Küsimus akutulekohta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Sept 2010, 17:26
- Telefon: 53895397
- Auto: vw passat
- Asukoht: tartu
Küsimus akutulekohta
Masinaks on 98a 1.9 tdi 81 kw
Sellinejama, et kui auto paned käima siis jääb akutuli põlema !
Peab korraks pöörded 2000 peale ja siis kustub ära ?
Milles võib viga olla ?
Sellinejama, et kui auto paned käima siis jääb akutuli põlema !
Peab korraks pöörded 2000 peale ja siis kustub ära ?
Milles võib viga olla ?
Re: Küsimus akutulekohta
Ergutusahel genekale puudu/katki/ei anna ühendust.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Sept 2010, 17:26
- Telefon: 53895397
- Auto: vw passat
- Asukoht: tartu
Re: Küsimus akutulekohta
Harjad uued sees!
Juhe toimib!
peale harjade vahetust vist hakkaski see jama !
Juhe toimib!
peale harjade vahetust vist hakkaski see jama !
Re: Küsimus akutulekohta
Mis juhe see toimib? Mõõda ergutusele antav pinge.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus akutulekohta
Kui see katki oleks, siis ei põleks tuli üldse.tlauri kirjutas:Ergutusahel genekale puudu/katki/ei anna ühendust.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Küsimus akutulekohta
See tuluke näitab väljundpinget ja ei oma otsest seost ergutusahelaga. Ergutusele minev juhe võib lihtsalt katki olla või ei anna näiteks geneka peal ühendust. Vanad genekad veel välise ergutusega.
golfi_vend kirjutas:Kui see katki oleks, siis ei põleks tuli üldse.tlauri kirjutas:Ergutusahel genekale puudu/katki/ei anna ühendust.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus akutulekohta
Omab ikka küll. Süüte sissekeeramisel tuleb + ühele klemmile pirnil, - ots on ühenduses generaatori D+ klemmi peal.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Küsimus akutulekohta
Genekas on antud juhul tarbija. Mõtle uuesti.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus akutulekohta
tlauri kirjutas:Genekas on antud juhul tarbija. Mõtle uuesti.

Nüüd kui generaator juba voolu toodab tõuseb pinge samale tasemele kui pirni teisel otsal ja tuli kustub, sest potentsiaalid on võrdsed.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Küsimus akutulekohta
Nii ongi. Sellepärast ergutuse katkestus generaatorile ei sega selle pirni funktsionaalset tööd.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus akutulekohta
Mine tõmba genekalt D+ juhe tagant ja vaata, kas see süttib süüte keeramisel. Sada korda läbiproovitud, SEGAB KÜLL!tlauri kirjutas:Nii ongi. Sellepärast ergutuse katkestus generaatorile ei sega selle pirni funktsionaalset tööd.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Küsimus akutulekohta
Sellest järeldan ainult seda, et oled sada korda geneka "L" lahti tõmmanud ja arvanud, et see on ergutus.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Küsimus akutulekohta
Ja mida mõtled sina siis ergutuse all? Generaatoril 2 juhet ainult ongi, B+ ja D+.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Küsimus akutulekohta
Üks räägib D+ juhtmest ,teine L juhtmest. Mis on L juhe?. Ergutusele minev juhe on otseses seoses armatuuris oleva pirnikesega. Läbi pirni viiaksegi generaatori ergutusahelasse + MIS TEKITAB magnetvälja ja generaator hakkab voolu tootma. ,,Mökutamine,, (laadima hakkamine),peale käivitamist on ka sellest,kui harjade tööpind pole sisse töötanud kulunud kontakt rõngastega.
Re: Küsimus akutulekohta
Kõik õige. Jutt on sellest, et katkestus saab olla generaatori sees ergutusahela selles osas, mis puudutab dioodploki väljundit (lisatud lingil joonisel plokk DD3). Muidugi harjade sissesõitmata pinnad samuti võimalik põhjus aga see läheb ikka suht-koht kiiresti töökorda. Harjade vahetusega võis midagi ebatäpselt jääda või katki minna (?)
http://lapayev.com/articles/fascination_of_four_wheels/
http://lapayev.com/articles/fascination_of_four_wheels/
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Küsimus akutulekohta
Teemaalgatajal on ikkagi mingi probleem ergutusahelaga. See et pöördeid andes hakkab laadima ja tuli ära kustub, toimub rootoris oleva jääkmagnetismi arvelt. Kui probleem hakkas peale harjade vahetust siis otsi viga nendest toimingutest mis tehti.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Küsimus akutulekohta
Mul sama jama, peale remonti hakkas pihta. Algul arvasin ,et juu pole harja kontakt piisavalt "kulunud" oma "õigele" kohale, kuid aastaid hiljem on seis samaGTI kirjutas:Teemaalgatajal on ikkagi mingi probleem ergutusahelaga. See et pöördeid andes hakkab laadima ja tuli ära kustub, toimub rootoris oleva jääkmagnetismi arvelt. Kui probleem hakkas peale harjade vahetust siis otsi viga nendest toimingutest mis tehti.

-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Sept 2010, 17:26
- Telefon: 53895397
- Auto: vw passat
- Asukoht: tartu
Re: Küsimus akutulekohta
sai soetatud teine kasutatud genekas ja ikka põleb tuli.
D+ sai mahavõetud siis ei põle tuli süüte sissekeeramisel
D+ile jookseb 2korda väiksem vool peale kui bendsukal .
D+ sai mahavõetud siis ei põle tuli süüte sissekeeramisel
D+ile jookseb 2korda väiksem vool peale kui bendsukal .
Viimati muutis pafkan, 16 Veebr 2014, 16:19, muudetud 2 korda kokku.
Re: Küsimus akutulekohta
Võib kõlada veidralt aga, kas mootoril on massiühendus ikka ok?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Sept 2010, 17:26
- Telefon: 53895397
- Auto: vw passat
- Asukoht: tartu
Re: Küsimus akutulekohta
ja ikka ontlauri kirjutas:Võib kõlada veidralt aga, kas mootoril on massiühendus ikka ok?
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Sept 2010, 17:26
- Telefon: 53895397
- Auto: vw passat
- Asukoht: tartu
Re: Küsimus akutulekohta
B+ on sama vool mis akulgi.
Ja D+ on 0,2V ja kui käima paned on ikka 0,2V ja tuli põleb, kui pöörded korraks 2000 ja siis tuli kustub ja D+ juhtmele tuleb 13V peale.
DF seal koguaeg 12V peal mis too on ?
Ja D+ on 0,2V ja kui käima paned on ikka 0,2V ja tuli põleb, kui pöörded korraks 2000 ja siis tuli kustub ja D+ juhtmele tuleb 13V peale.
DF seal koguaeg 12V peal mis too on ?
Re: Küsimus akutulekohta
Seega on sul 2 hädist generaatorit, millel A: mähised ära läinud (eelkõige staator(id) ; B: generaatori sees ergutusahelas katkestus; C: midagi on harjadega valesti - näiteks valesti asendatud/paigaldatud.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 01 Jaan 2014, 20:54
- Telefon: 53709994
- Skype: neitsi62
- Auto: Passat 2003 1,9 96kw v
- Asukoht: Lõuna-Eestis
Re: Küsimus akutulekohta
Tere!tlauri kirjutas:Seega on sul 2 hädist generaatorit, millel A: mähised ära läinud (eelkõige staator(id) ; B: generaatori sees ergutusahelas katkestus; C: midagi on harjadega valesti - näiteks valesti asendatud/paigaldatud.
Jätke need genekad rahule kontrolli kas armatuurir pole külma joodet mis paneb näkku vanal vanksil B4 oli sama jama kellade taga piisas pistiku liigutamisest kui hakkas ilma pöördeid andmata laadima.Armatuuris ei läind ka vahel aku tuli põlema ja laadima ei hakkand.See on minu arvamus mis ei tarvitse õige olla.
Mälu hää aga ääretult lühkene.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Küsimus akutulekohta
Aga milleks jebida kuskilt juhtme otsast, mis juba armatuuri juures ja tuumafüüsikat välja mõelda? Mõõtke oma geneka laadimine ära ajal, mil tuli armatuuris põleb....siis peaks kõik selge olema st kas genekas v signaali viga.Vamps62 kirjutas:Tere!tlauri kirjutas:Seega on sul 2 hädist generaatorit, millel A: mähised ära läinud (eelkõige staator(id) ; B: generaatori sees ergutusahelas katkestus; C: midagi on harjadega valesti - näiteks valesti asendatud/paigaldatud.
Jätke need genekad rahule kontrolli kas armatuurir pole külma joodet mis paneb näkku vanal vanksil B4 oli sama jama kellade taga piisas pistiku liigutamisest kui hakkas ilma pöördeid andmata laadima.Armatuuris ei läind ka vahel aku tuli põlema ja laadima ei hakkand.See on minu arvamus mis ei tarvitse õige olla.


Viimati muutis copilot, 01 Mär 2014, 01:02, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING