Tere!
küsimus siis selles, et kui ma tahan golf III 95.aasta 1,6 55kw vahel ära võtta ja panna peale 1,8 66kw mis ma pean ümber tegema v hakkab üks ühele peale ?
uurisin ühe kuti käest tema ütles et peab aju vahetama ja õli filtri peal olevad anduri juhtmed ainult pikemaks teha
Kas su 1,6-sel on starter ees või salongi pool? Mis üldse on mootori ja käigukasti koodid?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
starter asub ees pool sellel mis mul 96.aasta golf III on sellel on ka olnud peal alguses 1.6 mootor aga ma ei tea kas eelmine omanik vahetas midagi muud ära ja värki suvel panin sinna korraliku 1.8 66kw peale eelmine 1.8 mis peal oli ei käinud ja sain korraliku mootori nüüd tahaks tõsta 1.8 66kw teise golfi peale kaheukselise aga minu arust on kõik sama et peab aju ära vahetama ainult.
täpselt ei tea ka veel.
Oi kui palju peavalu (kui küsitakse neti teel).Mootor sobib kokku antud mootorile ettenähtud käigukastiga. Kui paned raami vahele 1,8 66 kw-i.,mono pritsung. mootor koodiga A B S. ,siis käigukast olgu C H B. 55 KW-isel. bensukal on käigukastist väljatulevad poolassi flantsid 90 mm. 66 KW-isel. on 100mm. See on raua kohapealt.Aju vahetus on loomulik. Erinevad töömahud mootoris ju. Ja üleültse,kas 1,6 55 kw. on monopritsega? Pierburg?.
tahan olla kindel et läheb üksühele peale ei taha lisa tööd oleks vaja pill liikuma saada ja värvimisse.
mul üks tuttav oli see ütles mootori kinnitused ümber tegema ja sada häda kuigi ma ütlesin talle et pole nii.
Ega siis ilmaaegu ei küsitud sinu käest olemas oleva mootori koodi. Neid on ju erinevaid. Kui tahad veenduda,et mitte liikset tööd teha mootori vahetusel,on ju loogiline,et annad enda autost välja kõik andmed. Kui teadmine foorumis on selline,et minu autol on 55 kw. ja nüüd tahaks asendada seda 66 kw-isega? Ja siis on tehniliselt Mõm- Mõm. Vabandage,olen lihtsalt teemas lugeja.
Kui on monopritse 1,6 55kw, siis võid panna küll 1.8 moto asemele. Monopritsega variandil oli starter salongi pool, seega ei sobi sidur ja kast. Lisaks käigukangi juurest tulev toru pikkus oli neil teine.Ka starter on erinev. Uuemal AEE mootoril on juba õigetpidi kast. Juhtmestik ja kinnitus istub kui kasutad vana pritsepead. Pritsepeadel võib olla vahe sees, kui parempoolsel pistikul on 4 või 6 klemmi. Summuti terves pikkuses tuleks ka välja vahetada, kuna 1,6 motol on see peenem. Mingid juhtmed tuli ka pikemaks teha. Hea kui on doonor auto kust saad kõik vajaliku võtta. Aju pistikus võib ka vahe sees olla. 1,8 motol oli mälujärgi liuguriga pistik aga 1.6 motol pealetorgatav. Samas võib kasutada ka 1,6 aju. Parem on vahetada kogu kapotialune juhtmestik koos ajuga. Siis tead, et kõik on 100% õige. Enesel vähemalt parem tunne.
Kindlasti anna teada kas Sul on ABU või AEA mootor. Siis oskan edasi aidata ja kus pool starter asub. Radika pool või salongi pool?
Viimati muutis NOTFAST, 05 Veebr 2014, 21:54, muudetud 3 korda kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
AEA ja ABS (1.8 66kw) pistikud ajul on samad.
Tegelikult peaks saama ka abu mootori pistiku sobima kui modifitseerida ühte nurk pistikust, seal on selline kandiline tükk. Muidugi abu to abs vahetusel tuleb immo teema.
Ja ajud pead ka vahetama, sest tean, et ABS ja AEA ajud erineva softiga.
Viimati muutis R36, 05 Veebr 2014, 22:03, muudetud 2 korda kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus