Juhtus siis täna selline lugu et fooriall seistes otsustas golf põlema minna. Hetkega oli kõrvalistujal jalgade valgustus.
Oskab ehk keegi rääkida miks see puhuri reostaat nii põlema läheb?
Hea on see et kaasmaalased kes mu ümber seisid ei arvanud sellest midagi et mul auto fooriall põles ja kustutit ei raatsitud anda, pigem oli see probleem et roheline tuli oli ja ma seisin neil ees:)
Sõber pidi oma jalgadega kuidagi hakkama saama seal kõrval. Imeliselt hästi võtavad seal need asjad tuld eriti see kate mis varjab seda puhurit seal. Õnneks midagi hullu ei olnud saime kohe varakult jaole.
Kui uus reostaat panna kas siis on võimalus uueks põlenguks kohe või siis ehk sellega asi piirdub??
Minu G3-l oli igatahes sooja-külma nupp juba päris sulanud, eks seal mingi sädelus tekkis? Ja pidevalt pidi seda "S" klemmi painutama, et ühendust annaks.
Edit: Panin vähe puusse - ikka see puhuri kiiruse nupp oli sulanud
Viimati muutis TiitRE, 07 Mär 2014, 00:18, muudetud 1 kord kokku.
TiitRE kirjutas:Minu G3-l oli igatahes sooja-külma nupp juba päris sulanud, eks seal mingi sädelus tekkis? Ja pidevalt pidi seda "S" klemmi painutama, et ühendust annaks.
See sai mul alles vahetatud mõned kuud tagasi.
Nupud töötavad korralikult.
Aga lähen kontrollin korra neid ka. Kangutan selle relee välja sealt muidu ei saa rahulikult magada.
Sa ikka tead, mis asi on reostaat? Sellel pildil selle nimetusega objekti pole näha.
Sul põleb ilmselt tihti, kui omal autos kustuti nappus käes ja juurde peab lunima.
tlauri kirjutas:Sa ikka tead, mis asi on reostaat? Sellel pildil selle nimetusega objekti pole näha.
Sul põleb ilmselt tihti, kui omal autos kustuti nappus käes ja juurde peab lunima.
Lambist surud
Lihtsalt viimati kui autot sai remontida siis unustasin maale Ma usun et läheksid ise ka küsima kui pole endal või siis võibolla tõesti on golf 3 nii lamp et see oleks võind sinna maha põleda.
See pildil olev ei ole reostaat. Kustuti ununes maale... koos kondoomi pakiga jäi kindlasti klaveri peale. Ise lausa anud, et siin nüüd su enda kallal tänitada.
tlauri kirjutas:See pildil olev ei ole reostaat. Kustuti ununes maale... koos kondoomi pakiga jäi kindlasti klaveri peale. Ise lausa anud, et siin nüüd su enda kallal tänitada.
Ok sa päris kõva vana. Ma siis ei kirjuta parem rohkem midagi. Sr et ma pole nii tark ja andekas kui sina.
Just, vähem rahvaluulet ja vabandusi vanaemale ja rohkem taustainfot, kui abi vaja.
Antud juhul pead kontrollima terve vooluringi, kas veel kuskil on kuumenemise / põletuse kahjustusi. Selge on see, et kuskil on pinge langenud ja voolud nii suureks läinu, mis tekitas plastiku sulamise ja põlengu. Kindlasti vaja kontrollida ka juhtmestik.
tlauri kirjutas:Just, vähem rahvaluulet ja vabandusi vanaemale ja rohkem taustainfot, kui abi vaja.
Antud juhul pead kontrollima terve vooluringi, kas veel kuskil on kuumenemise / põletuse kahjustusi. Selge on see, et kuskil on pinge langenud ja voolud nii suureks läinu, mis tekitas plastiku sulamise ja põlengu. Kindlasti vaja kontrollida ka juhtmestik.
Vabanda et ma ei suuda teid uskuma panna et nii see kahjuks hetkel oli aga see selleks.
Aga nüüd juba oskan kuskil suunas liikuda et tuleb lahti tõmmata kõik. Aga ilmselt ma ise seal väga targemaks ei saa midagi kuna see elektri teema on 0.
Kaasmaalaste saamata jäänud abi ning nii mõnegi kuuldud signaalitamise kohta: "Welcome to Estonia"
Näide UK st....peale tagumiste klotside vahetust oli vasak pidur miski pärast veidi peale jäänud peale suuremat pidurite tallamist(ilmselt kolvi välimise lõpu osa veidi roostes)....ajas kah tossu tagant ja üks uuema bemmi maasturiga härra vilgutas tulesid mulle tahavaatepeeglitesse kuni aru sain et millelegi tähelepanu pööraksin....pidas koos minuga veel tee äärdegi kinni et kûsida kas saan ise hakkama v miskit abi vaja. By the way....tulekustuti pole siin uk s kohustuslik era sõiduautodes(alates nn väikebussist ja firmaautodes peaks olema juba kohustuslik) ja pole mul siin endalgi olemaski teist.
Eelnevalt on juba puhurit kolmandale astmele pannes kärsakat tulnud. Ei tulnud kohe meelde kirjutada.
Võib kuidagi see juhtme põlemine puhurist tingitud olla või see ei mängi mingit rolli.
Ja see vidin (mille nime ma ei tea) välja võtsin siis murdus esimesena see puhuri punane juhe sealt ära.
Ma ei tea kas annab see info midagi juurde.
Ilus muidugi, kui keegi tudisevat kätt hoiab, mõnele on seda loomu poolest juba vaja, et oma õpitud abitust toita. UK-s rahvaarvu maastaabi efekti tõttu elab seal idioote rohkem kui Eestis nii, et muidugi welcome to Estonia, anytime.
See on märk sellest, et kuskil oli halb kontakt (mõni liides või paneelikontakt). Puhur on tarbija ja ka selle kõik kontaktid käivad eelneva lause sisse. Puhuri mootor ise aga väga vähe tõenäoline.
Ehk siis kõik releed, pistikud, juhtmestik on vaja korraliku valgustuse all üle vaadata. Pistikute/kontaktipesade sulamisjäljed viitavad halvale kontaktile. Sellised ühendused on vaja asendada uutega või statsionaarselt kasvõi juhtmed kokku joota.
rivotamm kirjutas:Eelnevalt on juba puhurit kolmandale astmele pannes kärsakat tulnud. Ei tulnud kohe meelde kirjutada.
Võib kuidagi see juhtme põlemine puhurist tingitud olla või see ei mängi mingit rolli.
Ja see vidin (mille nime ma ei tea) välja võtsin siis murdus esimesena see puhuri punane juhe sealt ära.
Ma ei tea kas annab see info midagi juurde.
PS: Ka kaitsmepesas peavad olema nõutud värviga (A) kaitsmed, mitte suuremad. Kaitsme läbipõlemine on tihti põhjustatud hoopis sellest, et kuskil vooluahelas on halb kontakt, mille tulemusena vool kasvab kriitiliselt suureks, näiteks mootori käivituse ajal või selle järgselt, kus aktiivne pingelang. Olen näinud autosid, kus ventile on pandud suuremad kaitsmed, kuna nõutav A põleb läbi. Selline omalooming on võimalikule põlengule otsene seos.
tlauri kirjutas:See pildil olev ei ole reostaat. Kustuti ununes maale... koos kondoomi pakiga jäi kindlasti klaveri peale. Ise lausa anud, et siin nüüd su enda kallal tänitada.
uskumatu millist abi pakutakse siin klubis, lausa hämmastav.
tlauri kirjutas:See pildil olev ei ole reostaat. Kustuti ununes maale... koos kondoomi pakiga jäi kindlasti klaveri peale. Ise lausa anud, et siin nüüd su enda kallal tänitada.
uskumatu millist abi pakutakse siin klubis, lausa hämmastav.
Tlauril vaja oma luuleoskust kuskil välja elada. Vastuseks enda poolt veel, jutt polnud idiootsusest,vaid mühaklikkusest,mis eesti "mastaapsust" arvesse võttes tõesti mastaapne.
Mulle meeldib konkreetsus aga sinu postitusi ja kommentaare igasuguste teemade sees ja vahel lugedes on ilmselge,et sul on mingi meditsiiniline probleem.
copilot kirjutas:
Mermo kirjutas:
tlauri kirjutas:See pildil olev ei ole reostaat. Kustuti ununes maale... koos kondoomi pakiga jäi kindlasti klaveri peale. Ise lausa anud, et siin nüüd su enda kallal tänitada.
uskumatu millist abi pakutakse siin klubis, lausa hämmastav.
Tlauril vaja oma luuleoskust kuskil välja elada. Vastuseks enda poolt veel, jutt polnud idiootsusest,vaid mühaklikkusest,mis eesti "mastaapsust" arvesse võttes tõesti mastaapne.
Ostsin vajaminevad uude jupid ära juhtmed ja siis selle takistiplokki. Mõtlesin et võiks kaitsme panna puhuri ja takistiplokki vahele aga ei tea kui võimsa.??
Selle kaitsme saab arvutada, kui selgitad välja venti mootori võimsuse. Samas on aga see kaitse täiesti üleliigne, kui kõik saab olema nagu originaalis. Kõige olulisem on see, et kontrollid kogu selles venti ahelas olevad ühendused/liidesed, juhtmed jm. ning asendad kuumakahjustusi ja sädelust saanud komponendid.