K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
- Asukoht: Viljandimaa
K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Tere. Probleem selles, et Golf 3 sööb õli. Umbes iga 300-400 kilomeetri olen kaks korda pidanud pidanud õli lisama, et varras midagi näitaks. Esimene kord lisasin liitri, varras näitas üle miinimumi ning poole nädala pärast, kui kusagil 300+ läbitud oli, lisasin eile kaks liitrit, ja siis oli peaaegu maksimumi peal. Iseenesest auto käivitub iga kord, isegi -20 väga hästi, ei pea klappigi peale tõmbama, jõudu on küll, linnas kellelegi jalgu ei jää, mootoril imelikke helisid ei ole, käib vaikselt ja ühtlaselt, mitte kuskilt ei leki ning ei tahma normaalselt sõites ega käivitades ja läheb normaalselt soojaks. Tahma lööb ainult mäest üles minnes ja kõrgematel pööretel vähekene. Eile oli ka selline asi, et jahutusvedeliku tase oli madalaks muutunud kui auto käima panin, tuluke hakkas vilkuma aga kuna seda vedelikku väga palju seal polnudki siis seda vist väga ei kao. Oskaks keegi midagi pakkuda või omadest kogemustest rääkida, mis võiks probleemiks selle puhul olla?
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Kui mootor alt kuiv ja õliloiku maha ei teki ei seisva ega töötava mootoriga, siis vaheta klapisääre tihendid. Kui mõni neist enam ei pea, siis sealtkaudu kaobki suur kogus õli. Vahetuse käigus on oluline kontrollida klapisääre lõtku - kui loksub palju, siis ei pruugi ka uue tihendiga pidama jääda, ja sel juhul tuleb juba ka juhtpuksid vahetada (plokikaas maha). Eriti kriitiliselt kontrolli väljalaskeklappe - need saavad rohkem kuuma, tihendid muutuvad seetõttu varem kõvaks, ning säärelõtkud on neil ka enamasti suuremad kui sisselaskel. Kuna külmalt käivitub normaalselt, siis ehk pole kulunud kolvirõngaste probleem ja neid esialgu ei näpiks.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Esimene vastaja liialdab km.suhtes õli kogusega. Teine,ole arusaadeaaaaaav tehnilisest,mis on klapisääre tihend. Kas see tihend (sisselaskes) on ,,rikke ,, korral võimeline sellist õli kogust läbi laskma. Paluks rääkida reaalsest õli kulust..47 kw.- isest diislist. Liialdamine probleemis ei vii tulemuseni.
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Kindlasti põhja alt midagi ei leki? Oled mingi 24h testi ka teinud ?
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Tänud vastamast. Kindlasti ei liialda õlikuluga, praegu olen viimasest maksimumini täitmisest sõitnud veits alla 300km (nullisin õli lisades ära, trip näitab nii) ning nüüd õlitase miinimumi peal, varsti uuesti lisama juba. Oleks üpris mõttetu liialdada sellega, mingit kasu see niivõinaa ei tooks. Aga tekitab suht meeleheidet, et nii tihti peab lisama, ega õli vesi pole, mis kraanist tuleb, et kogu aeg põhimõteliselt tasuta seda lisada võimalik.. Ma ei oska ise midagi ette võtta, kuna sellise õlikaotusega peaks jubedalt tossama ma usun, kuid tossab ainult kiirendades ja küngastel, mis ongi ekstreemselt imelik selle asja puhul. Kahjuks pole 24h testi teinud kuid 12 tunni jooksul pole ühtegi loiku all.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
t6nis3, sa võiksid rääkida korralikus eesti keeles - mida tähendab su sõna "arusaadeaaaav"?
Teemasse ka, endal oli ka probleeme suhteliselt suure õlikuluga, sai samuti vahetatud klapisääre tihendid ning õlitase on normis. Klapisääre tihendid ise olid täiesti plastmassid - võis kahe näpu vahel vabalt puru pigistada
.
Teemasse ka, endal oli ka probleeme suhteliselt suure õlikuluga, sai samuti vahetatud klapisääre tihendid ning õlitase on normis. Klapisääre tihendid ise olid täiesti plastmassid - võis kahe näpu vahel vabalt puru pigistada

-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Neid tihendeid vahetades tuleks kaas maha võtta või saab ka ilma?Deemu kirjutas:t6nis3, sa võiksid rääkida korralikus eesti keeles - mida tähendab su sõna "arusaadeaaaav"?
Teemasse ka, endal oli ka probleeme suhteliselt suure õlikuluga, sai samuti vahetatud klapisääre tihendid ning õlitase on normis. Klapisääre tihendid ise olid täiesti plastmassid - võis kahe näpu vahel vabalt puru pigistada.

- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Klapisäärte tihenditega sellist õlikulu ei usu, siis juba pigem õlirõngad kutud - mõlemil juhul peaks ikka korralik sinine tagant väljas olema! Sääretihendite puhul küll eriti peale pikemat seismist, rõngaste puhul pidevalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Ei pea maha võtma. Küll lasin selle töö teha spetsialistil, kellel vastav rakis olemas. Ei mäletagi, kaua tööaeg oli. Loodan, et väga ei valeta kui ütlen, et koos kkk tihendi ja nukkvõlli otsatihendiga max 2h.Undercover kirjutas:Neid tihendeid vahetades tuleks kaas maha võtta või saab ka ilma?Deemu kirjutas:t6nis3, sa võiksid rääkida korralikus eesti keeles - mida tähendab su sõna "arusaadeaaaav"?
Teemasse ka, endal oli ka probleeme suhteliselt suure õlikuluga, sai samuti vahetatud klapisääre tihendid ning õlitase on normis. Klapisääre tihendid ise olid täiesti plastmassid - võis kahe näpu vahel vabalt puru pigistada.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Selge, ostsin täna ise ka samad asjad (klapisääretihendid, klapikambrikaanetihendi ning nuka simmeri) ning teen homme vahetuse. Eks siis peale vahetust läheb umbes nädal aega, et näha, kas võtab õli või mitteDeemu kirjutas:Ei pea maha võtma. Küll lasin selle töö teha spetsialistil, kellel vastav rakis olemas. Ei mäletagi, kaua tööaeg oli. Loodan, et väga ei valeta kui ütlen, et koos kkk tihendi ja nukkvõlli otsatihendiga max 2h.Undercover kirjutas:Neid tihendeid vahetades tuleks kaas maha võtta või saab ka ilma?Deemu kirjutas:t6nis3, sa võiksid rääkida korralikus eesti keeles - mida tähendab su sõna "arusaadeaaaav"?
Teemasse ka, endal oli ka probleeme suhteliselt suure õlikuluga, sai samuti vahetatud klapisääre tihendid ning õlitase on normis. Klapisääre tihendid ise olid täiesti plastmassid - võis kahe näpu vahel vabalt puru pigistada.

Käisin mööda erinevaid tuttavaid tehnikuid ning nemad soovitasid klapisääretihendid ära vahetada. Kusjuures sinist ajab ainult mäest minnes või siis kõrgematel pööretel, muidu ei aja. Eks näis, mis saab, kindlasti annan teada siia foorumisse, kas see aitas või eiTiitRE kirjutas:Klapisäärte tihenditega sellist õlikulu ei usu, siis juba pigem õlirõngad kutud - mõlemil juhul peaks ikka korralik sinine tagant väljas olema! Sääretihendite puhul küll eriti peale pikemat seismist, rõngaste puhul pidevalt.

Viimati muutis Undercover, 08 Apr 2014, 23:09, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Minuteada pead silindrisse surve sisse saama või siis klappi kuidagi mehaaniliselt kinni hoidma, et ta "alla" ei kukuks...Undercover kirjutas:Selge, ostsin täna ise ka samad asjad (klapisääretihendid, klapikambrikaanetihendi ning nuka simmeri) ning teen homme vahetuse. Eks siis peale vahetust läheb umbes nädal aega, et näha, kas võtab õli või mitte
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Soovitati nii, et kolb ülemisse surnud seisu ning sedasi pidavat saama, vähemalt oldi eelnevalt nii tehtud.J.Aru kirjutas:Minuteada pead silindrisse surve sisse saama või siis klappi kuidagi mehaaniliselt kinni hoidma, et ta "alla" ei kukuks...Undercover kirjutas:Selge, ostsin täna ise ka samad asjad (klapisääretihendid, klapikambrikaanetihendi ning nuka simmeri) ning teen homme vahetuse. Eks siis peale vahetust läheb umbes nädal aega, et näha, kas võtab õli või mitte
Edit: Täna sai siis klapisääretihendid ära vahetatud, aitas mind kasutaja boxerdaja, suured tänud talle


Viimati muutis Undercover, 10 Apr 2014, 07:36, muudetud 2 korda kokku.
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
mul sdi 50kw ka algul külmast on korralik valge/sinine tamu järgi kui soojaks läheb siis juba heam. tea kas piisab ka klapisääre tihendite vahetusest.
kui sõidad siis ära mölise
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 02 Sept 2013, 21:25
- Asukoht: Viljandimaa
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Vana teema jah, aga õlikulu ei paranenud sellest. Võttis ikka samapalju. Klapisääretihendid olid ka sees suhteliselt värsked.qwewq kirjutas:vana teema küll aga huvitaks kas paranes õlikulu
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2127
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI ; Seat Ibiza II GT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
Kui alt on hõre siis lõõb surve karterisse ja see lõõb omakorda õli mööda karterituulutustoru sisselaskesse , mis siis põletamisele läheb .
Need 1,9 vanema tüübi mootorid on sellises eas , et enamus on suht otsas .
Golf vähemalt läheb 300 tuh/km tagant nulli ka , võta siis kinni , mitmendal ringil see on
Passati pealt võib veel leida midagi värskemat asemele , selle spido numbrid keerlevad nagu vanal autol ja näitab kuni miljon km ära .
Need 1,9 vanema tüübi mootorid on sellises eas , et enamus on suht otsas .
Golf vähemalt läheb 300 tuh/km tagant nulli ka , võta siis kinni , mitmendal ringil see on

Passati pealt võib veel leida midagi värskemat asemele , selle spido numbrid keerlevad nagu vanal autol ja näitab kuni miljon km ära .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: K: G3 1.9D 47kw: meeletult suur õlikadu
ryan, su jutt ei vasta tõele. Ei läe siiski kõik kellad 0-i, kuigi osad jah. Ilmselt on tootjas või aastaarvus asi kinni. Ise näinud selliseid küll ja küll, mis ei lähe.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335