T4 käigukast, kastikoodid ja ülekanded

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

T4 käigukast, kastikoodid ja ülekanded

Lugemata postitus Postitas coollaager »

Sai buss automaadist manualiks tehtud. Kui enne oli neljakäiguline automaat 100km/h 3000p/m siis nüüd on manunuaalil 5. käik ja 3000p/m. Kas kellelgi on infot mis koodiga kastil on millised ülekandearvud? Praeguse kasti kood jäi vaatamata ja nüüd all enam ei leia. Tuttaval on 2.4 moto ja kuskil 2300p/m. Minuoma 2,5 bensukas ja 3000 pöördega maanteel suht kulukas sõita, 2300oleks tunduvalt parem. Buss ise 93a. Multivan 2,5 81kw.
Viimati muutis coollaager, 20 Mär 2014, 10:55, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2878
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: T4 käigukast, kastikoodid ja ülekanded

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Sa teed sellise suure töö ära ja tahad ütelda,et ei tea koodi oma asendus k kastile ,mida alla panid.Kui juba räägid koodidest,järelikult taipad tehnikast. Järelikult k kasti koodid viivad sind õigele teele.

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

Re: T4 käigukast, kastikoodid ja ülekanded

Lugemata postitus Postitas coollaager »

kood jäi vaatamata jah. Müüja ütles, et 2000 pluss midagi olid pöörded. Plaan oli buss kiiresti kokku saada. Nüüd buss korras aga uurin vaikselt uut kasti, et pöörded alla ja kütuse kulu väiksemaks saada. Et mitte uuesti samat ämbrit kolistada teen koodide osas väikest tausta uuringut.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: T4 käigukast, kastikoodid ja ülekanded

Lugemata postitus Postitas rako »

Bensiini mootori maantee pöörded ongi nii või teisiti kõrgemad.
Minu 2,4D küll 100km/h pole 2300prm mul on ka seal 3000 kandis.

E: kui tahad 5 pöördeid alla tuua siis on mõistlik 5 käigu hammasrattad vahetada mitte kasti uut otsida.
Viimati muutis rako, 21 Mär 2014, 08:32, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

kallekaares
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 26 Sept 2013, 17:21
Asukoht:

Re: T4 käigukast, kastikoodid ja ülekanded

Lugemata postitus Postitas kallekaares »

Rako, kas oled 5 käigu hammaka oma masinal vahetanud ja tead sellest lähemalt rääkida?

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: T4 käigukast, kastikoodid ja ülekanded

Lugemata postitus Postitas rako »

kallekaares kirjutas:Rako, kas oled 5 käigu hammaka oma masinal vahetanud ja tead sellest lähemalt rääkida?
Mina pole vahetanud. Ei oska öelda mis on eelmised omanikud teinud kuna tegemist siiski päris vaja autoga.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

coollaager
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
Telefon: 55660241
Auto: Passat B5 Variant TDI
Asukoht: Tõrva

Re: T4 käigukast, kastikoodid ja ülekanded

Lugemata postitus Postitas coollaager »

Esimese hooga tuli igasugu ideid pähe. Oli idee viies käik vahetada ja isegi kasti otsast kaas maha võetud, aga kuna ühtegi kiiremat viiendat kuskil vedelemas nagunii polnud jäi see töö tegemata. Ainult viienda vahetamisega jääb ka see jama, et esimesed neli on jube lühikesed, linnas saab neid toksida ikka isuga ja maanteele kiirendades tuleb neljas suht tühjaks lasta, kuigi see pole mingi ülisuur takistus. Eesmärk siiski maanteel kruiisimine ökomaks saada. Teine uitmõte oli diffrid ringi visata. Sai automaat kastki pulkadeks võetud aga ei saa aru kuidas kinnitub veetav võll kasti korpusesse. Viimaseid laagreid koos diffrit vedava hammakaga ei saa kätte. Sinna kas sisse pressitud või keeratud mingi alumiiniumis 'asi' mingid nagad seal küll olid kuid 'home made special tool' keeras need nagad maha ja lahti ei saanud. Ei tea kas manuaalil seal samasugune jama. Peale selle jääb võimalus, et autom. ja manuaali diffrid 'anyway' erinevad ja asendamatud mis täiesti tõenäoline. Targemad võivad mind siinkohal harida.
Jääb üle veel selline variant :D http://www.eurotuning.cz/images/image/e ... ek-en.html
Iseenesest küllaltki kulukas aga pöörded peaks päris meeldivad tulema. Ei tea kas eestis keegi on proovinud kuidas toimib ja vastu peab.
Viimati muutis coollaager, 27 Mär 2014, 22:40, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Ülekanne”