Bosch VE pumbas küte, kuid pihustis mitte

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Sann
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 14 Nov 2011, 15:43
Asukoht:

Bosch VE pumbas küte, kuid pihustis mitte

Lugemata postitus Postitas Sann »

Panin uue pumba peale ning kui käivitama hakkasin, tuli välja, et pump ei suuda kütust pihustisse toimetada, olgugi pump ise kaelani kütet täis.(tavaline mehaaniline ve pump).
Peale seda proovisin kohe magnetklapile voolu peale andes, pärast võtsin üldse ära ning proovisin uuesti, kuid mitte midagi.
Järgmisena hakkasin mõtlema, et äkki mehaaniline suretusklapp sai valesti pandud, sest jätsin vedru esialgu panemata(punasega märgitud), kuid hiljem panin tagasi, kuid siiski mitte midagi.
Pump sai ostetud väidetavalt töötava auto pealt. Üks jaoturpea seisab laual, kuid enne ei kipu seda vahetama hakkama, sest ei usu, et müüja jama ajas. Üldse kas on võimalik, et pump ei jaksa isegi mitte kõige väiksemat tilka pihustist läbi lüüa?
Endal on ideed otsas ning mõtlesin, et äkki keegi aitab.
Pildil on märgitud rohelisega üks võll, mida sai näpitud, st ära võetud ning tagasi pandud. Pärast sain teada, et ka selle kaudu saab midagi reguleerida, vb peitub seal midagi.
http://postimg.cc/image/lpzty02pp" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Sann, 24 Mär 2014, 17:02, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Bosch VE pumbas küte, kuid pihustis mitte

Lugemata postitus Postitas Siim »

Punasega tähistatud on ju nn "toorekas".
Roheline on pöörete piiraja, ning NII seal on too pulk/võll on õigetpidi keermega, jookseb pumba korpusesse sisse ning too mutter/vms iganes asi on vastupidi keermega selle VÕLLI peal, Seda sisemist kuuskanti/võlli pead niikaua keerama kuni need (mutter ja kuuskant pea) on tasapinnalt võrdsed/tasa, see on 1 põhjus miks ta ei võiks käima minna! Loe, ehk saad aru..
Teine asi, kas kiskusid ka pumba võlli välja, kuidas nukaplaadi sisse panid?

Sann
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 14 Nov 2011, 15:43
Asukoht:

Re: Bosch VE pumbas küte, kuid pihustis mitte

Lugemata postitus Postitas Sann »

Siim kirjutas:Punasega tähistatud on ju nn "toorekas".
Roheline on pöörete piiraja, ning NII seal on too pulk/võll on õigetpidi keermega, jookseb pumba korpusesse sisse ning too mutter/vms iganes asi on vastupidi keermega selle VÕLLI peal, Seda sisemist kuuskanti/võlli pead niikaua keerama kuni need (mutter ja kuuskant pea) on tasapinnalt võrdsed/tasa, see on 1 põhjus miks ta ei võiks käima minna! Loe, ehk saad aru..
Teine asi, kas kiskusid ka pumba võlli välja, kuidas nukaplaadi sisse panid?
Keerasin võlli mutriga tasa, kuid mitte midagi. Järgmisena vahetasin jaoturpea välja, kuid mitte midagi.
Nukaplaadi puhul tõesti seekord ei vaadanud, et see punkt oleks tasa kiiluga, panin nii kuidas tundus hea, kuid sellegipoolest peaks pump lööma.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Bosch VE pumbas küte, kuid pihustis mitte

Lugemata postitus Postitas Siim »

Huvitav jah, pump peaks lööma sellegi poolest, isegi kui nukaplaat 180° oleks..

Sann
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 14 Nov 2011, 15:43
Asukoht:

Re: Bosch VE pumbas küte, kuid pihustis mitte

Lugemata postitus Postitas Sann »

Pump käis täiesti lahti. vahetasin ära simmerlingi ning jaoturpea tihendi, tegin etteandepumba roostest puhtaks. Proovisin- ei tööta. Hakkasin mõtlema, et kas tõesti võib viga olla throttle shafti positsioonis. Vedrud läksid kindlasti õigesti, kuid need ülemised plaadid vaevalt. Kas selles võib olla probleem? Jama veel selles, lolli peaga oled suutnud hambad ära rikkuda thottle shaftil, millele kinnitub plaat ning vedrud.

https://www.google.ee/search?q=throttle ... B800%3B600" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Bosch VE pumbas küte, kuid pihustis mitte

Lugemata postitus Postitas Siim »

Kusjuures ja põhimõtteliselt vist oli isegi see võimalus ka. Nimelt se pulk(kaasi link n.ö) kuhu se throttle shaft peale läheb(nuuti), kas seal peal mitte ei old ühte kriipsu, mis pidi jooksma ühe nendest kriipsudega kohakuti, mis selle "throttle shafti" peal on? Kõige keskmisega, ega seal muud varjanti pole.


Pilt

Siin pildil seda isegi näha.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] tahaks aidata, aga ei mäleta enam nii täpselt, peab hakkama tegelema nendega vahepeal. :D

Pakuks veel sellist varjanti, et kas sul kindlalt tagasi-pealevoolu stutsid said õiged? Neid omavahel ära ei vahetanud?
Kui pumba tagant kütusetoru(ükskõik milline) lahti võtta, siis ka ei tule midagi?

Sann
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 14 Nov 2011, 15:43
Asukoht:

Re: Bosch VE pumbas küte, kuid pihustis mitte

Lugemata postitus Postitas Sann »

Pump peal ning käib. Viga oli selles, et kütusekruvi polnud piisavalt sisse keeratud, kuid ei pruukinud selles olla, täpselt ei teagi. Nüüd igatahes peal ja käib, kuid mootor on jõuetu, viskab tagant valge.musta sutisu segu. Panin täna plungeri tõusuks 0.9mm, kui ikkagist ei taha korralikult pöördesse ega edasi minna.
Olen mõelnud, et mis siis, kui kõrgsurvepumbal ei olle mitte esimene silinder tdc positsioonis, vaid hoopis teine? Kas sellisena on võimalik autol käivituda?
Teisena olen mõelnud, et viga võib olla äkki governor modi,s (vedru tehakse jäigemaks gaasimehhanismil), mille ma tegin, et äkki see kuidagi mõjutab. :roll:

Vasta

Mine “Diislid”