Golf 3 kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 3 kütusekulu
Tere !
Pöördun kaasfoorumlaste poole, sest ise enam probleemile lahendust välja ei suuda mõelda. Autoks siis VW Golf 3, 1.8, 66kw ning automaatkast (aastaks 1996). Kütusekulu probleem on olnud päris pikka aega, viimase paagitäiega sai sõita 250km (22l/100km, linnasõit). Käidud on Hannese juures Speedsteris, kes vaatas asja igati üle (ka tema ütles, et kõik on korras). Näitude järgi CO on korras, lambda andur korras, küünlad vahetatud, temp. andur vahetatud, VAG-COM ei näita ühtegi viga, süüde paigas, temperatuurid õiged, pritsepea padi kuskilt vahelt läbi ei lase, õli ei võta. Ei ole mõtet pakkuda, et vaheta see ja see ära, tahan läbi katsetuste pigem jõuda probleemi tuumani. Ootan head nõu !
Tänan,
Heikki
Pöördun kaasfoorumlaste poole, sest ise enam probleemile lahendust välja ei suuda mõelda. Autoks siis VW Golf 3, 1.8, 66kw ning automaatkast (aastaks 1996). Kütusekulu probleem on olnud päris pikka aega, viimase paagitäiega sai sõita 250km (22l/100km, linnasõit). Käidud on Hannese juures Speedsteris, kes vaatas asja igati üle (ka tema ütles, et kõik on korras). Näitude järgi CO on korras, lambda andur korras, küünlad vahetatud, temp. andur vahetatud, VAG-COM ei näita ühtegi viga, süüde paigas, temperatuurid õiged, pritsepea padi kuskilt vahelt läbi ei lase, õli ei võta. Ei ole mõtet pakkuda, et vaheta see ja see ära, tahan läbi katsetuste pigem jõuda probleemi tuumani. Ootan head nõu !
Tänan,
Heikki
Viimati muutis heikster, 24 Mär 2014, 16:28, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 3 kütusekulu
Ei suuda meenutada...aga kas vagcom kaabel võimaldas näha reaalselt hetkelist kütusekulu G3`mel? Saaks ju kaabliga ringile minna, et mis näitab ?
Viimati muutis Mazz, 24 Mär 2014, 18:20, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 3 kütusekulu
Ei usu, et leke kuskil, seistes kütet vähemaks ei jää. Sõites vaevalt kuskilt läbi saab lasta ?TiitRE kirjutas:Paagis/torustikus füüsiline leke (auk)?
Mul ilma MFA-ta G3, kütusekulu vagcom kaabliga ei näe.Mazz kirjutas:Ei suuda meenutada...aga kas vagcom kaabel võimaldas näha reaalselt hetkelist kütusekulu G3`mel? Saaks ju kaabliga ringile minna, et mis näitab ?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf 3 kütusekulu
Sellel peaks vist monopritse olema? Kui nii siis on tal paagis etteande pump ja sõiduajal lekkimine just tõenäolisem kuna siis on torustikus surve sees.heikster kirjutas:Ei usu, et leke kuskil, seistes kütet vähemaks ei jää. Sõites vaevalt kuskilt läbi saab lasta ?TiitRE kirjutas:Paagis/torustikus füüsiline leke (auk)?
Re: Golf 3 kütusekulu
Monopritse jah, kui reaalselt lekiks kütet sõidu ajal kuskilt, saaks ise aru sellest. Vaatasin põhja alla ka, kõik oli kuiv. Bensiinifilter on ka vahetatud kuskil 300km tagasi. Tahhomeetril pöörded kõiguvad mõni mm üles-alla, vag-com järgi 850-875 vahel, natuke ebaühtlane on tunde järgi. Küünlajuhtmed tunduvad ka korras, süütepool sai ka vahetatud mõni aeg tagasi. Mul pea täitsa tühi, ühtegi ideed ei ole mis seda kütusekulu põhjustada võib.
Viimati muutis heikster, 24 Mär 2014, 20:06, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 3 kütusekulu
Sellise kütusekuluga peaks olema ju kütuse lõhn üleval ? Kindel, et vagcom ei näita? Engine Blocki jagu

Täpset gruppi ei mäleta kust näitab.

Täpset gruppi ei mäleta kust näitab.
-
- Huviline
- Postitusi: 478
- Liitunud: 07 Jaan 2010, 16:00
- Telefon: 5299411
- Auto: Vw B5.5 4motion 2002
- Asukoht: Rakvere
Re: Golf 3 kütusekulu
täitsa pael. mul on sama lugu mis sinulgi. 55 L paak, 300 km ja paak tühi. pöörded kõiguvad, juhtmed asjad vahetatud ja monopritse. Diagnostis käisin eile ja seal näitas et kõik andurid viled korras.heikster kirjutas:Monopritse jah, kui reaalselt lekiks kütet sõidu ajal kuskilt, saaks ise aru sellest. Vaatasin põhja alla ka, kõik oli kuiv. Bensiinifilter on ka vahetatud kuskil 300km tagasi. Tahhomeetril pöörded kõiguvad mõni mm üles-alla, vag-com järgi 850-875 vahel, natuke ebaühtlane on tunde järgi. Küünlajuhtmed tunduvad ka korras, süütepool sai ka vahetatud mõni aeg tagasi. Mul pea täitsa tühi, ühtegi ideed ei ole mis seda kütusekulu põhjustada võib.
Wagen B5.5 2002 4motion - 1,9TDI (96KW+)
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Golf 3 kütusekulu
Lambda ja süütenurk korda.Vieta89 kirjutas:täitsa pael. mul on sama lugu mis sinulgi. 55 L paak, 300 km ja paak tühi. pöörded kõiguvad, juhtmed asjad vahetatud ja monopritse. Diagnostis käisin eile ja seal näitas et kõik andurid viled korras.heikster kirjutas:Monopritse jah, kui reaalselt lekiks kütet sõidu ajal kuskilt, saaks ise aru sellest. Vaatasin põhja alla ka, kõik oli kuiv. Bensiinifilter on ka vahetatud kuskil 300km tagasi. Tahhomeetril pöörded kõiguvad mõni mm üles-alla, vag-com järgi 850-875 vahel, natuke ebaühtlane on tunde järgi. Küünlajuhtmed tunduvad ka korras, süütepool sai ka vahetatud mõni aeg tagasi. Mul pea täitsa tühi, ühtegi ideed ei ole mis seda kütusekulu põhjustada võib.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Golf 3 kütusekulu
Endal VCDS Lite, proovitud ka täisversioon aga ka seal ei olnud võimalik mu arust kütusekulu näha. Tore kuulda, et üksinda sellise probleemiga ei ole. Lambda ja süütenurk korda?
Süütenurk on õige, selle kontrollis ka Hannes üle. Lambda andur samuti korras, vähemalt näitude ja CO järgi, võimalik, et ikkagi läbi omadega? Kui keegi asjatundja sümboolse tasu eest nõus pilgu peale viskama Mustamäe või Nõmme kandis võib PS saata.
Süütenurk on õige, selle kontrollis ka Hannes üle. Lambda andur samuti korras, vähemalt näitude ja CO järgi, võimalik, et ikkagi läbi omadega? Kui keegi asjatundja sümboolse tasu eest nõus pilgu peale viskama Mustamäe või Nõmme kandis võib PS saata.
Viimati muutis heikster, 25 Mär 2014, 00:11, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 478
- Liitunud: 07 Jaan 2010, 16:00
- Telefon: 5299411
- Auto: Vw B5.5 4motion 2002
- Asukoht: Rakvere
Re: Golf 3 kütusekulu
Süüde ka endal korras. Sai paar kuud tagasi see korralikus esinduses stroboga pandud.heikster kirjutas:Endal VCDS Lite, proovitud ka täisversioon aga ka seal ei olnud võimalik mu arust kütusekulu näha. Tore kuulda, et üksinda sellise probleemiga ei ole. Lambda ja süütenurk korda?
Süütenurk on õige, selle kontrollis ka Hannes üle. Lambda andur samuti korras, vähemalt näitude ja CO järgi, võimalik, et ikkagi läbi omadega? Kui keegi asjatundja sümboolse tasu eest nõus pilgu peale viskama Mustamäe või Nõmme kandis võib PS saata.
Lamba korrasolu eeldan viimasest diagnostist. Kui oleks läbi peaks see seda ju näitama. Ebamäärast numbreid vms. On miskit veel mida saaks vaadata ?
Eile maanteel 140 km nöitas mfa 6.2 L . aga linnnas on umbluu.
Wagen B5.5 2002 4motion - 1,9TDI (96KW+)
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 3 kütusekulu
aga aga mehed , kas teil küünlad on õiged ?
Näiteks 2006a Opelil hiljuti ei soovitatud kasutada Boschi omi , kuna pidi süütepooli lõhkuma , pigem soovitati just odavaotsa omasid kasutada ja süütepool pidi kauem vastu pidama.
Mk3 kohta näiteks leidsin küünalde kohta sellise jutu , et soovitatakse kasutada NGK omi kuna põletab kütust paremini ja kiirendades ei uha põlemata kütust lihtsalt väljalaskesse.
Muidugi ka vaakumid peavad korras olema ja karterituulutus puhas.
Pakuti ka segusiibrit 1.8 mootoritel et võiks puhastada
ning jahutusvedeliku tempandurit aga alustaks küünaldest.
Näiteks 2006a Opelil hiljuti ei soovitatud kasutada Boschi omi , kuna pidi süütepooli lõhkuma , pigem soovitati just odavaotsa omasid kasutada ja süütepool pidi kauem vastu pidama.
Mk3 kohta näiteks leidsin küünalde kohta sellise jutu , et soovitatakse kasutada NGK omi kuna põletab kütust paremini ja kiirendades ei uha põlemata kütust lihtsalt väljalaskesse.
Muidugi ka vaakumid peavad korras olema ja karterituulutus puhas.
Pakuti ka segusiibrit 1.8 mootoritel et võiks puhastada
ning jahutusvedeliku tempandurit aga alustaks küünaldest.
Viimati muutis Stollu, 25 Mär 2014, 16:26, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 3 kütusekulu
Kütusevoolikute kohta ei oska kindlalt öelda, kõik tundub korras aga ei ole samas nii asjatundja, et teaks kus nad jooksevad. Süüde on stroboga paika pandud. Küünlad olid NGK omad ja sai vahetatud eile Bosch WR7LTC+ vastu, võimalik, et muudab ka kütusekulu. Vaakumvoolikud tunduvad korras, karterituulutuse kohta ei oska midagi öelda. Segusiibri puhastamisele olen isegi mõelnud, jahutusvedeliku temp. andur on vahetatud. Annab leida sellist asjatundjat, kes kontrolliks nt. vaakumvoolikuid ja kütusevoolikuid jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 3 kütusekulu
Lohutuseks ütlen nii palju , et teised ülemaailma volkarifoorumid on sellist muret täis , samamoodi räägitakse , et täispaagiga 300-450km saab sõita , 450 pidi juba isegi ülihea olema.
Re: Golf 3 kütusekulu
Parem tunne on küll, et ainukene pole. Päris masendav on, et viga üles ei leia. Ise kahtlustan, et äkki lambda andur valetab ?Stollu kirjutas:Lohutuseks ütlen nii palju , et teised ülemaailma volkarifoorumid on sellist muret täis , samamoodi räägitakse , et täispaagiga 300-450km saab sõita , 450 pidi juba isegi ülihea olema.
Viimati muutis heikster, 25 Mär 2014, 17:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 kütusekulu
Kas hammasrihm on õieti peal - märgid langevad kokku? Palju silindrite kompressioonid on? Automaatkast ei libise läbi?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 kütusekulu
Hammasrihma pani Hannes ise stroboga paika, automaatkastiga kõik korras, see ka tema seadistatud kunagi, silindrite kompressiooni veel mõõtnud ei ole.GTI kirjutas:Kas hammasrihm on õieti peal - märgid langevad kokku? Palju silindrite kompressioonid on? Automaatkast ei libise läbi?
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Golf 3 kütusekulu
Aut. kast selle mootori otsas võttab ikka 1/3 jagu rohkem kütust kui manuaal kastiga. Peres Passat, sama komboga, maantee on 10 sajale, linna arvestanud pole aga võtab rohkem kui seda man. vr6 golf.
See arvutuslik 22l/100 sisaldab ka ju külmkäivitusi, soojnemisi kohapeal kui külma mootoriga sõitmist. Siis see ei pruugigi midagi ulmelist olla, tehas annab linnakuluks 13.3 l/100km peale.
Väljalase ei või olla umbes...kat. kinni põlenud vms?

Väljalase ei või olla umbes...kat. kinni põlenud vms?
Viimati muutis Boxerdaja, 25 Mär 2014, 19:22, muudetud 2 korda kokku.
Re: Golf 3 kütusekulu
Muidugi võtab rohkem, aga 22l/100km ei ole normaalne arvestades ka külmkäivitusi ja kõike muud, tehase linnakulu ei ole 13,3l/100km vaid 10,8l/100km (PILT). Kui väljalaskega midagi viga oleks siis vaevalt CO korras oleks.Boxerdaja kirjutas:Aut. kast selle mootori otsas võttab ikka 1/3 jagu rohkem kütust kui manuaal kastiga. Peres Passat, sama komboga, maantee on 10 sajale, linna arvestanud pole aga võtab rohkem kui seda man. vr6 golf.See arvutuslik 22l/100 sisaldab ka ju külmkäivitusi, soojnemisi kohapeal kui külma mootoriga sõitmist. Siis see ei pruugigi midagi ulmelist olla, tehas annab linnakuluks 13.3 l/100km peale.
Väljalase ei või olla umbes...kat. kinni põlenud vms?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 kütusekulu
Mis reziimis sa sõidad linnas et saad 22/sajale - kui lühikesed otsad pidevalt siis mootor on külm ja kütusekulu on ka korras auto puhul vägagi paigast ära. Tee vahelduseks üks pikem maantee ots täis paagiga, et mootor kindlasti töötemp.-il oleks, vaata palju siis kütusekulu on. Termostaat ikka toimib korralikult või on äkki lahti ja suurel ringil?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 kütusekulu
Paraku tundub, et sul on õigus. Sõidan lühikesi otsi kuni 10km. Pikemat maanteeotsa niipea ette ei ole vaja võtta, aga usun, et tulemus oleks siis teine. Termostaadi kohta ei oska öelda, kuna veepump läheb vahetusse siis saab termostaat ka ära vahetatud. Hetkel võib teema lõppenuks lugeda, enne kui pikemat maanteesõitu teinud ei ole siis tegelikku kütusekulu teada ikkagi ei saa. Tänud kõigile !GTI kirjutas:Mis reziimis sa sõidad linnas et saad 22/sajale - kui lühikesed otsad pidevalt siis mootor on külm ja kütusekulu on ka korras auto puhul vägagi paigast ära. Tee vahelduseks üks pikem maantee ots täis paagiga, et mootor kindlasti töötemp.-il oleks, vaata palju siis kütusekulu on. Termostaat ikka toimib korralikult või on äkki lahti ja suurel ringil?
Re: Golf 3 kütusekulu
Kas niimodi pole proovinud, et hommikul enne kui sõitma lähed lase käia üks 10 minti ?
Vaata mis kulu siis tegema hakkab!
Meenus ka et 1.8 monokatel läheb lühikeste otstega karteri tuulutus maru kollaseks ja umbe, seda võid ka puhastada. Kolmik, toru mis jookseb ette blokini ja agregaat ise, ja muidugi kolmandana ei tasu unustada mootori enda korki mille alt kollane.
Vaata mis kulu siis tegema hakkab!
Meenus ka et 1.8 monokatel läheb lühikeste otstega karteri tuulutus maru kollaseks ja umbe, seda võid ka puhastada. Kolmik, toru mis jookseb ette blokini ja agregaat ise, ja muidugi kolmandana ei tasu unustada mootori enda korki mille alt kollane.
Re: Golf 3 kütusekulu
Olen ikka lasknud käia, oluliselt ei muuda midagi. Ei sõida selle autoga iga päev. Karterituulutus täitsa tundmatu asi mu jaoks, oskad äkki täpsemalt seletada ?Mazz kirjutas:Kas niimodi pole proovinud, et hommikul enne kui sõitma lähed lase käia üks 10 minti ?
Vaata mis kulu siis tegema hakkab!
Meenus ka et 1.8 monokatel läheb lühikeste otstega karteri tuulutus maru kollaseks ja umbe, seda võid ka puhastada. Kolmik, toru mis jookseb ette blokini ja agregaat ise, ja muidugi kolmandana ei tasu unustada mootori enda korki mille alt kollane.
Re: Golf 3 kütusekulu
sa mõõdad kütusekulu ikka täispaagi meetodil?
ega neid mingite lühikeste linnaotste kulusid pole väga mõtet võrrelda. töötasin vahepeal Tallinna kesklinnas ja elasin samuti lähedal. tipptundidel ummikutes istudes sai ikka päris ulmelisi keskmisi küttekulusid, kuid maanteel kulu ok.
ega neid mingite lühikeste linnaotste kulusid pole väga mõtet võrrelda. töötasin vahepeal Tallinna kesklinnas ja elasin samuti lähedal. tipptundidel ummikutes istudes sai ikka päris ulmelisi keskmisi küttekulusid, kuid maanteel kulu ok.