Probleem kommutaatoriga jagajaga

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Probleem kommutaatoriga jagajaga

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

Mure järgmine, vahetasin kontaktidega jagaja kommutaatoriga jagaja vastu, vana jagajaga läks külmast peast poolest pöördest käima, aga kommutaatoriga jagajaga ei lähe, vahest ketrad ikka suht pikalt. Kui käima läheb, siis probleeme pole, ei jäta vahele ega midagi, käib nagu ennemgi.
Millest selline asi tingitud saab olla ? Ära vahetasin seetõttu, et põletas ikkagi kontaktivahe ära ning viga oli selles, et võllil on suur loks sees.

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Probleem kommutaatoriga jagajaga

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

TÄnane avastus, lugesin siit foorumist ja mujalt vajalikku informatsiooni, siis selgus, et halliandurisse mineva juhtme 1 ja 3 klemmi vahel peab olema 10 V Mõõtsin siin linnas kontrollpirniga 12v ja pani ainult õrnalt hõõguma hõõgniidi, nv-l kindlasti saan multimeetri ligi ja vaatan uuesti, aga asi kahtlane:(
Seal peaks autodata järgi olema vähemalt 10V või akupinge, aga mul tundub et ei ole, see võib samas põhjustada ka mittekäivitumist teatud hetkedel :)

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Probleem kommutaatoriga jagajaga

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

Vastus käes, viga oli kommutaatoris, sain korraliku kommutaatori ja nüüd kävitub ühtlaselt ja külmast peast ka väga hästi :)

andrjusa
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 21 Nov 2011, 20:29
Auto: Passat variant 2004
Asukoht:

Re: Probleem kommutaatoriga jagajaga

Lugemata postitus Postitas andrjusa »

OliverJ kirjutas:TÄnane avastus, lugesin siit foorumist ja mujalt vajalikku informatsiooni, siis selgus, et halliandurisse mineva juhtme 1 ja 3 klemmi vahel peab olema 10 V Mõõtsin siin linnas kontrollpirniga 12v ja pani ainult õrnalt hõõguma hõõgniidi, nv-l kindlasti saan multimeetri ligi ja vaatan uuesti, aga asi kahtlane:(
Seal peaks autodata järgi olema vähemalt 10V või akupinge, aga mul tundub et ei ole, see võib samas põhjustada ka mittekäivitumist teatud hetkedel :)
esmakordselt kuulen et kontroll-lambiga saab pinget mõõta. :D

OliverJ
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
Auto: Golf 2 VR6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Probleem kommutaatoriga jagajaga

Lugemata postitus Postitas OliverJ »

andrjusa kirjutas:
OliverJ kirjutas:TÄnane avastus, lugesin siit foorumist ja mujalt vajalikku informatsiooni, siis selgus, et halliandurisse mineva juhtme 1 ja 3 klemmi vahel peab olema 10 V Mõõtsin siin linnas kontrollpirniga 12v ja pani ainult õrnalt hõõguma hõõgniidi, nv-l kindlasti saan multimeetri ligi ja vaatan uuesti, aga asi kahtlane:(
Seal peaks autodata järgi olema vähemalt 10V või akupinge, aga mul tundub et ei ole, see võib samas põhjustada ka mittekäivitumist teatud hetkedel :)
esmakordselt kuulen et kontroll-lambiga saab pinget mõõta. :D
Ei saagi, aga viskasin lihtsalt sinna kontrolllambi peale ning pani niidi hõõguma, seetõttu ka selline arvamus, hiljem multimeetriga mõõtes näitas 11 volti millegagi. See oli ajutine ja hetkeline lahendus, hiljem sain multimeetrile ligi :D

Vasta

Mine “Elektroonika”