http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=35012" onclick="window.open(this.href);return false;
Leidsin samade sümptomitega probleemi .
Veaks võib olla hammasrihma nihkumine mõne hamba jagu ja sellega seoses on süüde vale .
Sellega on mul juba kokkupuuteid olnud .
Kord käis auto Karlaautos remondis , siis ei pingutatud korralikult hammasrihma pingutusrullikut , täpsemalt oli pingutusmutter suht lõdvalt kinni keeratud .
Ja ühel hommikul käivitades miinus - üle 20 kraadi andis see järele ja süüde läks paigast .
Sell kevadel käis auto aga klapisäärte vahetuses (teises kohas) , mille käigus leiti , et rihma pingutusrullik oli defektne ja see vahetati välja .
Pingutusrulliku defekt oli selline , et rihma eemaldamisel vajus see lihtsalt pooleks

(rihm +rullik oli vahetatud 45 tuh tagasi) .
Esimene antud veaga sümptom (vahele jätmine , kerge suits) ilmneski nädal tagasi kui oli külma hommikul üle -20 kraadi .
Nüüd aga jälle sama küsimuse juures , kas pingutusrulliku mutter keerati piisava jõuga kinni
Kuna ma juba ühe korra olen süüte ise paikka keeranud , siis nüüd selle kontrollimine ei ole eriti raske .