgnev kasutajanimi samuti,sest sinu nn sõrmejälge tekstist märgata pole just raketiteadus.
NB! Ma ei hakanud teise teemasse vastama,kus meie suur sõber oma sousti jagas,aga siin viskas splindi juba veits üle.
Nende klambrite lahti- ja tagasisaamine ongi suurim peavalu. Lahti vast saab aga kas ka kõik tagasi (just tagumise poole omad)?NOTFAST kirjutas:Siis lased alt juhtmed lahti (neid juba näed) ja klambrid. Võid lasta ka lahti kapotialused 2 6mm mutrit, siis hakkab ahi liikuma ja on ruumi rohkem.
Saab ikka. Eks pusimist on aga kui ahju lahti lased, nagu kirjutasin, siis tuleb sinna veidi suurem vahe. Mõned klambrid on jäigad väga aga siis painuta neid veidi ja saad näpuga pealevajutades paika. Vähemalt ma olen küll saanud ja äsja tegingi seda tööd.GTI kirjutas:Nende klambrite lahti- ja tagasisaamine ongi suurim peavalu. Lahti vast saab aga kas ka kõik tagasi (just tagumise poole omad)?NOTFAST kirjutas:Siis lased alt juhtmed lahti (neid juba näed) ja klambrid. Võid lasta ka lahti kapotialused 2 6mm mutrit, siis hakkab ahi liikuma ja on ruumi rohkem.
Ehk siis puust ja punaseks.t6nis3 kirjutas:Ma lisaks siia oma arusaamist. KUI OLED asjatundja antud teemas ,siis ei näe küll mõtet sellisel ,,pusimisel,, eesmärgiga mitte eemaldada armatuur. Kui ventilatsiooni torustik on juba lauapeal,siis saab kõik klapid korralikult korda teha.Ega siis poroloon ei ,,nõrke,, ainult ühe klapi küljest. Foorumlased. Siin on TEHNILINE lehekülg. Siin räägitakse tehnikast ja tõsiselt. Nõrganärvilistel ja alaealistel lugemine KEELATUD.(jään ootama,kes nüüd ennast puudutatuna tunneb). Aga NOTFAST pildil on ju ainult ventilatsiooni süsteemi algus.See on ju veerand asjast.
Ehk viitsid rääkida millega ja kuidas oleks mõtekas salongiradikat läbi pesta?NOTFAST kirjutas:Soojendus radika läbipesust võin ka rääkida, vajadusel.
Õnneks sellega kiiret polegi, nagunii auto hetkel seisab, saab suvel seda teha. Aga äädikaga vist ongi kõigelihtsam, õues nagunii ei ole see hais nii hull ja pärast salongi enam ei jõua. Lähedal ei asu aga küll mingi vooliku sinna leiab.NOTFAST kirjutas:Seda on küll suvel hea teha kui on voolikuga surve vett. Aga saab ka talvel. Ühendad radika lõdvikud lahti ja nende asemele paned mõned teised voolikud. Need tood kapoti vahelt ülesse välja. Seejärel paned ühele lehtri otsa ja kallad sisse õige läbipesu aine, mida liigub vahel kaubandusvõrgus. Sobib ka toiduäädikas, kuid see haiseb rõvedalt. Lased veidi aega liguneda, seejärel pesed 2 pidi veega läbi. Vajadusel kordad niikaua kuna enam seda pruuni löga ei tule ja radikas puhtaks saab. Pesupuhul on hea kui on olemas survevesi aga kannatab vabalt ka ämbritega õiendada. Kui oled mulle lähedal, siis võin voolikuid laenata.
Kuskandis sa tegutsed ja kas oled nõus B4 passatit sooja andma panema? Mis maksab?NOTFAST kirjutas:Ehk siis puust ja punaseks.t6nis3 kirjutas:Ma lisaks siia oma arusaamist. KUI OLED asjatundja antud teemas ,siis ei näe küll mõtet sellisel ,,pusimisel,, eesmärgiga mitte eemaldada armatuur. Kui ventilatsiooni torustik on juba lauapeal,siis saab kõik klapid korralikult korda teha.Ega siis poroloon ei ,,nõrke,, ainult ühe klapi küljest. Foorumlased. Siin on TEHNILINE lehekülg. Siin räägitakse tehnikast ja tõsiselt. Nõrganärvilistel ja alaealistel lugemine KEELATUD.(jään ootama,kes nüüd ennast puudutatuna tunneb). Aga NOTFAST pildil on ju ainult ventilatsiooni süsteemi algus.See on ju veerand asjast.
1. Teema on "Golf 3 ei puhu sooja"
2. Pakkusin välja alternatiivi terve ahju mahavõtmiseks ja SOOJA PUHUMISE taastamiseks.
3. Isiklikult minuarust on kergem võtta maha vaid see algus, mis tagab ligipääsu vajalikule siibrile.
4. ülejäänud siibrid ei mõjuta sooja ja külma vahekorda, vaid suunavad seda erinevatesse kohtadesse.
5. Iga mees otsutab ise, kuidas ta autot remondib.
6. Pakkusin välja variandi armatuuri mahavõtmisele, jahutusvedeliku väljalaskmisele ning uuesti täitmisele ja õhutamisele jne.
7. Valdav enamus kordi on vigane olnud just see esimene siiber (võimalik, et juhus)
8. Kunagi kui tuleb veel üks selline auto sisse, siis püüan teha pildiseeria minupoolt pakutavast variandist, koos kommentaaridega.
9. Varem tegin ka nii, nagu t6nis3 väitis, Lihtsam oli ahjuga majandada ja vaid nii saab radikat vahetada, kuid vaid siibri remondiks enam ma üldjuhul ei võta ahju tervenisti maha.