G2 coilid g3 variandile.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
G2 coilid g3 variandile.
Kiire küsimus kas on võimalik g2 tagumisi coile panna g3 variandile?
Kokkutulekutel näeme raisk
Re: G2 coilid g3 variandile.
Võimalik on küll.
Kuid minu teada on G3 variandil pikemad amordid ja vedrud.
Ehk siis peaks G2 coilidega päris madalaks saama.
Kuid minu teada on G3 variandil pikemad amordid ja vedrud.
Ehk siis peaks G2 coilidega päris madalaks saama.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 coilid g3 variandile.
Tänud vastajatele. Teadsin et g2 esimesed coilid istuvad g3 alla aga olin kuulnud et variandil tagumised teistsugused. Kui aga väidate et sobivad siis krutin varsti alla kuna teed on kuivad ja mõte on masin madalaks ajada.
Kokkutulekutel näeme raisk
Re: G2 coilid g3 variandile.
Jah variandil pidavat olema pikemad. Sest neid pannakse nt G2 alla, et auto oleks veel kõrgem.Po18 kirjutas:Tänud vastajatele. Teadsin et g2 esimesed coilid istuvad g3 alla aga olin kuulnud et variandil tagumised teistsugused. Kui aga väidate et sobivad siis krutin varsti alla kuna teed on kuivad ja mõte on masin madalaks ajada.
Kuna coilidel annab kõrgust regullida, siis saab ehk ideaalse tulemuse ikkagi.
Küll aga kõik kinnitus jne on neil sama.
G2/G3 puhul on amortide vahetus ülikerge, et proovi ära ja regulli parajaks

-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 coilid g3 variandile.
Keit mida madalam seda parem. Krutin uue nädala jooksul alla ja vaatab kuidas jääb.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Veteran
- Postitusi: 709
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: G2 coilid g3 variandile.
Golf3 varjandil on amordikinnituse alumine polt kõvasti jämedam kui golf2-l--keit-- kirjutas:Jah variandil pidavat olema pikemad. Sest neid pannakse nt G2 alla, et auto oleks veel kõrgem.Po18 kirjutas:Tänud vastajatele. Teadsin et g2 esimesed coilid istuvad g3 alla aga olin kuulnud et variandil tagumised teistsugused. Kui aga väidate et sobivad siis krutin varsti alla kuna teed on kuivad ja mõte on masin madalaks ajada.
Kuna coilidel annab kõrgust regullida, siis saab ehk ideaalse tulemuse ikkagi.
Küll aga kõik kinnitus jne on neil sama.
G2/G3 puhul on amortide vahetus ülikerge, et proovi ära ja regulli parajaks
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 1060
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: G2 coilid g3 variandile.
Täpselt nii ongi. Luukpära/sedaan mk3 tagumiste amortidega pole mk3 universaalkere juures miskit tehakevva kirjutas:Golf3 varjandil on amordikinnituse alumine polt kõvasti jämedam kui golf2-l

Lisaks on mk3 variandile ju vedrud allpool tagasilla juures, mitte nagu luukpäral või sedaanil:

Viimati muutis Siksaator, 17 Veebr 2014, 00:35, muudetud 1 kord kokku.
Re: G2 coilid g3 variandile.
Tõsi jaaaaa. MK2-l on see minu teada M10x 75. G3-l veidi jämedam.Siksaator kirjutas:Täpselt nii ongi. Luukpära/sedaan mk3 tagumiste amortidega pole mk3 universaalkere juures miskit tehakevva kirjutas:Golf3 varjandil on amordikinnituse alumine polt kõvasti jämedam kui golf2-l.
Lisaks on mk3 variandile ju vedrud allpool tagasilla juures, mitte nagu luukpäral või sedaanil:► Näita Spoilerit
Kuigi see pole eriline takistus, annab polti muuta.
G2 coil peaks nii või naa ära mahtuma, olenemata kas originaalis vedru all v üleval.
Ülemine ots kõigil neil sama.
Viimati muutis --keit--, 17 Veebr 2014, 08:20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1060
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: G2 coilid g3 variandile.
Veidi jämedamast on asi kaugel- mk2 siis M10x75 ning mk3 variant M16x158--keit-- kirjutas:Tõsi jaaaaa. MK2-l on see minu teada M10x 75. G3-l veidi jämedam.
Kuigi see pole eriline takistus, annab polti muuta.
G2 coil peaks nii või naa ära mahtuma, olenemata kas originaalis vedru all v üleval.
Ülemine ots kõigil neil sama.

Jah tõesti, vaatasin ETKA-st järgi amortidel ülemised osad samad.
Sellise aretuse puhul nüüd tekib küsimus selles, et kas mk3 universaalkere oma raskusega neid mk2 tüübi coile ära ei tapa? Tagumine ots universaalil ju tunduvalt raskem

- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: G2 coilid g3 variandile.
Auto ei tapagi, peetis teed teevad sedaSiksaator kirjutas: Veidi jämedamast on asi kaugel- mk2 siis M10x75 ning mk3 variant M16x158. Siin vast kõige lihtsamaks lahenduseks olekski näiteks originaalamordil alumine amordisilm küljest lõigata ning coilidele külge keevitada.
Jah tõesti, vaatasin ETKA-st järgi amortidel ülemised osad samad.
Sellise aretuse puhul nüüd tekib küsimus selles, et kas mk3 universaalkere oma raskusega neid mk2 tüübi coile ära ei tapa? Tagumine ots universaalil ju tunduvalt raskem.

-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 coilid g3 variandile.
Nii et nagu aru sain siis on lihtsam otsida kuskilt g3 variandi tagumised coilid.
Kokkutulekutel näeme raisk
Re: G2 coilid g3 variandile.
Kokkuvõttes küll. Eksisin silla osas. Ei teadnud, et universaalil jämedam polt.Po18 kirjutas:Nii et nagu aru sain siis on lihtsam otsida kuskilt g3 variandi tagumised coilid.
Kui mul oleks G2 coilid olemas. Siis ehitaks need kindlasti ise alla, lihtne. See kaalu vahe ei ole nii suur. Ja nagu Tito ütles, et halvad teed tapavad coilid nii või naa ära.
Või teine variant, et müüks G2 omad maha ja ostaks G3 estate/variant omad asemele.
Viimati muutis --keit--, 17 Veebr 2014, 17:16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 coilid g3 variandile.
Keit - Mul on endiselt projektina alles g2 ja mõte oli toppida g2 coilid g3 alla kuna g2 hetkel seisab ja on ehitusjärgus. G2 koilid rändavad siis g2 alla tagasi ja peab soetama g3 coilid kuskilt.
Kokkutulekutel näeme raisk
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: G2 coilid g3 variandile.
Noh milles siis probla? Retsid olemasolevad coilid ära ( ma puuriks parajaks puksi) ja kuna g2 projektikas pead plus sillad alla panemaPo18 kirjutas:Keit - Mul on endiselt projektina alles g2 ja mõte oli toppida g2 coilid g3 alla kuna g2 hetkel seisab ja on ehitusjärgus. G2 koilid rändavad siis g2 alla tagasi ja peab soetama g3 coilid kuskilt.


-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: G2 coilid g3 variandile.
Tito - mul seisavad g3 VR6 sillad kodus mis ootavad g2 alla panekut. Mootorgi ootab tegemist. Aeg seab piirangud ja rahakott on samal lainel.
Kokkutulekutel näeme raisk