Küsimus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
rainer92
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 12 Dets 2011, 16:43
Telefon: 56860676
Auto: vw vento 1.8 66kw vw g2 1,8 gti
Asukoht: raplamaa

Küsimus

Lugemata postitus Postitas rainer92 »

kuidas on sobivus 1,9 66kw diiselmootorile 1,9 55kw käigukast kui hoorattas ja sidur ja 55 kw pealt ?
Ette tänades Rainer :D

Petzo
Huviline
Postitusi: 821
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Küsimus

Lugemata postitus Postitas Petzo »

Peaks sobima, aga milleks lahjem sidur külge panna?
Rait.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2884
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Küsimus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Peale selle ,et 55 kw- ine kast annab 66 kw- isele mootorile suuremad sõidu pöörded, (mootor hakkab lÕugama) on vaja vahetada ka k. kasti lülitus ajam ja starter.

rainer92
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 12 Dets 2011, 16:43
Telefon: 56860676
Auto: vw vento 1.8 66kw vw g2 1,8 gti
Asukoht: raplamaa

Re: Küsimus

Lugemata postitus Postitas rainer92 »

Asja mõte on selles et sai soetatud selline mootor ja plaan see paigutada ventole aga ei viitsi ehitada ringi sidurit (ehk et saaks jääda alles trossiga sidur ja hoobadega käiguvahetus) ja siis nüüd olemas ka 1,9 55 kw lihtne paigaldada ei pea hoobasid ja trossi ringi vahetama auto küljest
1,9 66 kw kast ju üli siduriga ja trossidega käiguvahetusega


Sai väga segane jutt aga ehk saab aru mõttest
toorik yldse hetkel 1,8 66kw bensiin

rainer92
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 12 Dets 2011, 16:43
Telefon: 56860676
Auto: vw vento 1.8 66kw vw g2 1,8 gti
Asukoht: raplamaa

Re: Küsimus

Lugemata postitus Postitas rainer92 »

Veel üks küsimus kas täesti peaks hakkama mootor peal lõugama kui tal on ju väntvülli andur plokkis sees mitte ei võta andmeid hoorattalt

GTI
Moderaator
Postitusi: 7945
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 80 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Küsimus

Lugemata postitus Postitas GTI »

rainer92 kirjutas:Veel üks küsimus kas täesti peaks hakkama mootor peal lõugama kui tal on ju väntvülli andur plokkis sees mitte ei võta andmeid hoorattalt
Palun formuleeri oma küsimus arusaadavaks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2884
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: Küsimus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Vastuse mõte mootori nn. lõugamisest oli ju selles,et käigukasti ülekanded on erinevad. Jõulisemale mootorile panna lahjema pöördemomendiga arvestatud k. kast on ju nn, karjuv. Pane 55 kw- isele. 66 kw-ise. k kast on ju poomine. Nagu oleks käru 500 kg taga kogu aeg. No väike liialdus küll rahvale,kuid olen neid erinevuse teste teinud. Edasi läheks jutt kütte kulule,kuid keda see huvitab. Samas,see on teine teema -- Ülekannete muutmine ja vrs. küttekulu.

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: Küsimus

Lugemata postitus Postitas Mazz »

Noo mina panin enda 55kw 1.8`le CHB kasti alla. Jube hea oli laisalt 5. käiguga möödasõite teha. Teine elu tuli lausa sisse. Kütusekulu pmst sama. Maanteel pöörded 90mnega 2700. Jetta Coupe keret liigutas omala ajal 1.8 66kw, mingi reipam kast. Pöörded olid 3000 maanteel. Keskmine kütusekulu 5.5/100le.
Diisli puhul võib olukord olla teine, pole kogemusi. Pigem on auto mass see mis määrab kütusekulu.

Edit: Teema algatajal soovitan vaadata üle kasti kood, siis saaks juba edasi täpsemalt spekuleerida.
Viimati muutis Mazz, 21 Mär 2014, 05:04, muudetud 1 kord kokku.

Petzo
Huviline
Postitusi: 821
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Küsimus

Lugemata postitus Postitas Petzo »

Pöörded jäävad ju täpselt samaks mis enne oli 55kw mootoriga. Võrde kahe kasti survelaagri suurusi, kui need kattuvad, saad korvi ja ketta ikkagi 66se oma panna.
Rait.

Vasta

Mine “Ülekanne”