Phaeton polegi surnud?
Moderaator: etnies858
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Phaeton polegi surnud?
Meenutab küll facelifti, aga eks arvustage ise: http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=30414139" onclick="window.open(this.href);return false;
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Phaeton polegi surnud?
Suhteliselt kehvad pildid, mingit aimu saab: http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=30594303" onclick="window.open(this.href);return false;
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Re:Põle surnd jah
Ääh, tee ikka teema nii, et mööda linke kolama ei pea kõikse-aeg
Ka udukad pidid olema LED-lambid



Mootorivalikus on 276 hj V6, väändemomendirikkam 236 hj turbodiisel V6, mis kiirendab 0-100 km/h 8,6 sekundiga, 330 hj V8 ning loomulikult tõeline kroonijuveel – 444 hj W12 ise. Viimased kaks kanduvad tänasest Phaetonist üle muutmata kujul, millest on kahju, kuna üle nelja aasta vanade jõuallikate ökonoomsus pole enam kindlasti tänasel tasemel. Lisaks võiks nii peenel autol olla stopp-start-süsteem.
Tagasihoidlikult musta radiaatorivõre asemel sätendavad kroomitud trellid. Salongis on neljatsooniline kliimaseade ja 18 viisil reguleeritavad elektriistmed. Kõige ilmsemad on muutused auto välimuses – kogu kere on veidi ümber modelleeritud, meenutades paksu Phaetonit üldjoontes endiselt.

Ka udukad pidid olema LED-lambid



Mootorivalikus on 276 hj V6, väändemomendirikkam 236 hj turbodiisel V6, mis kiirendab 0-100 km/h 8,6 sekundiga, 330 hj V8 ning loomulikult tõeline kroonijuveel – 444 hj W12 ise. Viimased kaks kanduvad tänasest Phaetonist üle muutmata kujul, millest on kahju, kuna üle nelja aasta vanade jõuallikate ökonoomsus pole enam kindlasti tänasel tasemel. Lisaks võiks nii peenel autol olla stopp-start-süsteem.
Tagasihoidlikult musta radiaatorivõre asemel sätendavad kroomitud trellid. Salongis on neljatsooniline kliimaseade ja 18 viisil reguleeritavad elektriistmed. Kõige ilmsemad on muutused auto välimuses – kogu kere on veidi ümber modelleeritud, meenutades paksu Phaetonit üldjoontes endiselt.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Phaeton polegi surnud?
Sorry, minu viga, aga mul see piltide linkimine ja muu selline eriti käpas pole. Oskan kõige paremini haamritega ümber käia 

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Phaeton polegi surnud?
Volkswagen kinnitas teise põlvkonna Phaetoni tootmise
7. märts 2014, Autonet.ee
http://www.autonet.ee/uudised/volkswagen/61206" onclick="window.open(this.href);return false;
7. märts 2014, Autonet.ee
http://www.autonet.ee/uudised/volkswagen/61206" onclick="window.open(this.href);return false;
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Phaeton polegi surnud?
Ega see phaeton mingi eriline müügihitt pole sellepärast ka väga ei panustata arendustöödesse. Vähemalt mingi uuenduski. Siiani oli ta jah väga nukras seisus.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Phaeton polegi surnud?
Miks, ma ei mõista, autot enam kui küll. Turundus?rako kirjutas:Ega see phaeton mingi eriline müügihitt pole sellepärast ka väga ei panustata arendustöödesse. Vähemalt mingi uuenduski. Siiani oli ta jah väga nukras seisus.
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 04 Mai 2012, 07:17
- Auto: VW Golf IV 2,0
- Asukoht: Mägi-Eesti / Helsingi
Re: Re:Põle surnd jah
Usun,et inimene kes jõuab sellise auto osta ja teda pidada,ei pea eriliselt muretsema küttekulu pärast (juhul kui see muidugi pole soomes tööl käiv wannabe "rikkur")spoon kirjutas:Lisaks võiks nii peenel autol olla stopp-start-süsteem...


Straight roads is for fast cars,curvy roads is for fast drivers :)
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Phaeton polegi surnud?
Kas see start-stop pole arendajatele plusspunkte aandev Brüsseli silmis?
Ma ikka naljaviluks ütlen, et sõidan ükskord sinna 81kw masinaga, millel räige tuuning ja sumpast tuleb rohkem musta, kui seda on inimese tulevik.
Ma ikka naljaviluks ütlen, et sõidan ükskord sinna 81kw masinaga, millel räige tuuning ja sumpast tuleb rohkem musta, kui seda on inimese tulevik.

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 133
- Liitunud: 04 Mai 2012, 07:17
- Auto: VW Golf IV 2,0
- Asukoht: Mägi-Eesti / Helsingi
Re: Phaeton polegi surnud?
Kusjuures seal Brüsselis kohalikud sedasi ringi sõidavadki-ingel [VW Bot: "Keel korda!"],600hp V8-tel veokatel jookseb eest mootorist otse 2 toru taha välja-gaasi vajutab siis viskab musta londi välja ja lärm on selline,et aknaklaasid klirisevad...golfi_vend kirjutas:Kas see start-stop pole arendajatele plusspunkte aandev Brüsseli silmis?
Ma ikka naljaviluks ütlen, et sõidan ükskord sinna 81kw masinaga, millel räige tuuning ja sumpast tuleb rohkem musta, kui seda on inimese tulevik.



Straight roads is for fast cars,curvy roads is for fast drivers :)
-
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 10 Jaan 2014, 19:45
- Telefon: 5500982
- Auto: Volkswagen Golf 2,Volkswagen caddy mk1,Volkswagen corrado
- Asukoht:
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Phaeton polegi surnud?
Eks hakataksegi kõiki autosid, samadest juppidest kokku panema. Auto on igapäevaga aina rohkem tarbeese maksimum 5-ks aastaks, misjärel ostetakse uus.
Vahe on lihtsalt selles, kui paks on rahakott, et kui prestiižikat auto lubada jõuab. Muidugi tuleb erinevus sisse näiteks salongi mürasummutusel.
Vahe on lihtsalt selles, kui paks on rahakott, et kui prestiižikat auto lubada jõuab. Muidugi tuleb erinevus sisse näiteks salongi mürasummutusel.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Phaeton polegi surnud?
No USA turu Passat on tõesti väga B7-me sarnane 

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Phaeton polegi surnud?
kas Eestis neid üldse ringi liigub? viimasel ajal täiesti kadunud pildilt, ennem ikka ostad mõne kõrgema jõu (mb, audi ntx) 
