Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
Mingi aeg tagasi läks sõidu ajal põlema ESP tuli ning nupuvajutusega ära ei kustunud. Korraks mootori seisma jättes kustus tuli ära ning nupust sai jälle ESP-d sisse-välja lülitada. Siis ei esinenud seda viga päris tükk aga, kui ming hetk jälle hakkas põlema. Nüüd on nii, et enamus aja too märgutuli põleb.
Panin siis juhtme järgi ning kuvas järgneva vea:
Control Module Part Number: 1C0 907 379
Component and/or Version: ESP 20 CAN V005
Software Coding: 18945
Work Shop Code: WSC 00028
2 Faults Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Üritasin netist ja ka siit mingit infot asja kohta otsida, kuid tulutult. Niipalju kui aru sain on tegemist mingi "külg kiirenduse" andriga.
Nüüd siis palukski natuke abi, kas keegi oskaks ?elda, mis selle asja täpsem ülesanne on ning kus ta võiks üldse asuda.
Kuna veakoodist võib välja lugeda, et probleem on hooti või vahepeal ainult, siis äkki on mõni ühendus kehv või miskit.
Algul kustutasin veakoodi ära ka, kuid tuli tagasi.
Autoks on golf 4 2000a 1.9 TDI 85kW mootoritähisega AJM.
Äkki oskab keegi öelda, kus see võiks asuda ning mis ta täpsem ülesanne on?
[Muudetud: 16-7-2009 vamps]
Panin siis juhtme järgi ning kuvas järgneva vea:
Control Module Part Number: 1C0 907 379
Component and/or Version: ESP 20 CAN V005
Software Coding: 18945
Work Shop Code: WSC 00028
2 Faults Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Üritasin netist ja ka siit mingit infot asja kohta otsida, kuid tulutult. Niipalju kui aru sain on tegemist mingi "külg kiirenduse" andriga.
Nüüd siis palukski natuke abi, kas keegi oskaks ?elda, mis selle asja täpsem ülesanne on ning kus ta võiks üldse asuda.
Kuna veakoodist võib välja lugeda, et probleem on hooti või vahepeal ainult, siis äkki on mõni ühendus kehv või miskit.
Algul kustutasin veakoodi ära ka, kuid tuli tagasi.
Autoks on golf 4 2000a 1.9 TDI 85kW mootoritähisega AJM.
Äkki oskab keegi öelda, kus see võiks asuda ning mis ta täpsem ülesanne on?
[Muudetud: 16-7-2009 vamps]
psiiaaaooooo
googeldasin kah natuke, ja tundub olevat jah roolisamba all vasakul pool. ?kki on sellest pildist abi: http://farm3.static.flickr.com/2405/252" onclick="window.open(this.href);return false; ... f439_b.jpg
j?uti ette juba, aga mida rohkem pilte seda uhkem
[Muudetud: 28-2-2009 nephex]
j?uti ette juba, aga mida rohkem pilte seda uhkem

[Muudetud: 28-2-2009 nephex]
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
V?ike uuring teadja k?est andis kolm raskus astet:
1)k?ige lihtsam/odavam - pistik, juhtmed v?i andur lahti loksunud (kinnitus kruvi lahti)
2)Andur ise otsad andnud
3)k?ige kallim - ABS aju
Kuna pidi suht harva esinev viga olema, ei osanud lambist ?elda, kus andur asub. Vabalt v?ib see rooli sammas olla, kuna isendid, milledel pagassi mahu suurendamiseks keeratakse isme p?hjad ?lesse ei panda nende alla mingeid elektrilisi vidinaid.
Hella mulle homme, saame t?psemalt j?rgi uurida.
ps. su kauaoodatud neli ?mmargust asja on ka olemas:)
[Muudetud: 1-3-2009 jussike]
1)k?ige lihtsam/odavam - pistik, juhtmed v?i andur lahti loksunud (kinnitus kruvi lahti)
2)Andur ise otsad andnud
3)k?ige kallim - ABS aju
Kuna pidi suht harva esinev viga olema, ei osanud lambist ?elda, kus andur asub. Vabalt v?ib see rooli sammas olla, kuna isendid, milledel pagassi mahu suurendamiseks keeratakse isme p?hjad ?lesse ei panda nende alla mingeid elektrilisi vidinaid.
Hella mulle homme, saame t?psemalt j?rgi uurida.
ps. su kauaoodatud neli ?mmargust asja on ka olemas:)
[Muudetud: 1-3-2009 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
Nii, esimene variant langes ?ra, sest andur kinni (ei loksu kuidagi) ning pistikuid lahti v?ttes ja tagasi pannes viga ?ra ei kadunud.Algselt postitas: jussike
1)k?ige lihtsam/odavam - pistik, juhtmed v?i andur lahti loksunud (kinnitus kruvi lahti)
2)Andur ise otsad andnud
3)k?ige kallim - ABS aju
Siit ka k?simus: kuidas teha kindlaks kumbas v?iks viga olla, kas anduris endas v?i ABS ajus? Sest arvuti n?itab siiski anduri viga ja ABS toimib ka endiselt.
Rooli alt katted maas ja ei hakka enne tagasi panema, kui asja vast korda saab.
psiiaaaooooo
Minul viskas veateadet Steer Alignement Sensor G85 ..kakkusin lahti..kuigi tegelikult see lahti ei k?i ..ja siis puhastasin 8 optilist seadet seal sees ?ra ja tegin kaabliga uuesti 0 punkti reseti ja sain korda. J?udsin ilgelt infi lugeda selle ESP kohta et isegi vigane piduri pedaal l?liti mis tagatuled p?lema paneb v?ib ESP tule p?lema panna ja isegi ?hulugeja rike! Kuigi sul veakood k?es, m?tlen seda kas mingi muu asi v?ib kuvada vale veakoodi. V?lka foorumites oli palju selliseid juhuseid et esindustes esimene asi et ABS aju pekkis ja uus vaja panna kuigi viga t?hine olevat l?puks olnud. >> To Tants: Tagumise istme all peaks olema see YAW rate sensor mis p?him?tteliselt peaks G j?udu m??tma..aga lateral accelerator sensor selle kohta ma ei tea midagi
..
[Muudetud: 2-4-2009 kuido85]

[Muudetud: 2-4-2009 kuido85]
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
T?nase seisuga tundub, et viskab vea ette siis kui kiiremini ja j?rsemalt vasakkurve l?bida. Tundub, et probleem vist anduris? V?i ?kki oskab keegi ?elda, kas kuidagi anduri t??k?iku ning korrasolekut on v?imalik ka mingite muude meetmetega (kiire kurviline s?it v?lja j?tta) kontrollida.
Paremale kiiresti ja j?rsult kurve v?ttes pole t?heldanud, et ESP tuli p?lema l?heks.
Anduri enda varuosakood on 1J1907639 ja Saksa-Autos maksab 2188.- T?en?olislet on v?imalikult ka odavamalt saada.
Kas romulate kaupa oleks antud juhul m?tekas katsetada?
Paremale kiiresti ja j?rsult kurve v?ttes pole t?heldanud, et ESP tuli p?lema l?heks.
Anduri enda varuosakood on 1J1907639 ja Saksa-Autos maksab 2188.- T?en?olislet on v?imalikult ka odavamalt saada.
Kas romulate kaupa oleks antud juhul m?tekas katsetada?
psiiaaaooooo
Enadal oli sellega probleem sharaniga. Algul vahepeal kustus ?ra ja teinekord mitte. Diagnostika n?itas seda andurit mis sharanil asub juhiistme all. K?ll otsisin kust saaks kontrollimiseks seda andurit v?i odavamalt aga edutult. Seej?rel sai ikkagi ?ra tellitud aga forssist ja imestades et golfil sama asi aga m??akse ilma mingi klambrita mida polegi vaja vahetada ja mis lisas hinnale 500.- Aga mis p?hiline esinduses ei teata sellest suht midagi. Kuna Sharanile tellimise kood teine selle sama klambri p?rast kui golfile aga anduri peal on see kood millega golfile tellitakse ja siis hakkasid ajama et on mingi vale andur pandud v?ibolla isegi pistikut ratsitud. No kuna esindus ennast sellist k?ljest n?itas siis polnud sinna enam asja ja uurisin asja ise edasi kuna selle vahetus otsest tulemust ei andnud ja ESP tuli j?i endiselt p?lema. Uue diagnostikaga oli tekkinud uus viga ja nimelt piduri v?imendi sees on mingi andur (ABS oma v?i midagi sellist) ja piduriv?imendi lahti ei k?i ning seega terve piduriv?imendi vahetus. Seda viimast ma mingi anduri p?rast enam tegema ei hakanud
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
Tere!
Ei hakanud uut teemat tegema kuna lõi endal ka nüüd täpselt samad veakoodid ette nagu teema algatajal,kuid siit ka küsimus et mul lõi ESP tule põlema eile hommikul ja siis suretasin auto välja ja ikka põles endiselt edasi...samas seisis päev otsa tööjuures auto ja kui õhtul koju sõitma hakkasin siis enam seda ESP tuld ei põlenud ,isegi mitte nüüd enam.ESP nupp täiesti töötab kui sisse-välja lülitada.Samas tegin täna VAG-Comiga üleüldist scanni tehes näitab neid samu vigasid.Kas siit peaks nüüd järeldama et andur nüüd korras ja lihtsalt eelmisest korrast vead mälus?Ei oska neid sealt ära ka kustutada niimoodi.Lihtsalt CLear pannud.
Samas oli 2 viga veel: 1) 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Niipalju kui googleist leidsin pidi siis õlitaseme anduri viga olema?kui reaalne see on? Praegu nüüd viimasel ajal täheldanud et punane õlitule kujutis kellade peal on vahetevahel hoopis kollane ja vilkunud nii 3-4x kui auto käima on läinud? Tõenäoliselt siis vaja ära vahetada?Õli on ise normis!
Ja viimane veakood millest ma aru ei saa : 2) 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
Kas see võib olla sellest et see kollane õlituli armatuuris vilkub ja et umbes peaks sellele tähelepanu kelladel pöörama?
Ei hakanud uut teemat tegema kuna lõi endal ka nüüd täpselt samad veakoodid ette nagu teema algatajal,kuid siit ka küsimus et mul lõi ESP tule põlema eile hommikul ja siis suretasin auto välja ja ikka põles endiselt edasi...samas seisis päev otsa tööjuures auto ja kui õhtul koju sõitma hakkasin siis enam seda ESP tuld ei põlenud ,isegi mitte nüüd enam.ESP nupp täiesti töötab kui sisse-välja lülitada.Samas tegin täna VAG-Comiga üleüldist scanni tehes näitab neid samu vigasid.Kas siit peaks nüüd järeldama et andur nüüd korras ja lihtsalt eelmisest korrast vead mälus?Ei oska neid sealt ära ka kustutada niimoodi.Lihtsalt CLear pannud.
Samas oli 2 viga veel: 1) 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Niipalju kui googleist leidsin pidi siis õlitaseme anduri viga olema?kui reaalne see on? Praegu nüüd viimasel ajal täheldanud et punane õlitule kujutis kellade peal on vahetevahel hoopis kollane ja vilkunud nii 3-4x kui auto käima on läinud? Tõenäoliselt siis vaja ära vahetada?Õli on ise normis!
Ja viimane veakood millest ma aru ei saa : 2) 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
Kas see võib olla sellest et see kollane õlituli armatuuris vilkub ja et umbes peaks sellele tähelepanu kelladel pöörama?
Viimati muutis k1ngst0n, 30 Mai 2013, 15:32, muudetud 2 korda kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
Kui autoscan'i teed peaks olema kuskil nupp clear all DTC vms. Sellega kustutab veakoodid ära.
Õlituluke vilgubki vahest kollaselt selle anduri pärast.
Kustuta veakoodid ära ja vaata kas vead tulevad tagasi.
Õlituluke vilgubki vahest kollaselt selle anduri pärast.
Kustuta veakoodid ära ja vaata kas vead tulevad tagasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
autoscanni alt mul seda küll ei näidanud aga otsisin eraldi engine,abs ja instrumenti alt need koodid üles ja kustutasin ära...tegin ka siin mingi lühema test sõidu 4-5 km ...suretasin ja käivitasin mootorit mitmeid kordi ja tegin uue full scanni ja seekord õnneks ei näidanud mingeid vigasid enam.Ei tea millest selline anomaalia sai tulla?!Loodame et enam sellist jama ei esine 

-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
Käisin veel õhtul uurimas palju üldse see ESP andur maksab.Esinduses öeldi hinnaks 305 euri ja Forssis 175 euri kopikatega.See lihtsalt infoks igaksjuhuks palju hinnad vahepeal muutunud on.
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
no ei tea,täna hommikul lõi taas esp tule põlema ja nüüd töölt tulles taas kõik korras,huvitav miks ta nii teeb?kas siis ikka andur vigane?
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
Uuendan natuke infot.ESP tuli ka vahepeal vigurdab.Töötab ja ei tööta.Suht harva see probleem.Paari kuulise vahega esineb kui tule põlema viskab.Endal juhtmeühendused asjad kontrollitud.Räägitakse et isegi ratta absi anduri juures olev see hammasvöö võib olla roostene/must vms et ei loe hästi infot ja võib põhjustada seda ESP töötamist/mittetöötamist.Kuna see probleem nii harva ja peale väljasuretamist minul korda läheb ei näe asjaga tegelemiseks enam mõtet.
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Õlitaseme anduri viga kadus peale anduri vahetust ( minu autol asus see õlivanni põhjas).
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - viga kadus peale õlitaseme anduri vahetust….juu ta siis viitaski sellele et jälgiks seal õlitasme vilkumistulukest et kollane on.Ise arvan seda.Enam pole esinenud neid vigasid.
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Õlitaseme anduri viga kadus peale anduri vahetust ( minu autol asus see õlivanni põhjas).
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - viga kadus peale õlitaseme anduri vahetust….juu ta siis viitaski sellele et jälgiks seal õlitasme vilkumistulukest et kollane on.Ise arvan seda.Enam pole esinenud neid vigasid.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
Mida puutub ratta andur, külgsuuna kiirendus andurile?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
Ma ei oska sulle täpselt vastata,aga ma usun et abs ja esp töötavad koos omavahel.Järeldan et kui absi andurilt ei saa esp vajaliku infot ( no järsku katkendlikult või üldse infot ei anna) siis ei tööta ka esp. Näkku ärge lööge,see pelgalt minu arvamus asjast...võite ju valgustada kui ma asjast valesti olen aru saanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
sügisel millalgi läks üks absi andur mul ära siis jäi ka esp tuli põlema.ei kustunudki ära...sai absi andur vahetatud kustus ka esp tuli ära.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
Einoo seda küll, et ABS, ESP, EDL ja muud mitmetähelised lühendid asuvad koos pidurihüdroplokis.k1ngst0n kirjutas:Ma ei oska sulle täpselt vastata,aga ma usun et abs ja esp töötavad koos omavahel.Järeldan et kui absi andurilt ei saa esp vajaliku infot ( no järsku katkendlikult või üldse infot ei anna) siis ei tööta ka esp. Näkku ärge lööge,see pelgalt minu arvamus asjast...võite ju valgustada kui ma asjast valesti olen aru saanud.
Lihtsalt külgkiirendusandur on eraldi andur mis tuvastab lisaks auto pikisuuna ja pöördsuunale oma telje, liikumise.
Lõpuks kui püsivat viga saad, vahetad sa ta niikuinii välja, asub ta kuskil roolisamba peal.
Muidugi läheb ESP tuli põlema, sest ESP toimetab vastavalt ratta kiirustele ja kui ühelt rattalt ei saa infot selle liikumise kohta, siis lülitub kogu süsteem välja.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 23 Nov 2010, 20:36
- Auto: vw golf IV Variant 1.9 TDI 66kw
- Asukoht:
Re: Probleem "Lateral Acceleration Sensor"-iga ehk &qu
Sellega olen kursis jah kus ta seal roolisamba juures all asub ja milline välja näeb.Sai algul endalgi seda sealt alt otsitud.