
Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 12 Apr 2011, 14:55
- Telefon: 56774678
- Auto: e39 3.0 142kW/Passat b6 1.9 77kW
- Asukoht:
Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Nimelt käivitan hommikul auto ja tuleb valget/sinist suitsu auto käib soojaks siis kõik tiptop. Sai diagnostis kindlaks teha et neljas pihusti lekib tegemist siis PD mootoriga.. sai vahetatud too neljas pihusti aga ei midagi.. täna hommikul sama jama... kus võiks viga nüüd otsida.. Neljanda pihusti võtsin nii et... alustasin lugemist Mootori Rihma poolt.. Esimene siis Rihma juures kohe ning siis minu jaoks oli 4jas oli kõige juhipoolsem.. tegin õieti? v oleksin hoopis rihma poolse ära vahetama
?! või on millegis muus nüüd viga :S?!

-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 12 Apr 2011, 14:55
- Telefon: 56774678
- Auto: e39 3.0 142kW/Passat b6 1.9 77kW
- Asukoht:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Siim kirjutas:Pihusti juhtmestiku pakuks, on olnud juhuseid kus juhtmestik on vigane.
Selge.. viskan pilgu sinna ka siis peale....

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Ja sa oled nii pikalt sellises seisus sõitnud? Kuidas muidu käivitub? Kuid soovitaks eelkõige pädev diagnostika tegija/remonditöökoda otsida. Kusev pihusti pikas perspektiivis ei ole just hea mootorile kui üldse selles asi. Kas puterdab vms kah külmalt?
Pihustite järjekorrast oled õigesti aru saanud.
Pihustite järjekorrast oled õigesti aru saanud.
Viimati muutis copilot, 07 Mär 2014, 23:50, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2873
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Alustame ka sellest,et 77 kw. PD. tulid ju alates 2007 . Kas on võimalik et juba pihusti probleem. Teemaalgataja mainiski,et vale koht (mida see diagnostika sind aitas .
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 12 Apr 2011, 14:55
- Telefon: 56774678
- Auto: e39 3.0 142kW/Passat b6 1.9 77kW
- Asukoht:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
No Auto on 2006 aasta oma... No Tudisenud on ostust saadik.. Kütuse kulu ja kõik on Timmis.. kasutan autot vähe... sellepärast pole ta üle 1000 sõitnud ka praegu... kuna kasutan enamjaolt 530d 2002 aasta masinat. Passatiga vurab naine mul ringi...No alustame algusest... no saan diagnostika systeemiga ise ka hakkama kuna oman seda jne ... kuigi vb kõige täpsemalt ei oska kasutada vb seda.... aga probleemi näitab ainult Külmal mootoril.. kui mootor natukene soojenenud siis probleem kaob iseenesest... ei suitse ei ole kytuse suurem kadu ka... kõik on siis tibitobi.. käib kohapeal täiesti ilusti....
viskan külma mootori numbrid teile, ise pole süvenenudki nii hoolikalt... et mis MisFire detected tähendab... eks googeldan ja saan ise ka targemaks.. aga ootan siia siis edasist arutelu
1 Fault Found:
000772 - Cylinder 4
P0304 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 359226 km
Time Indication: 0
Date: 2013.11.08
Time: 15:34:33
Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.44 V
Inj. Quantity: 2.96 mg/str
Temperature: 29.7°C
(no units): 0.0
---------------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (03G 906 021 LR)
10:35:09 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-14.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-11.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-8.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-56.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
10:35:09 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-1.06 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-1.11 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.78 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
2.89 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
viskan külma mootori numbrid teile, ise pole süvenenudki nii hoolikalt... et mis MisFire detected tähendab... eks googeldan ja saan ise ka targemaks.. aga ootan siia siis edasist arutelu
1 Fault Found:
000772 - Cylinder 4
P0304 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 359226 km
Time Indication: 0
Date: 2013.11.08
Time: 15:34:33
Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.44 V
Inj. Quantity: 2.96 mg/str
Temperature: 29.7°C
(no units): 0.0
---------------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (03G 906 021 LR)
10:35:09 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-14.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-11.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-8.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-56.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
10:35:09 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-1.06 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-1.11 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.78 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
2.89 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Selgelt näha,et 4.silindri pihustamisega mingi kala. Et säästa asjatust pihusti vahetusest ja teha kindlaks,kas viga hoopis kaablipuu 4 silindri pistikuga,oleks pidanud see sinu remondimees/diagnostik pihusti mõne teise pihustiga ümber vahetama et näha kas viga kolib edasi. Kuna pihusti vahetatud ja eeldatavalt sai asemele korralik pihusti,siis peale kaablipuu ei jää muud üle. Nuka probleem vast ei ole kuna sellel kulumise jälgi ei leitud...küsin sest on ka juhtumeid kus üks nukk(vist oligi 4 silindri oma) kulunud teistest oluliselt rohkem.
Viimati muutis copilot, 09 Mär 2014, 21:59, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 12 Apr 2011, 14:55
- Telefon: 56774678
- Auto: e39 3.0 142kW/Passat b6 1.9 77kW
- Asukoht:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
No sellega selline Lugu et vabalt teen remontöid ise oma autode kallal
.. siis tean mis on tehtud mis mitte
.... ja Pihusti vahetasin ära.... tuttnoi vastu.... ja nukk oli tibiTobi.... ma ise mõtlen kas ma oleksin pidanud toda uut pihustit kuidagi regullima ka.. sest minuarust seda sai teha v miskit.... endal oli kiire auto kokku laksimisega et proovida .. ja nüüd pole rohkem laiali võtnud... olen lugenud ja lugenud.. kui pole saanud piisavalt infot mida kontrollida tasub... igaksjuhuks vahetasin ära veel väntvõlli anduri.. ja ka miskit... saan piisavat mõistvas keeles infot. .siis ei jäägi mul muud üle kui auto laiali kiskuda uuesti... ja vaatama mis toimub...
kuidas ma juhet testida saaksin ?!
ise mõtlesin veel et proovin vahetada nüüd neljanda pihusti nr2 pihustiga... ja vaadata kas mure läks mujale v samas neljandas endiselt... kuna nr 2 pihusti töötab samas taktis... sellepärast just tollega oli plaan vahetus teha... saan ikka õieti aru eksole
tuttav rääkis veel midagi.. selllisest võimalusest et Keps veidi vb kõver... tal oli ühe Seatiga sama probleem... kuni lõpuks tõmbasid terve mootori laiali.. vahetasid Kepsu ära ja asi oli korras.... ise mütlen et kui nii suure töö ette võtaksin siis teeks juba täislaks tihendite vahetuse ka simmerid ja asjad.. kogu laks ikka...
NUkk oli tibiTobi.. selle ma välistaksin..
veel mingeid loogilisi seletusi sellele ?!


kuidas ma juhet testida saaksin ?!
ise mõtlesin veel et proovin vahetada nüüd neljanda pihusti nr2 pihustiga... ja vaadata kas mure läks mujale v samas neljandas endiselt... kuna nr 2 pihusti töötab samas taktis... sellepärast just tollega oli plaan vahetus teha... saan ikka õieti aru eksole

tuttav rääkis veel midagi.. selllisest võimalusest et Keps veidi vb kõver... tal oli ühe Seatiga sama probleem... kuni lõpuks tõmbasid terve mootori laiali.. vahetasid Kepsu ära ja asi oli korras.... ise mütlen et kui nii suure töö ette võtaksin siis teeks juba täislaks tihendite vahetuse ka simmerid ja asjad.. kogu laks ikka...
NUkk oli tibiTobi.. selle ma välistaksin..
veel mingeid loogilisi seletusi sellele ?!
Viimati muutis Germo89, 09 Mär 2014, 22:09, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Pumppihustit saab reguleerida nuka suhtes saab seent pihusti pealt reguleerida ja samuti peab reguleerima pihusti asukohta oma pesas ümber oma telje.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 12 Apr 2011, 14:55
- Telefon: 56774678
- Auto: e39 3.0 142kW/Passat b6 1.9 77kW
- Asukoht:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
golfi_vend kirjutas:Pumppihustit saab reguleerida nuka suhtes saab seent pihusti pealt reguleerida ja samuti peab reguleerima pihusti asukohta oma pesas ümber oma telje.
Ei saanud kahjuks midagi aru.. mida sellega mõelnud oled ..

-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 12 Apr 2011, 14:55
- Telefon: 56774678
- Auto: e39 3.0 142kW/Passat b6 1.9 77kW
- Asukoht:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
veel oleks küsimus.. et kui tolla juhtme pihusti kyljest lahti yhendan ja proovin sisi auto käitumist?! kas on võimalik? v siis ta ei käi mul üldse ... naq ainult 3 silindirit sis järgi?! kuidas saaksin testida toda Juhet... mingi lihtne viis ka testimiseks ?!
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 12 Apr 2011, 14:55
- Telefon: 56774678
- Auto: e39 3.0 142kW/Passat b6 1.9 77kW
- Asukoht:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Germo89 kirjutas:golfi_vend kirjutas:Pumppihustit saab reguleerida nuka suhtes saab seent pihusti pealt reguleerida ja samuti peab reguleerima pihusti asukohta oma pesas ümber oma telje.
Ei saanud kahjuks midagi aru.. mida sellega mõelnud oled ..
Ei ole endiselt mingit tulemust.. sain ilusti aru mida mõtlesid kui kaane maha võtsin....
nüüd siis olen veel niipalju teinud....et Kaablipuu olen eemaldanud... ja seal ei märganud kll midagi kahtlast.. kõik tundus tibitobi... vähemalt isolatsiooniga ei olnud probleeme jne... Tegin veel selllise lükke... et tolle tutika pihusti võtsin ära ja panin neljandasse silindrisse tollla pihusti mis oli teises silindris.... ja teise silindri panin vana pihusti... ja näe ohh imet.....endiselt taob viga neljandasse pihustisse


- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Keera mootorit ringi, hoorattal on sooned sees, mille kaudu saad karteri põhja tagumistele poltidele isegi väikese padrun võtmega ligi.
Iseasi, kas see kepsu vahtimine tulemust annab. Ise panustaks pihusti pistikule, pinguta klemmid üle - kuigi see on ajutine lahendus, saad vähemalt vea teada, et vajad uut kaabli puud kaane alla.
Iseasi, kas see kepsu vahtimine tulemust annab. Ise panustaks pihusti pistikule, pinguta klemmid üle - kuigi see on ajutine lahendus, saad vähemalt vea teada, et vajad uut kaabli puud kaane alla.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Sooja mootoriga ei jebi ilmselt sul see seetõttu, et ühendus pihustiga paraneb soojupaisumise tagajärjel. Mina panustaks kah hetkel suht 99% kaablipuule.....suht tüüpviga v nii. Loodetavasti sa vana pihustit, mille välja varem vahetasid, prügimäele v koosakoski vms ei saatnud, sest suht tõenäoline et tegu täitsa elujõulise "tööloomaga" veel
Anna siis teada, kui uus kaablipuu peal.....maksab teine vähemalt 5x kui mitte rohkem vähem, kui uus pihusti(ei ole hetke hindadega kursis).

Anna siis teada, kui uus kaablipuu peal.....maksab teine vähemalt 5x kui mitte rohkem vähem, kui uus pihusti(ei ole hetke hindadega kursis).
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Hindadest niipalju, et esindusest minule peaks viimane hind olema 674.50 vahetusosa ja 878.04 täiesti uus.copilot kirjutas:Sooja mootoriga ei jebi ilmselt sul see seetõttu, et ühendus pihustiga paraneb soojupaisumise tagajärjel. Mina panustaks kah hetkel suht 99% kaablipuule.....suht tüüpviga v nii. Loodetavasti sa vana pihustit, mille välja varem vahetasid, prügimäele v koosakoski vms ei saatnud, sest suht tõenäoline et tegu täitsa elujõulise "tööloomaga" veel![]()
Anna siis teada, kui uus kaablipuu peal.....maksab teine vähemalt 5x kui mitte rohkem vähem, kui uus pihusti(ei ole hetke hindadega kursis).
Muidugi mina sealt ei võta, vaid vahendan taastatud pihusteid.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Sellisel juhul peaks kaablipuu umbes 9-10x odavam olema võttes arvesse tutika hinna? Vähemalt näiteks ebay hindasid vaadates.
Viimati muutis copilot, 21 Mär 2014, 00:04, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Antud passati mootorile peaks olema originaal kaablipuu hind 72.80
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Edit! Alles nüüd märkasin et ütlesid, et vana pihusti panid ajutiselt 2 silindri pihusti asemele ja kuna näit sellega oli ok ja viga viskas ikka 4. alla, kuhu sai 2. silindri oma, siis nüüd sul olemas 1 varupihusti 

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 12 Apr 2011, 14:55
- Telefon: 56774678
- Auto: e39 3.0 142kW/Passat b6 1.9 77kW
- Asukoht:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
jussike kirjutas:Keera mootorit ringi, hoorattal on sooned sees, mille kaudu saad karteri põhja tagumistele poltidele isegi väikese padrun võtmega ligi.
Iseasi, kas see kepsu vahtimine tulemust annab. Ise panustaks pihusti pistikule, pinguta klemmid üle - kuigi see on ajutine lahendus, saad vähemalt vea teada, et vajad uut kaabli puud kaane alla.
Sa siis mõtled et KKK-e all pingutan vähe toda pistikut seal... v nooh kontakte paremaks ?! Igatahes Proovin ära..... v saan ka kaabli puu otsas olevaid otsi ka vähe pingutada... ma proovin need ka kohe siis ära..
Kindlasti annan teile ka teada kui sain midagi paremaks....
.Kui nüüd sellest pingutamisest rääkisid siis tuli endal meelde ...et Audi v6 2.5 tdi mootoriga jamasin ühekorra samamoodi.... oli nii et auto ei läinud käima.. kui läks siis sain sõita ja jumala lampi suri välja... ja siis hooo pealt käik sees... läks käima.. teinekord jälle mitte... ja siis sai käijatud kuni käima läks... midagi ei olnud valesti... Diagnost ei andnud mitte ühtegi veakoodi ega midagi... lõpuks pakkisin asjad kokku et viin auto Revalisse tagasi kuna nädal enne seda jama vahetasid nad mul küttupumpa... panid tutika peale........ Tee peal aga läks asi vahepeal nii hulluks et lõpuks oli endal Aku kottis

-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 12 Apr 2011, 14:55
- Telefon: 56774678
- Auto: e39 3.0 142kW/Passat b6 1.9 77kW
- Asukoht:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
copilot kirjutas:Edit! Alles nüüd märkasin et ütlesid, et vana pihusti panid ajutiselt 2 silindri pihusti asemele ja kuna näit sellega oli ok ja viga viskas ikka 4. alla, kuhu sai 2. silindri oma, siis nüüd sul olemas 1 varupihusti
No ei ole hullllu





seda nyyd kyll jah... et nüüd täiesti Tutikas Pihusti on allles....


-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 12 Apr 2011, 14:55
- Telefon: 56774678
- Auto: e39 3.0 142kW/Passat b6 1.9 77kW
- Asukoht:
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Teate poisid mis.... olen siiani sõitnud oma masinaga nii et sinine suits järel... on olnud paus kus ei ole jõudnud tegeleda masinaga millega Naine ringi liikleb.... kuid nüüd kus perelisa seal samas masinas kulgeb siis sai vaadatud uuesti kapoti alla... Kusjuures tellisin uue kaablipuu ja asjad ning endiselt sama jama...Soe mootor on kui rusikas silma augus aga ülevaatusel tuleb selline üllatus et ütleb et mu co2 on üle lubatu ... ehk 1,7... paberites....maksimum lubatud on 1,5....samas soe mootor on kui unistus.. töötab ilusti jne,... ainuke häiriv faktor selle juures ongi see et kui hommikul käivitan autot siis on sinine suits üleval ja isegi autos tunnen korralikku suitsu haisu.....
*Vahetatud on kaablipuu
*vahetatud on väntvõlli andur
* paika on pandud süüde mis varem oli +4.0... nüüd on 0.5 nagu VCDS ette näeb.....
*aastal 2014 panin uuue pihusti neljandasse silindrisse ning siis oli samuti sinine suits järel... siis eemaldasin uue pihusti ja vahetasin vana neljanda teise silindiriga ning panin teise neljandaks ja endiselt on neljas silinder vigane... samuti silma järgi tundub, et neljanda silindir nukad on omavahel samas kuluvus astmes kuid ma ei saa aru neljanada silindri pihusti nukast kas temal on vahe sees.... ????
Andke nõu mis järgmiseks teeen kuna autost juba väga suur tüdimus ees ning soov oleks ta korda saada ennem kui müüki läheb... samas kahtlustan ise hooratast kuid kolinaid ja asju ei kuule.........
*Vahetatud on kaablipuu
*vahetatud on väntvõlli andur
* paika on pandud süüde mis varem oli +4.0... nüüd on 0.5 nagu VCDS ette näeb.....
*aastal 2014 panin uuue pihusti neljandasse silindrisse ning siis oli samuti sinine suits järel... siis eemaldasin uue pihusti ja vahetasin vana neljanda teise silindiriga ning panin teise neljandaks ja endiselt on neljas silinder vigane... samuti silma järgi tundub, et neljanda silindir nukad on omavahel samas kuluvus astmes kuid ma ei saa aru neljanada silindri pihusti nukast kas temal on vahe sees.... ????
Andke nõu mis järgmiseks teeen kuna autost juba väga suur tüdimus ees ning soov oleks ta korda saada ennem kui müüki läheb... samas kahtlustan ise hooratast kuid kolinaid ja asju ei kuule.........
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
No ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kui uus puu ei aidanud ja ka mitte uus pihusti ega ka pihustite omavahel vahetamine.....siis vaataks järgmisena surveid selles silindris....vb kala selle silindri klappides v miskit kolvigrupis sel silindril.....kindel et nukk ok???? Ma eeldan et vana kaablipuud ja vana pihustit ikka ära ei visanud!?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Vw Passat B6 1.9 77Kw mootor tudiseb
Kas surved on ühtlased? Diagnostik oskab võrrelda, diislikojas saad mõõta ka.
Kas 4 sildri nukad on samad mis ülejäänud kolmel? Kas neljanda pihusti vähe nukapealt on õieti reguleeritud?
Kuigi kahtlustaks ikkagi elektri viga, teised vead oleks ka sooja mootoriga. Pihustitesse minevate juhtmete pealt mõõta ossi ja ampertangidega ja näite võrrelda
Kas 4 sildri nukad on samad mis ülejäänud kolmel? Kas neljanda pihusti vähe nukapealt on õieti reguleeritud?
Kuigi kahtlustaks ikkagi elektri viga, teised vead oleks ka sooja mootoriga. Pihustitesse minevate juhtmete pealt mõõta ossi ja ampertangidega ja näite võrrelda
M.O.T.T