Esirattalaagri pingutamine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Esirattalaagri pingutamine

Lugemata postitus Postitas copilot »

Elsawin annab siis sellise info Bora kohta, mis sisuliselt sama mis G4

Pilt

Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

kunks
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
Tänanud: 1 kord

Re: Esirattalaagri pingutamine

Lugemata postitus Postitas kunks »

Kätte sai napilt 5t pressiga. Pesa nagu pesa ikka. Mis seal kuluda saab, või kuidas seda vaadata?
Kuid tagasi läks, nagu ütlesin, poole kilose haamriga koputades. Panen paika ära ja kui asja ei saanud, siis panen uued käändmikud. Talvel aega laialt ja garage koos vajalikuga ka enda oma.
Uut infot saan jagada niisiis paari nädala pärast :( Või siis paari aasta :D

Paar nädalat siis saigi. Panen uue käändmiku. Ei usu enam, et paigaldusviga. Kaks laagrit lühikese ajaga samal telejel.
Kooliraha ei pidavat olema raisatud raha :D
Viimati muutis kunks, 20 Veebr 2014, 10:50, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Esirattalaagri pingutamine

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kunks,kirjelda palun ka selle laagri olukorda,kui uuesti alt ära võtsid. Mõni tuhat km. ja veerepind on nahkas. Väline ping küll süüdi ei tohiks olla. Ootame laagri olukorrast tagasisidet.

kunks
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
Tänanud: 1 kord

Re: Esirattalaagri pingutamine

Lugemata postitus Postitas kunks »

t6nis3 kirjutas:Kunks,kirjelda palun ka selle laagri olukorda,kui uuesti alt ära võtsid. Mõni tuhat km. ja veerepind on nahkas. Väline ping küll süüdi ei tohiks olla. Ootame laagri olukorrast tagasisidet.
Tegelt mõnisada km :(
Paarisaja km pärast tekkisid klõpsud vasaku ratta juures järsult paremale keerates. Järgmisena viskas tugeva pidurdamisega välimise pidurikoltsi alla välja. Ratas maha ja peale laagri loksu ei olnud seal midagi erilist. Kettal-klotsidel paksust 4/5. Proovisin laagrit peale pingutada, Nm-võti hakkas 280 juures klõpsima. Lammutasin siis lahti. Veerepinnal polnud häda midagi. Välisest pinnast näha, et kogu pinnaga kontakti polnud. Seda oli ka näha, et kunagi laagri välja saamisega kõvasti vaeva nähtud. Enivei-võtsin romulast kobeda käändmiku ja poest uued Delphi klotsid. Kettad kah.

Pilt

Ilmselt võib teema lõppenuks lugeda.
Asi koos ja sisetunne ütleb, st sai hea. Vanal sadulal oli lalumist liugpinda kohendatud ja liiga usinalt rellakaga välimist nurka maha võetud. Muud põhjust klotsijutule ei näe. Kurradi isetegijadd :D :evil:
Vbl selline ka VW olemas, aga mulle meeldib ja oli abiks. Golf IV ju sama.
http://workshop-manuals.com/skoda/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis kunks, 26 Veebr 2014, 11:47, muudetud 4 korda kokku.

Vasta

Mine “Veermik”