Passat B6 süütenurk

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
greyzers
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 15 Nov 2011, 21:43
Auto: Passat B6
Asukoht:

Passat B6 süütenurk

Lugemata postitus Postitas greyzers »

Tere, kas keegi oskab öelda kas sellised näidud on paigas Passatil 2.0 103kw 2006 diislil. Olen lugenud selle torsion value kohta ning räägitakse erinevaid jutte, osad arvavad, et see peab olema 0.5...1 ja mõni kirjutab, et -0,5...-1.5? Kui vale siis mõjutab ka kütusekulu? Muidu auto käivitub ilusti ja probleemi pole, asi on rohkem põhimõttes.

Pilt

Tänan!

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8002
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: Passat B6 süütenurk

Lugemata postitus Postitas R36 »

Igal autol erinev, keskmine väärtus on 0.5 .
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1294
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 48 korda

Re: Passat B6 süütenurk

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Tõstaks teemat. Nimelt enda masinal (2.0 125kw) on torsion value 2.2 sooja mootoriga (külmalt on vahel 2.63 ja isegi 2.9). Ehk oskab keegi rääkida, kuidas sellega on? Kui palju tasub neid numbreid uskuda ja mis oleks sellisele mootorile kõige optimaalsem? Ja kas tasub üldse kuhugi seda muutma laskma minna?
Osad räägivad, et kui esinduses on nii see paika pandud, siis see on okei ja pole nõus seda muutma hakkama, samas jälle soovitatavat olen kuulnud 0,5.

Külmemate ilmadega pole auto just kõige altim käima minema, ehk siis peab ketrama ja algul lubab ja siis läheb käima (vahest ka käib podisedes esimesed sekundid, ehk siis lonklikult). See käivitumise teema võib olla ka muidugi starteri teema, kuid minu numbrid tunduvad üsna suured siiski. Olen kuulnud, et 3.0 pidi olema see piir üldse, millest edasipoole on süüde täitsa paigast ära... Ja minu masina numbrid kisuavd sinna liiga varajase süüte poole.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Passat B6 süütenurk

Lugemata postitus Postitas dellu »

+/- 3.0 pakub kaabel pumppihustite soovituslikuks vahemikuks, samas keegi vist kuskil väitis siiski 1.5 oleks normaalne.
0.5 või 1.0 soovitavad jah foorumid, samas 2.0 ei tohiks nüüd ka vast väga hull olla. Seda vaadataksegi sooja mootoriga ja külmalt ongi suurem, aga see ei oma tähtsust.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Passat B6 süütenurk

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Minu masinal 1.84 sooja mootoriga ning külmkäivitamisel tõsised probleemid (aku uus, küünlad uued, starter uus, kütusepump uus). Pihusti näidud normi piires. Ainukene kahtlusalune on veel süütenurk. Muud ei oska enam mitte midagi pakkuda.
Samas esinduses töötav inimene ütles täiesti okei ja pole mõtet näppida.

Külmal käivitusel viskab korraliku pahva suitsu tagant välja. Järele mõeldes on linna kütusekulu ka kahtlaselt suur (9-10L) väga tagasihoidliku sõidu puhul.
Viimati muutis Mindfreak, 09 Mär 2014, 13:32, muudetud 2 korda kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Vasta

Mine “Elektroonika”