Külmkäivituse pöörded. 1.9 TDI
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Külmkäivituse pöörded. 1.9 TDI
Autol talvega selline probleem välja tulnud, et külmalt käima pannes pöörded väga valed, algul hüppavad seal 2100-2200 kandis. siis langevad 1600 juurde ja varsti 1200 ja sealt alla enam üldse ei lähe. Kuna mootori temp andur jukerdas, siis sai see kohe ära vahetatud, aga probleem ikka alles. Kas asi võib Lambda anduris olla? Peaks diagnostika tegema?
Viimati muutis führer, 01 Veebr 2014, 20:15, muudetud 1 kord kokku.
Re: Külmkäivituse pöörded. 1.9 TDI
Mul 1.9 85kw ja pöörded on külmalt umbes 1000 kanti ja siis kukuvad 800 peale. Kunagi oli bensukas 1.8 tollel külmalt oli mingi 1500 pööret ja soojalt ikka mingi 800. Niiet usun et tasub diagnostis käia küll.
Re: Külmkäivituse pöörded. 1.9 TDI
Nii, diagnostis käidud, arvuti järgi midagi justki vale ei olnud, ainult õhulugeja näitas kummalist numbrit vahest.
Tegelikult võib külmkäivituse asemel öelda ka tühikäigu pöörded, sest ka sooja mootoriga pöörded nii kuidas juhtub.
Igatahes mida aeg edasi seda halvemini auto tööle tahab minna.
Nüüd on väljakäidud selline versioon: Nimelt mehaanik pakkus, et turbo geomeetria on kinni tahmunud, hoob küll liikus, aga päris õige ei pidavat olema. Imelik on see, et auto minek on väga hea, kuskil kinni ei poo ega midagi.
Teised 2 võimalust olid:
Mootori vee temperatuuri andur ei saanud vahtusel päris see mis ta olema peaks(pidi vist mingi 3-4 erinevat andurit liikuma)
Õhulugeja valetab.
Milline neist kõige võimalikum tundub? Lisaks üllatas mind, et seal üldse geomeetriline turbo on kuna ma olin arvamusel, et see on 81kw teema.
Tegelikult võib külmkäivituse asemel öelda ka tühikäigu pöörded, sest ka sooja mootoriga pöörded nii kuidas juhtub.
Igatahes mida aeg edasi seda halvemini auto tööle tahab minna.
Nüüd on väljakäidud selline versioon: Nimelt mehaanik pakkus, et turbo geomeetria on kinni tahmunud, hoob küll liikus, aga päris õige ei pidavat olema. Imelik on see, et auto minek on väga hea, kuskil kinni ei poo ega midagi.
Teised 2 võimalust olid:
Mootori vee temperatuuri andur ei saanud vahtusel päris see mis ta olema peaks(pidi vist mingi 3-4 erinevat andurit liikuma)
Õhulugeja valetab.
Milline neist kõige võimalikum tundub? Lisaks üllatas mind, et seal üldse geomeetriline turbo on kuna ma olin arvamusel, et see on 81kw teema.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Külmkäivituse pöörded. 1.9 TDI
Kuidas see õhulugeja valetab? EGR sisse ja välja lülitudes see muutubki erinevaks sellest mida EGR kaardilt nn soovitud näiduks kuvataks
Edasi,uus temp andur,kas annab ikka tõepäraseid näite ajule?
Et mille järgi ta ütles et geomeetria kinni,kas korralik testsõit tehti et näha mis rõhud ja ka MAF näidud koormuse all teevad?
Mulle tundub,et see mehaanik pole ikka päris pädev sul TDI muresid diagnoosima.
Ma ise kahtlustaks mingit kala pumbaga.
Edasi,uus temp andur,kas annab ikka tõepäraseid näite ajule?
Et mille järgi ta ütles et geomeetria kinni,kas korralik testsõit tehti et näha mis rõhud ja ka MAF näidud koormuse all teevad?
Mulle tundub,et see mehaanik pole ikka päris pädev sul TDI muresid diagnoosima.
Ma ise kahtlustaks mingit kala pumbaga.
Viimati muutis copilot, 03 Mär 2014, 17:21, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Külmkäivituse pöörded. 1.9 TDI
Ei tasu kohe töömehe pädevuses kahelda, eks minu seletus kah vähe kehva võitu. Päris igamees ju Diisel mootoritele/süsteemidele spetsialiseerunud töökoda ju ei peaks.
Õhulugeja kohapealt ma ei oska kommenteerida. Mis see EGR üldse endast kujutab?
Testi sõitu tehti, aga kas see korralik oli ei tea.
Pumba viga oli üks esimisi asju mis välja pakuti, räägiti veel pikalt ja laialt mis tal viga võib olla, aga mis ta reaalselt minu auto pumba kohta ütles ei mäletagi. Kogu selle nende uute teooriatega see juba meelest läinud. Kuidas elektroonilist pumpa kontrollida saab? Kas pumba aju ei või jamada?
Õhulugeja kohapealt ma ei oska kommenteerida. Mis see EGR üldse endast kujutab?
Testi sõitu tehti, aga kas see korralik oli ei tea.
Pumba viga oli üks esimisi asju mis välja pakuti, räägiti veel pikalt ja laialt mis tal viga võib olla, aga mis ta reaalselt minu auto pumba kohta ütles ei mäletagi. Kogu selle nende uute teooriatega see juba meelest läinud. Kuidas elektroonilist pumpa kontrollida saab? Kas pumba aju ei või jamada?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Külmkäivituse pöörded. 1.9 TDI
Pumbal pole aju, pumbal on ainult mehhaanismid sees mida kontrollib mootoriaju.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Külmkäivituse pöörded. 1.9 TDI
Kinnise geomeetra jutt unusta küll esialgu ära, kui limp mode pole löönud ja viga ei näita. See võib kinni või lahti olla aga tühikäigu püürdeid see küll ei mõjuta ju.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: Külmkäivituse pöörded. 1.9 TDI
SP see tundubki kahtlane, et turbo seda mõjutada ei tohiks. Siiski kuidas seda pumba asja kontrollida?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Külmkäivituse pöörded. 1.9 TDI
Sellisel juhul on raske sulle miskit muud pakkuda v kommenteerida....kohvipaksu pealt on suht raske ennustada. Eks seal pumbas ole kah oma osi, mis reguleerivad/mõjutavad tühikäigu pöördeid jne jne ja kui miskit neist ikka kulunud, siis jamad käes.
Proovi mõttes võid hakata juppe vahetama nn katseeksituse meetodil, mis paraku eesti töökodades mõnes kohas nn tavaline remondi praktika.
Ehk avaldad ka koha nime, kus kohas käisid?
Proovi mõttes võid hakata juppe vahetama nn katseeksituse meetodil, mis paraku eesti töökodades mõnes kohas nn tavaline remondi praktika.
Ehk avaldad ka koha nime, kus kohas käisid?
Diesel Power KEEPS ME GOING