Golf 2
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf 2
Mis diisli vastupidamisest põed G2- puhul. 1,6 TD. 51 kw. 86 a, mootor ,saaled(originaalid) vahetatud, rõngad loomulikult, ja läbisõit viissada (500) tuhat on minul auto. Turbo on ka (puksid vahetatud) korras.Nupu pill siiani. Hea lollikinder mootor. Kuid leia selliseid. No jah. Vana auto tahab tõõd teha ,kuid ,,peded,, uue autoga ka kordades rohkem oma liisingutega.Jutt oli
Viimati muutis t6nis3, 04 Apr 2014, 00:20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: Golf 2
Mis sa olid purjus seda kirjutades ? Isegi mõttest ei saa ausaltöeldes aru !t6nis3 kirjutas:kuid ,,peded,, uue autoga ka kordades rohkem oma liisingutega.Jutt oli

Re: Golf 2
Vana auto ost on alati nagu loterii. 1.6 D vabalthingav peaks vist olema väga väikese kütusekuluga näiteks.
Bensukatest ainult siis 1.8 66kw ja 1.8 55kw, 2.0 85 kw. kui rohkem linnasõitu siis mõistlikum on alati bens. mootoriga auto.
Toon väikese võrdlusmomendi, oli mul 1.8 55kw Vento. Kulu 7-8/100le. Bora 1.9TDI 81kw nüüd miski 4.7l/100le Vahe on suur! Linnasõitudel võidan kahekordselt!
Bensukatest ainult siis 1.8 66kw ja 1.8 55kw, 2.0 85 kw. kui rohkem linnasõitu siis mõistlikum on alati bens. mootoriga auto.
Toon väikese võrdlusmomendi, oli mul 1.8 55kw Vento. Kulu 7-8/100le. Bora 1.9TDI 81kw nüüd miski 4.7l/100le Vahe on suur! Linnasõitudel võidan kahekordselt!
Viimati muutis Mazz, 04 Apr 2014, 06:34, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 2
Ega jah olen sellega nõus kuidas joppab autoga. Üksiku golf 2 olen leidnud mis on 1.6td ja veel 4 uksega.pihustidega pole siis väga probleeme saan nii aru?
Viimati muutis krist0fer, 09 Apr 2014, 11:58, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf 2
Mis su eesmärk üldse on - kas _KINDLASTI_ golf2 diisel, või ka mõni muu suva, nt japsi, diisel?krist0fer kirjutas:Ega jah olen sellega nõus kuidas joppab autoga. Üksiku golf 2 olen leidnud mis on 1.6td ja veel 4 uksega.pihustidega pole siis väga probleeme saan nii aru?
Suvaline bensurape käivitub ka talvel poolpiduse akuga suht muretult, ja neid (mootoreid jms) saab romula väravast kilohinnaga. Boonusena saad tühikäigul vibratsioonist mitterappuva armatuuri ja võimaluse tibiga suhelda ilma karjumiseta. Ainuke miinus - veits suurem bensukulu...
Selleks, et vana 1.6 (turbo)diisel ka talvel korralikult käivituks ja üldse ökolt sõidaks, peab: kas keegi olema selle juba enne sind remondi teinud, või siis remondid selle sina... Oled sa valmis tegema sisuliselt kap.remi? Kõige tähtsam indikaator on korralik kompressioon - kui see on normipiires, siis ehk ei pea kolbe välja võtma enne kui sa sellest autost tüdined (hobiautot teed, siis nagunii millagi...). Teisest küljest, KUI see elementaar-lihtne 1.6(t)d on korras, siis on ainult kütuse pealevalamise rõõm kuni mootori füüsilise kulumiseni. Sel mootoril sisuliselt pole ühtki nõrka kohta, va. see, et kui _LASTA_ üle kuumeneda, siis on plokikaas rikutud. Ja üle kuumeneb enamasti ikka hooletu omaniku süül - rihmaräbal läheb pooleks, mäda lõdvik lõhkeb...
Kokkuvõtteks: rappe diisel hakkab nöökima esimeste külmadega ja nõuab raha sissepanekuks, aga pärast pole paha... St. ta on projekt pika-ajalisteks plaanideks. Tahad midagi suts-ja-valmis - võta benskar. (nt audi80 - vähemalt kere ei roosteta rämedalt)
G
Re: Golf 2
Seda kindlasti iga auto tahab hoolt.audit ei taha aga japs on endal ja huvi on tekkinud just golf 2 peale ,et tunda igiliikurut mille erilist kütte kulu poleks.Käpasid õliseks ei karda teha.Kergelt välimus viimistlus oleks ka plaanis jne.Hetkel lihtsalt vaja auto leida.Eelistuseks oleks 4 ust ja katuseluukiga.