b5 salong ei soene
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
b5 salong ei soene
passat 2004 19TDS salong ei soene, puhub leiget (termostaat vahetatud)?
Kui kohapeal kaasitada siis armaturis muliseb.
Kui kohapeal kaasitada siis armaturis muliseb.
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: b5 salong ei soene
Õhutada oled proovinud? Äkki mingi õhk kuhugi kinni jäänud. Kuidas salongi minevad/tulevad torud on, kuumad?
Re: b5 salong ei soene
kuda õhutada? salongi minevad torud on suht leiged, aga kui kohapeal kõvast tuuritada saab lõpuks kuumaks(ajutiselt).
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: b5 salong ei soene
Salongiradikasse mineval voolikul on väike auk, kui voolikut natuke otsast tõmmata siis august hakkab õhku/vedeliku tulema.
Ja siis paisupaaki ka kergitada natuke õhutamise ajaks.
Ja siis paisupaaki ka kergitada natuke õhutamise ajaks.
Re: b5 salong ei soene
kas õhutus-auk seal kus salongi minevad/tulevad torud on?
tean et audidel on seal aga passatil ei tundunud olevat.
tean et audidel on seal aga passatil ei tundunud olevat.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: b5 salong ei soene
Kusagilt lekib tosooli ja siis tuleb õhk vahele. Mul sama viga. Mul lekke koht teada. Leke ei pruugi suur olla ja seda ei pruugigi märgata.
Viimati muutis murkamarko, 01 Veebr 2014, 11:27, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: b5 salong ei soene
No kui juba muliseb, siis õhk raudselt vahel. Ja kui juba õhk vahel, siis ei pruugitagi kuuma vedelikku suurele ringile ajada (õhumull segab). Kui sa räägid täna, s.o 1. veebruaril sellist juttu, kus aknataga on Tartumaal juba -5C, siis ... Oma Passatil pole soojaga mingeid probleeme, ka siin -26C juures, mis paar päeva olid, kuid G3-l (bensukas) sai jahutusvedelik vahetatud ja hiljem õhutatud - nina soovitaks natuke kõrgemale ajada (et vedelik ka kaugemasse punkti, ehk salongiradikasse liikuma hakkaks, paisupaagi korka maha ja vaikselt tuure tõstes kukub paagis mullitama, ehk õhku välja ajama. Õhumulli väljaajamine väljendub selles, et vedelik hakkab paagis vaikselt kaduma, valad juurde, kuni enam ei kao, kork peale ja trassile proovima - soovituslikult jahutusvedeliku kanister kaasa, kuna minul ajas viimase õhu vahelt peale 3km. läbimist ja imes viimase koguse paagist ära. Peale kogu seda protseduuri, oli toas saun 

-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: b5 salong ei soene
Mõtelge tehniliselt . Kes soovitab auto nina üles tõsta ? Mida TEHNILISELT annab jahutus vedelikust õhu välja laskmine ,kui auto esiots on üles tõstetud ca. pool meetrit. Haige soovitus. See nina tõstmise ,,soovitus,, on siiski arvuti friikide väljac paisatud teooria.Tulge kahe jalaga maale,reaalne elu on teine. t
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: b5 salong ei soene
Tõnn, ära enam peale võta!t6nis3 kirjutas:Mõtelge tehniliselt . Kes soovitab auto nina üles tõsta ? Mida TEHNILISELT annab jahutus vedelikust õhu välja laskmine ,kui auto esiots on üles tõstetud ca. pool meetrit. Haige soovitus. See nina tõstmise ,,soovitus,, on siiski arvuti friikide väljac paisatud teooria.Tulge kahe jalaga maale,reaalne elu on teine. t



Viimati muutis TiitRE, 01 Veebr 2014, 23:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: b5 salong ei soene
Võta Tiit siiski RAHULIKULT. Tundub,et tõde on valus lugeda,kuid suhtleme t5ehniliselt edasi. Keda mina materdasin ? Tunduks,nagu olen puberteetikutega rääkimas, Mida te solvute iga TÕE pähe. Vestleme,tehniliselt.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: b5 salong ei soene
Sinupoolset lahendust asjale, peale pläma, pole siiani tulnud?t6nis3 kirjutas:Võta Tiit siiski RAHULIKULT. Tundub,et tõde on valus lugeda,kuid suhtleme t5ehniliselt edasi. Keda mina materdasin ? Tunduks,nagu olen puberteetikutega rääkimas, Mida te solvute iga TÕE pähe. Vestleme,tehniliselt.

P.S ja mis oli selles halba või valesti, kui oma TÖÖTAVA kogemuse kirjutasin? Ja nüüd palun Sinu oma!...
Viimati muutis TiitRE, 01 Veebr 2014, 23:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: b5 salong ei soene
Õhutus seisneb siiski selles,et salongi radiaatorisse sisse mineval lõdvikul on tehase poolt ette nähtud kork,mida eemaldada (korraks vaid). Kes teab,see teab. Aga mõtelge REAALSELT. Auto nina ülesse,ja tegelikult,kui kõrgele? Mida see auto nina tõstmine annab jahutusvedelikult õhu välja toomise kohapealt ?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: b5 salong ei soene
Vaatasin, et olid koguaeg sisselogituna, kuid vastus tuli jube kaua - olid netis asja uurimas vms? Aga mis me vaidleme, mina jään enda toimiva kogemuse juurde, Sina pauguta palju tahad!t6nis3 kirjutas:Õhutus seisneb siiski selles,et salongi radiaatorisse sisse mineval lõdvikul on tehase poolt ette nähtud kork,mida eemaldada (korraks vaid). Kes teab,see teab. Aga mõtelge REAALSELT. Auto nina ülesse,ja tegelikult,kui kõrgele? Mida see auto nina tõstmine annab jahutusvedelikult õhu välja toomise kohapealt ?

P.S Auto nina ajasin teadlikult NATUKE kõrgemale autoga võrreldes ja poindiga, millest kirjutasin. Kuid, eks Sina oled ju KUNN ja ainult Sinu jutt siin ainult maksabki!

-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: b5 salong ei soene
Veelkord sinule ja teistele lugejatele. Kuidas saab auto jahutusvedeliku süsteemist õhku välja,TÕSTES AUTO NINA.(ESI OTSA ). Mind on visatud foorumist välja ainult jutupeale,mis on tõde. Tehke,poisikesed selgeks siis,mis EFFEKT,on õhutusel,kui auto nina on üleval? Nina kõrgust ei küsi.(surnult sündinud teema).
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: b5 salong ei soene
Poisikesed?t6nis3 kirjutas:Veelkord sinule ja teistele lugejatele. Kuidas saab auto jahutusvedeliku süsteemist õhku välja,TÕSTES AUTO NINA.(ESI OTSA ). Mind on visatud foorumist välja ainult jutupeale,mis on tõde. Tehke,poisikesed selgeks siis,mis EFFEKT,on õhutusel,kui auto nina on üleval? Nina kõrgust ei küsi.(surnult sündinud teema).

Ma ei väidagi, et tookord just see nina pisut kõrgemale selle õhu välja aitas, kuid tehtud niimoodi sai ja õhu sealt kätte sain. Punkt!
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: b5 salong ei soene
Võtame uuesti KORRAKS teema päevakorda. Õhutus (õhk välja ) jahutussüsteemist. Nüüd peaks küll tulema mingigi pilt jahutussüsteemist,mis näitaks asja mõtet. Nimelt auto nina tõstmine ja sellega seoses,et oleks parem õhutamine. Tiit,vabandan,kuid kui paiskasid välja teema -auto nina tõstmine-- = parem õhutus,siis see on ju loll jutt.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: b5 salong ei soene
t6nis3 kirjutas:Võtame uuesti KORRAKS teema päevakorda. Õhutus (õhk välja ) jahutussüsteemist. Nüüd peaks küll tulema mingigi pilt jahutussüsteemist,mis näitaks asja mõtet. Nimelt auto nina tõstmine ja sellega seoses,et oleks parem õhutamine. Tiit,vabandan,kuid kui paiskasid välja teema -auto nina tõstmine-- = parem õhutus,siis see on ju loll jutt.


-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: b5 salong ei soene
Puht teoreetiliselt
:
Kuna õhutamiseks on soovitatav (B5 kerega passatil) tõsta paisupaak kõrgemale, siis auto nina kõrgemale ajamine annab sama EFFEKTI ...

Kuna õhutamiseks on soovitatav (B5 kerega passatil) tõsta paisupaak kõrgemale, siis auto nina kõrgemale ajamine annab sama EFFEKTI ...
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: b5 salong ei soene
Neil passatitel on tavaliselt ühel lõdvikutest, vist juhipoolsel salongi mineval ca 1cm kaugusel lõdviku otsast auguke, lõdvikult klamber taha poole, liiguta lõdvikut nii palju radika sisend torul, et augukesest hakkab õhku/auru tulema, kui tuleb ainult puhast vedelikku, oled õhu välja saanud.
Ps. Kui augukest pole, tee see ise nt jämeda süstla nõelaga.
Mõnedel on need lõdvikud kaetud plastikust lõõtsaga.
Tööd lihtsustab/kiirendab kui auto on nats tahapoole kaldu.
Ps. Kui augukest pole, tee see ise nt jämeda süstla nõelaga.
Mõnedel on need lõdvikud kaetud plastikust lõõtsaga.
Tööd lihtsustab/kiirendab kui auto on nats tahapoole kaldu.
Viimati muutis jussike, 04 Veebr 2014, 07:17, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: b5 salong ei soene
Nagu teada tulevad jahutusradiaatori torud kapotialla peaaegu horisontaalselt (uuematel veidi ülespoole, vanematel pea horisontaalselt). Tõstes veidi auto nina muutuvad need horisontaaltorud natuke suunaga ülespoole, tänu millele pääseb õhumull radiaatorist kergemini välja. Olukurras, kus ringvool radikast võib olla häiritud nii mõnegi nüansi tõttu (soojendusradika läbivool pole kõige parem, veepumba tootlikus mis tsirkulatsiooni tekitab on vilets, õhku võib süsteemis olla ka mujal jne.) aitab see võte kaasa liigse õhu eemaldamisele auto küttesüsteemist. Lisaks võime vabaneda ka mujal tekkinud õhutaskutest süsteemis, mis võivad olla tekkinud samasuguse nn. ''horisontaaltoru'' efekti tõttu nagu kirjeldasin eespool. Tsirkulatsiooni parandamiseks süsteemis on soovitav hoida veidi pöördeid kõrgemal, salongi tuleva õhu temp. muutus on koheselt märgata. Samaaegselt tuleb kontrollida ka jahutusvedeliku taset paisupaagis, vajadusel lisada.t6nis3 kirjutas:Kuidas saab auto jahutusvedeliku süsteemist õhku välja,TÕSTES AUTO NINA.(ESI OTSA ). Tehke,poisikesed selgeks siis,mis EFFEKT,on õhutusel,kui auto nina on üleval?
Tegu oli siis ühe ''poisikese'' enda praktilistel kogemustel põhineva kirjeldusega, kuidas olen saanud rohkem kui üks kord süsteemi õhutatud kui muud võtted ei aita.
PS. t6nis3 - palun kontrollida oma keelekasutust!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: b5 salong ei soene
Pole küll vw, aga ühel 2,5tdsil(bmw) ei saanudki õhku välja. Sõitsin kuni juba keema läks, lootes, et nüüd lööb õhu eest, aga ei midagi.
Siis sõber soovitas auto kallakule ajada, nina ülespoole ja see krddi õhk sealt välja tuli.
Arvan siiski, et omakogemused on parimad näited.
Edit: GTI jõudis ette. Tubli!
Siis sõber soovitas auto kallakule ajada, nina ülespoole ja see krddi õhk sealt välja tuli.
Arvan siiski, et omakogemused on parimad näited.
Edit: GTI jõudis ette. Tubli!
Viimati muutis audivana, 04 Veebr 2014, 09:04, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: b5 salong ei soene
Lisan veel juurde, et selle nina väikese kergitamise soovituse andis mulle Amservi väga kogenud ja kiidetud tehnik, kui oma LC-l õhku välja tahtsin ajada. Kas selline teguviis just VW-l ka toimib, pole teada, kuid mina nii tegin ja toonitan veelkord, et õhu ma sealt kätte sain. Kas nüüd nina kergitamisega või muu loetletud protseduuri tulemusena, kuid siiski.
Kogu see jutt siis Tõnisele
Kogu see jutt siis Tõnisele

- Anvar
- Veteran
- Postitusi: 450
- Liitunud: 11 Jaan 2004, 21:32
- Auto: Hunnik busse ja suitsev kaheraudne
- Asukoht: Tartu
Re: b5 salong ei soene
Ilus ja asjalik vastus GTI.Näib, et t6nis, kes on juba 14 aastat oma Passat b5 remontinud sai natuke targemaks ja rohkem küsimusi, miks nina üles tõsta enam pole.
80-ndatel lõppes autode tootmine.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: b5 salong ei soene
Ei tea midagi, hakkame kõik varsti Tõnni käest saama!urbaan kirjutas:Ilus ja asjalik vastus GTI.Näib, et t6nis, kes on juba 14 aastat oma Passat b5 remontinud sai natuke targemaks ja rohkem küsimusi, miks nina üles tõsta enam pole.
