õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
G4 1.9 tdi 74kw 2002 ls 250tuh.
...millega on tegu-mis teha tuleks, kas keegi suunaks teemasse või jagab infot ???
Õnneks ei tilgu sealt, midagi ei suitse, mootor tiksub ilusti, õlivahetusest möödas 4000km- vaatasin varrast, 0.5l võiks isegi peale kallata
...millega on tegu-mis teha tuleks, kas keegi suunaks teemasse või jagab infot ???
Õnneks ei tilgu sealt, midagi ei suitse, mootor tiksub ilusti, õlivahetusest möödas 4000km- vaatasin varrast, 0.5l võiks isegi peale kallata
-
- Huviline
- Postitusi: 528
- Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
- Telefon: 56782346
- Skype: Kristjan Velleste
- Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
- Asukoht: Saku/Tallinn
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
Võiksid pilti ka teha, oleks äkki kergem pakkuda ?
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
Kindel, et õline ikka? Äkki kondi voolik soojade ilmadega pealt niiskeks tõmbanud? Kui ikka on kont peal?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
Voolik või lõdvik? Pilt ütleb jah rohkem kui tuhat sõna.
1) G4-l on kõrvalistuja pool nukas Intercooler. 74kw pole mina näppinud, aga osadel PD-del käivad cooler torud nn kiirklambritega ja nende pead ajajooksul kipuvad tõesti lõdviku küljes kuluma ja seetõttu rõhu all ka pressib sealt seda elu välja. Hiljuti just kolme B5.5-ga kokku puutudes oli kõigil seal paras pudrumägi.
2) Paremast nurgast jookseb alla roolivõimu õli voolik (paagist)
3) Kliimatorud tulevad ka tõesti sealt, aga viimased päevad on meil siin pigem miinus olnud ja sellega ei lülita ju pump end sissegi.
1) G4-l on kõrvalistuja pool nukas Intercooler. 74kw pole mina näppinud, aga osadel PD-del käivad cooler torud nn kiirklambritega ja nende pead ajajooksul kipuvad tõesti lõdviku küljes kuluma ja seetõttu rõhu all ka pressib sealt seda elu välja. Hiljuti just kolme B5.5-ga kokku puutudes oli kõigil seal paras pudrumägi.
2) Paremast nurgast jookseb alla roolivõimu õli voolik (paagist)
3) Kliimatorud tulevad ka tõesti sealt, aga viimased päevad on meil siin pigem miinus olnud ja sellega ei lülita ju pump end sissegi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Re: õline lõdvik mootori paremal ees nurgas...?
Viimati muutis krebekas, 02 Apr 2014, 23:05, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 17 Sept 2011, 18:45
- Auto: Golf mk1 1.8 20vt 276kw,
- Asukoht: Tartu
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
Intercooler? Vähemalt tundub..
// Delluga nõus pildid on nagu nad on
// Delluga nõus pildid on nagu nad on

Viimati muutis Rannet, 02 Apr 2014, 23:07, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
Mina nendest piltidest küll halligi aru ei saa, natuke suuremad võiks ka olla peale selle (või siis ei oska mina seda keskkonda seal kasutada kuhu pilt suunab)
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
Esimene pilt vast annab kõige parema vaate, kohe esiratta porikoopa ees. Muid lõdvikuid ja voolikud seal pole.
Sorry, pole nii rikas, et välguga telefoni osta, nusserdasin pimedas midagi...
Sorry, pole nii rikas, et välguga telefoni osta, nusserdasin pimedas midagi...

Viimati muutis krebekas, 02 Apr 2014, 23:13, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
See intercooler tundub tuttav sõna olema, mis edasi saab...?Rannet kirjutas:Intercooler? Vähemalt tundub..
// Delluga nõus pildid on nagu nad on

- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
Kui intercoolerissse minev lõdvik nii õline on, siis asi suht nutune. Kuidas sooja mootoriga minek on muidu? Aga pildil on juba tagajärg...üles tuleb leida põhjus, miks seda õli niipalju coolerisse pressitakse.krebekas kirjutas:See intercooler tundub tuttav sõna olema, mis edasi saab...?Rannet kirjutas:Intercooler? Vähemalt tundub..
// Delluga nõus pildid on nagu nad on
-
- Huviline
- Postitusi: 105
- Liitunud: 16 Okt 2013, 02:21
- Telefon: 65639796
- Skype: -
- Auto: Golf4 1.9 tdi 74 kw 2002 AXR
- Asukoht: Keila-Joa,Tallinn
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
Mineku üle ei kurda või ma olengi kehva minekuga harjunud...TiitRE kirjutas:Kui intercoolerissse minev lõdvik nii õline on, siis asi suht nutune. Kuidas sooja mootoriga minek on muidu? Aga pildil on juba tagajärg...üles tuleb leida põhjus, miks seda õli niipalju coolerisse pressitakse.krebekas kirjutas:See intercooler tundub tuttav sõna olema, mis edasi saab...?Rannet kirjutas:Intercooler? Vähemalt tundub..
// Delluga nõus pildid on nagu nad on

Avastasin selle, kui nädal tagasi sai pandud uus põhjakaitse. Kui järgi mõelda, sai talvel iga tankimisega lisatud 100-150g 2T õli paagi (45L) kohta, ex vast sellestki ole väljalaskeaurud õlisemad...
Et siis targad mehed, öelge mulle, mis profülaktika tuleb KINDLASTI ära teha ?
Viimati muutis krebekas, 03 Apr 2014, 00:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
Kui sa kütusesse seda lisasid, siis kuidas see coolerisse jõuaks? Coolerisse liigub ju õhk suunal õhufiler -> turbo -> Cooler -> sisselase -> mootor, kus siis viimases ka kütus lisatakse. Sealt coolerini tagasi jõuda ja seal "mäkerdada" tundub veits imelik.
Mis aga õline olemisse puutub, siis ma ei tea, ma olen nüüd vist kokku puutunud umbes 5 sellise autoga (PD, kus sellist kiirkinnitused kasutusel - lõdvikul toru küljes kaks kõrva ja vastaspoolel kaks soont, kus klamber läheb siis neid fikseerima) ja kõik need on õlised olnud. Ühelgi pole olnud probleeme liikumisega ja mingeid ulmekoguseid õli ka ei söö. Nii mõnegiga neist olen ise Inglismaalt koju sõitnud ja õlikulu selle tee jooksul 0. Esimese Boraga sai pea kogu A9 lõunast kuni Poola piirini 200ga tuldud, kui keegi just jalgu ei jäänud. Ennem sai ka ikka paar korda proovitud palju läheb, seega turbo oli seal tööd üksjagu ja pöörete järgi oleks võinud lekkida korralikult.
Lihtsalt sinna on seda jama kogunenud a la 10a ja mida rohkem liikumisega need kõrvad kuluvad, seda rohkem sealt välja pressima ju hakkab. Enda esimesel Boral oli üks kõrv puruks sisselaske kolle lõdviku kõrval (96kw on seal ka sellised, lahjematel oli vist tavaline kummilõdvik ja pingutatav klamber) ja mul oli sealt ka õliseks mäkerdanud. Peale puhastamist ja uude keresse mootori uputamist küll seda uuesti ära ei määrinud (aastakeese oli minu käes ja õli ka normaalse vahetusvälbaga juurde ei pidanud panama, k.a sõitsin kogu hooaja Eesti Meistrivõistlusi kiirendusvõistluses selle autoga). Kõrva tegin muidugi korda. Samuti ka kõik 3 analoogsete kinnitustega Passatit olid cooler juurest lägased. Ise puhastasin ära ja tõmbasin pärast musta ducktape peale ka, et siis äkki niipalju ei lagasta.
Mis aga õline olemisse puutub, siis ma ei tea, ma olen nüüd vist kokku puutunud umbes 5 sellise autoga (PD, kus sellist kiirkinnitused kasutusel - lõdvikul toru küljes kaks kõrva ja vastaspoolel kaks soont, kus klamber läheb siis neid fikseerima) ja kõik need on õlised olnud. Ühelgi pole olnud probleeme liikumisega ja mingeid ulmekoguseid õli ka ei söö. Nii mõnegiga neist olen ise Inglismaalt koju sõitnud ja õlikulu selle tee jooksul 0. Esimese Boraga sai pea kogu A9 lõunast kuni Poola piirini 200ga tuldud, kui keegi just jalgu ei jäänud. Ennem sai ka ikka paar korda proovitud palju läheb, seega turbo oli seal tööd üksjagu ja pöörete järgi oleks võinud lekkida korralikult.
Lihtsalt sinna on seda jama kogunenud a la 10a ja mida rohkem liikumisega need kõrvad kuluvad, seda rohkem sealt välja pressima ju hakkab. Enda esimesel Boral oli üks kõrv puruks sisselaske kolle lõdviku kõrval (96kw on seal ka sellised, lahjematel oli vist tavaline kummilõdvik ja pingutatav klamber) ja mul oli sealt ka õliseks mäkerdanud. Peale puhastamist ja uude keresse mootori uputamist küll seda uuesti ära ei määrinud (aastakeese oli minu käes ja õli ka normaalse vahetusvälbaga juurde ei pidanud panama, k.a sõitsin kogu hooaja Eesti Meistrivõistlusi kiirendusvõistluses selle autoga). Kõrva tegin muidugi korda. Samuti ka kõik 3 analoogsete kinnitustega Passatit olid cooler juurest lägased. Ise puhastasin ära ja tõmbasin pärast musta ducktape peale ka, et siis äkki niipalju ei lagasta.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
see tuulekoda mis seal cooleriküljes on , võta see ära ja vaata millised need cooleriribid välja näevad , pukseerimispoldi avast peaks ka nägema sinna sisse , see cooleri mustumine on TDI-del mingi levinud probleem , terve internet on seda täis , minul bensiinikal oli see tuulekoda puruks , tellisin eBayst uue sain diisli oma siis need seinad olid küll ikka väga nõgised.(see tuulekoda hoiab seal kinni kahe nagaga mis on ka kahel pildil näha)
aga head lugemist..
https://www.google.fi/search?q=intercoo ... eaning+tdi" onclick="window.open(this.href);return false;
aga head lugemist..
https://www.google.fi/search?q=intercoo ... eaning+tdi" onclick="window.open(this.href);return false;
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: õline voolik mootori paremal ees nurgas...?
Arvatavasti intercooler lihtsalt katki hõõrunud nagu Passatilgi oli. Tuulekoda kinnihoidvad augud olid suureks kulunud ja hakkas vastu radikat hõõruma. See õli nüüd küll seal mingi probleem pole, Passatil oli samuti paksult õline aga turbol lõtk puudub ning sisselaske lõdvikud on õliniisked nagu peab, eks lihtsalt ajapikku karterist tulevad õliaurud sinna kogunevad. Ahjaa... Minek ka ei olnud halvem, eks lihtsalt turbo sai kõvemat vatti.TiitRE kirjutas:Kui intercoolerissse minev lõdvik nii õline on, siis asi suht nutune. Kuidas sooja mootoriga minek on muidu? Aga pildil on juba tagajärg...üles tuleb leida põhjus, miks seda õli niipalju coolerisse pressitakse.krebekas kirjutas:See intercooler tundub tuttav sõna olema, mis edasi saab...?Rannet kirjutas:Intercooler? Vähemalt tundub..
// Delluga nõus pildid on nagu nad on
Viimati muutis J.Aru, 03 Apr 2014, 10:01, muudetud 1 kord kokku.