Mulle ei meeldi , et kojameestest tuleb vett nirena , kas saab vahetada vaid seda otsikut , et laseks sellise suure lehvikuna vett klaasile või peab seal midagi suuremat ära vahetama? ( naistel on sellised probleemid autodega )
Imestasin ise samuti, et CC aknale vett joana laseb, eeldasin, et pihustab kuna B5.5 Passatil oli isegi nii. Igaljuhul B5 Audile ei saanud neid ümber tõsta, kinnitus/pesa hoopis teistmoodi. Pean uurima, mis CC kapotiga on, äkki õnnestub selline vahetus, oleks isegi huvitatud.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
Mul tegi B6 samamoodi enne külmasi, kui õige vedelik sees polnud, peal talvise lisamist hakkas uuesti lehvikuna pihustama.
Kas kõi CC samamoodi? Ehk on pump vigane ?
Pumba vea ma jätan kindlasti kõrvale, sellest saab siiski aru, et tegu on sellise pesuvee pihustiga, mis pritsib joana mitte uduna. Homme katsun mõne B6 Passati omasid uurida, mis pihustavad, äkki saab lihtsalt ümber tõsta ilma midagi "aretamata".
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
S4BiT kirjutas:Pumba vea ma jätan kindlasti kõrvale, sellest saab siiski aru, et tegu on sellise pesuvee pihustiga, mis pritsib joana mitte uduna. Homme katsun mõne B6 Passati omasid uurida, mis pihustavad, äkki saab lihtsalt ümber tõsta ilma midagi "aretamata".
B6 omad lähevad CC külge küll, aga kuna CC pesurid asetsevad liiga lähestikku kapoti keskel (B6-el on nad tükkmaad suurema vahega), siis hakkavad lehvikud klaasi keskele laskma ja servad jäävad kuivale.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Eelmises postituses on ju vastus olemas, saab vahetada kuid vesi ei jõua klaasile niimoodi nagu peaks, ehk siis jätab osaliselt kuivaks klaasi. Kui mul võimalus tekib, siis ma kindlasti proovin oma auto peal selle järele, on asi kindel.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."
Minu arvates pritsivad CC-l need päris eduliselt, ei oska küll kurta. Peres oleval X5-l pihustab lehvikuna ning maanteekiirusel kipub osa klaasist kuivaks jääma.
Kurja, mul juhipoolne viskab vaid 2 juga. 1 neist puhastab kõrvalseisva auto klaasi Peaks käsile võtma ning paika keerama ja äkki saab kolmanda ka tööle
Tere! Mul ka mure selle vett pritsiva jublaka(düüzi) suhtes...Nimelt ühel 1 klemm või midagi taolist katki,ei püsi kapoti küljes kinni. Ostsin uue düüzi. Aga vahetamisega tekkis probleem.Nimelt sellel düüzil on juhtmed veel sees,kinni,mingis sinises kestas,mis omakorda selles düüzi pesas.Kuidas seda sealt küll kätte võiks saada?Kas keegi oskab aidata,soovitada midagi?
Viimati muutis irina, 24 Veebr 2014, 14:19, muudetud 2 korda kokku.
Võibolla on kellegile veel abiks, leidsin lisainformatsiooni USA foorumist, et saab küll asendada CC düüse B6 omadega. Täpsemalt on tegemist sellise varuosaga http://www.ecstuning.com/ES2631506/" onclick="window.open(this.href);return false; ja pidavat üks ühele sobima. Ise proovin igaljuhul järele. Tahtsin õelda, et saab edukalt asendada, ilma et midagi kuivaks peaks jääma. Kuid järeleproovimise asi
Viimati muutis S4BiT, 09 Mai 2014, 19:02, muudetud 2 korda kokku.
"The VR6 was an orchestra of well-tuned cylindrical delights."