Mure siis selline, et sai originaal makk ära vahetatud ja nüüd uus makk töötab ainult siis kui süüde on sisse lülitatud. Mida tegema peab, et makk töötaks ka siis kui süüdet sees ei ole?
Pilt siis uuest makist ja vana maki juhtmetest:

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Küsimus oli ju, et mida teha et koguaeg töötaks. Seega ei tule mitte ringi tõsta vaid + vedada ka S-konti ehk pildil tundub olevat punane ja pruun/punane vastavalt, kus siis niiöelda makipoolne pruun/punane tuleks ühendada punasega (enne pead muidugi pruun/punase puruks lõikama). Viimast muidugi ei soovita, pigem mine võta kuskilt poest selline ISO-ISO jubinas, kus saad vahepeal ise juhtmeid ringi tõsta või ongi juba sedasi jaotus/ühendus tehtud), muidu pärast auto uus omanik kirub sind maapõhja kui peab uuesti kõike taastama hakkama, näiteks mina ei salli seda koguaeg töötab variant. Just siin kaklesingi ühe autoga, kus ka makk oli nii ühendatud, tähendas muidugi seda et paar päeva seisnud auto enam ei käivitunud, aku läbi. Nüüd viskasin maki ajutiselt välja ja kõik ok. Muidugi juhtmed taastasin ka enne. Isegi autoesindus tegi sellist pornot kunagi, mitte küll VW, aga üks konnasööja, kes kul tänaseks likvideeritud.J.Aru kirjutas:Kui orginaal maki skeemi järgi vaadata siis UB+ ja S-Kont klemmid tuleb mustas pistikus ringi tõsta.
Ei pruugi selleks vajadust olla. Esiteks kui süüde väljas ja võtit välja pole tõmmatud või on maki jaoks nö. esimene aste süütelukul olemas siis mängib ka ilma süüdeta ainult võti peab ees olema. Teiseks osadel makkidel on ainult pidevat + vaja, ehk kui võtme süütelukust ära võtad läheb makk kinni aga siis saab ikkagi makki ise nupust tööle panna.dellu kirjutas:Küsimus oli ju, et mida teha et koguaeg töötaks. Seega ei tule mitte ringi tõsta vaid + vedada ka S-konti ehk pildil tundub olevat punane ja pruun/punane vastavalt, kus siis niiöelda makipoolne pruun/punane tuleks ühendada punasega (enne pead muidugi pruun/punase puruks lõikama). Viimast muidugi ei soovita, pigem mine võta kuskilt poest selline ISO-ISO jubinas, kus saad vahepeal ise juhtmeid ringi tõsta või ongi juba sedasi jaotus/ühendus tehtud), muidu pärast auto uus omanik kirub sind maapõhja kui peab uuesti kõike taastama hakkama, näiteks mina ei salli seda koguaeg töötab variant. Just siin kaklesingi ühe autoga, kus ka makk oli nii ühendatud, tähendas muidugi seda et paar päeva seisnud auto enam ei käivitunud, aku läbi. Nüüd viskasin maki ajutiselt välja ja kõik ok. Muidugi juhtmed taastasin ka enne. Isegi autoesindus tegi sellist pornot kunagi, mitte küll VW, aga üks konnasööja, kes kul tänaseks likvideeritud.J.Aru kirjutas:Kui orginaal maki skeemi järgi vaadata siis UB+ ja S-Kont klemmid tuleb mustas pistikus ringi tõsta.
Ma ise pole ka ennem aftermarket raadiotel näinud aga Passatil sees Blaupunkti oma ja toimib täiesti nii nagu rääkisin.dellu kirjutas:Originaalidel küll jah saab enamasti nupust uuesti sisse. Aftermarketeid pole küll selliseid näinud. 99% ta siiski tahab ilma võtmeta mängivat.