1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Mul küsimus turbo vilina kohta. Milline on ok ja milline mitte. 2.0 TDi kuulen turbo vilinat 2. käiguga ja gaasi maha lastes madalatel pööretel 1500-1000. Kiirendades ja käiguvahetusel ei ole miskit kuulda väga. Just väikestel pööretel ja kiirusega teeb häält...ei tea kas see normaalne või mitte... ?
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Vaata iseSander. kirjutas:Ma ei saa ikka, ma pean veel üle küsimagolfi_vend kas sa oled kindel, et 028 145 702 H või HX koodiga CHRA sobib? Lihtsalt sellepärast küsin, et pärast kui see asi ei sobi siis on seda jama poole rohkem. Kõik need tagasi saatmised ja asjad. Mul on lihtsalt elus väga palju halba õnne selliste kallite asjadega ja juba ma kardan, et kui ma selle sisu ära tellin siis midagi läheb ikka p*****.
Kunagi tellisin enda vanale 1.8t passatile turbo, mis oli ka leedus taastatud ja oli üleni mõrasid täis.
► Näita Spoilerit
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Sain siis sisu tellitud ja tänaseks ka ära vahetatud. Mul on selline loll iseloom, et ma kardan kalliste asja puhul igasuguste häälte ja kolinate kuulmist, seega kas see on normaalne, et uus turbo viliseb jõhkralt. Kui mul aken lahti oli ja proovisin siis oli pmtl igas pöördevahemikus vilinat korralikult kuulda. Peale selle avastasin kodus, et kui kohapeal natuke gaasi anda siis mahalastes käib turbo juurest õrn kolks. Ise oma loogiga järgi mõtlesin, et ehk geomeetria teeb seda kui nüüd ära puhastatud sai, samas aga varras ei liikunud kui see kolk käis. Paanitsedes kakkusin juba lõdviku maha, et lõtke kontrollida.
Näpuga tundsin nagu ime ime pisikest küljelt küljele liikumist. Kas see on normaalne uue sisu puhul? Kui midagi on valesti siis võiks kiiremas korras keegi vastata, siis ma ei sõida hetkel autoga. Parem oleks veel kui keegi teadja Põlvakandis korra üle vaataks asja.

Viimati muutis Sander., 05 Apr 2014, 21:30, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
niiviisi raske öelda, mis kolks ja milline see sul on. Lisaks, oled sa kindel, et sai kõik korralikult kokku ja kas vilin ei ole vb hoopis rõhuleke? Mäletamist mööda oskas audivana vist kunagi oma geomeetriat puhastades seal miskit valesti kokku panna. Samuti, kuidas toimus õlituse täitmine turbol ennem käivitamist? Lisaks kas vilin kohe algusest peale?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Enne käivitamist lasin sinna sisse kaks väikest süstlatäit õli ja ajasin turbot näpuga ringi umbes 2 minutit, ehk nagu õpetuses kirjas oli mis kaasa sai. Vilin oli ikka algusest peale jh. Vana sisuga vilises ka aga, mitte nii hullult. Kui aken kinni siis pole eriti kuulda. Aga kui lahti siis selgelt kuulda tugevat vilinat spoolimisel. Seal ei saa midagi valesti väga olla, vaatasin netist pilte ja asju ka enne kokkupanekut. Kui vajutada siis liigub normaalselt, pole häda midagi. Aga just see vilin... Pidin siiski nüüd veel väikse sõidu tegema, kõik toimis normaaselt. Homme kontrollin kõik veel terava pilgu ja selge peaga üle.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Okei, olen enda hirmudest igasuguste vilinate suhtes üle saanud ja siiamaani töötab vägahästi, ainult üks väike aga on... Nimelt suutsin mina ka selle geomeetria konna valetpidi sisse panna ja nüüd hakkab see välja näitama. Täna sai korra sirgepeal väheke peenestatud ja 140 pealt läheb limpi. Kiirendus on ka uimane enne 2000 RPM ei toimu mitte midagi ja siis järsku tuleb hull jõud taha ja läheb. Tegin ka ühe pildi, kui see sisu vahetus sai tehtud ja siin pildil näha, et see rõngas on valetpidi. Ma tean, et ma peale seda pilti ta veel korra lahti võtsin aga vaevalt, et ma selle rõnga kogemata teistpidi keerasin. Ei tahaks üldse seda tööd uuesti ette võtta aga pole vist midagi parata.

Sellisena arvatavasti ta mul kokku läks.

Sellisena arvatavasti ta mul kokku läks.

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
No su vilina asja on raske kommenteerida,kui ise ei kuule. Igal TDI l on see veidi erinev. Ja võimalik,et valesti kokku pandud geomeetria seda põhjustab.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 08 Nov 2012, 00:11
- Telefon: 5114062
- Auto: VW Golf IV 1,9 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Tere
ehk saad mingit infi ka sellelt aadressilt:
http://www.turboparts1796.com/advanced_ ... =&x=18&y=8" onclick="window.open(this.href);return false;
ehk saad mingit infi ka sellelt aadressilt:
http://www.turboparts1796.com/advanced_ ... =&x=18&y=8" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 08 Nov 2012, 00:11
- Telefon: 5114062
- Auto: VW Golf IV 1,9 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Väga vabandan enne lingi saatmist ei avastanud et arutelu jätkub teisel lehel
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Sander,kas nüüd on külmkäivitusel see suitsemine ka lõppenud?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Enam niihull pole, vanal sisul oli külmpoolel ikka õlikiht peal. Samas see suitsemine lõppenud ka pole, arvatavasti on kläpisääre tihendid ka väsinud. Mis on vist väga si** uudis kuna selle vahetamine pidi päris hull töö olema. Aga elame näeme, enne tuleb see geomeetria uuesti lahti võtta. 
Kas muidu keegi oskab öelda, et kuidas inglise keeles on kläpisääre tihendid?:P Äkki mõni DIY õpetus välismaa foorumis kuidas seda teha. Ma ise veel väheke võhik mootorialas, kuid üritan areneda nii koolis kui ise õppides.

Kas muidu keegi oskab öelda, et kuidas inglise keeles on kläpisääre tihendid?:P Äkki mõni DIY õpetus välismaa foorumis kuidas seda teha. Ma ise veel väheke võhik mootorialas, kuid üritan areneda nii koolis kui ise õppides.

Viimati muutis Sander., 10 Apr 2014, 22:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Ei tohiks olla hull töö,lasin teha selle esmalt kui rihma vahetus oli...kaant ei pea maha kiskuma. Mul olid vanad sääred isegi täitsa OK olnud.
Eks suvel tuleb siis ka sisu uus panna turbole. Teadjate käest küsiks kohe,et kui suur on oht summuti lahti võtmine turbo küljest ja samuti väljalaske kolde lahti saamine...just nende poltide/mutrite poolest. Auto all käies vaatas vastu ikka päris jubedalt roostes junnid et ega pole ohtu mõnda polti ära murda ja kuidas kõige parem viis lahti saada? Leotada millegagi üle öö ja siis kuuma-külma šokki tegema? Pole neid ilmselt terve "sajand" lahti võetud. Passatil pole vast nii hull sest ei saa sellist sodi ja vett nagu Bora puhul.
Eks suvel tuleb siis ka sisu uus panna turbole. Teadjate käest küsiks kohe,et kui suur on oht summuti lahti võtmine turbo küljest ja samuti väljalaske kolde lahti saamine...just nende poltide/mutrite poolest. Auto all käies vaatas vastu ikka päris jubedalt roostes junnid et ega pole ohtu mõnda polti ära murda ja kuidas kõige parem viis lahti saada? Leotada millegagi üle öö ja siis kuuma-külma šokki tegema? Pole neid ilmselt terve "sajand" lahti võetud. Passatil pole vast nii hull sest ei saa sellist sodi ja vett nagu Bora puhul.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Kasuada mõne töökoja abi, millel olemas induktiivkuumuti. Või siis lihtsalt tuld ja vett.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Ma ise mõtlen kah et peaks ostma mingi gaasitõrviku/põleti ja siis süstlaga poltidele/mutritele peale kuumutamist süstlaga külma vett. Ja ennem tööd ööseks mingit rooste surma v pid vedeliku peale panema(viimane pidi kah päris hästi igale poole vahele ronima ja omadustelt samuti hea selliseks asjaks. Äi on just pisikesi umme roostes kruve niiviisi lahti saanud. 

Diesel Power KEEPS ME GOING
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Tasub ka sellise asjaga proovida nagu külmašhok. Ostsin nüüd endale ja onudel on enne ka sellega kogemusi, old väga roostes poldid ja enamus tulid lanti selle aine abil. Selle põhimõte siis selles, et külmutab polti/mutrit järsult ning tänu soojuspaisumisele võtab rooste lahti. Kui ainult selle abil ei tule siis ise laseksin veel enne kuumaks ka ja siis ehmataks selle külmašhokiga. 

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Sain kah siis sellise asja kätte, lähipäevil peaks uus õlitustoru kah saabuma. Nüüd jääb ootada vaid eesti tulekut et asi laiali lammutada(uued väljalaske kollektori tihendid, summuti ja turbo vahelise tihendi ning uue õlifiltri kah tellima).


Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Ma muidugi ei näe küll siin pildil midagi valesti...
Sander. kirjutas:Okei, olen enda hirmudest igasuguste vilinate suhtes üle saanud ja siiamaani töötab vägahästi, ainult üks väike aga on... Nimelt suutsin mina ka selle geomeetria konna valetpidi sisse panna ja nüüd hakkab see välja näitama. Täna sai korra sirgepeal väheke peenestatud ja 140 pealt läheb limpi. Kiirendus on ka uimane enne 2000 RPM ei toimu mitte midagi ja siis järsku tuleb hull jõud taha ja läheb. Tegin ka ühe pildi, kui see sisu vahetus sai tehtud ja siin pildil näha, et see rõngas on valetpidi. Ma tean, et ma peale seda pilti ta veel korra lahti võtsin aga vaevalt, et ma selle rõnga kogemata teistpidi keerasin. Ei tahaks üldse seda tööd uuesti ette võtta aga pole vist midagi parata.
Sellisena arvatavasti ta mul kokku läks.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
http://pics.tdiclub.com/data/500/Drivbi ... _small.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõige parem õpetus turbo puhatuseks/vahetamiseks. Siin on väga täpselt kõik kirjas mida tegema peab.

Kõige parem õpetus turbo puhatuseks/vahetamiseks. Siin on väga täpselt kõik kirjas mida tegema peab.

Viimati muutis Sander., 10 Mai 2014, 09:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Sul on õigus,ma ei pööranud suurele ja väiksele augule tähelepanu,nüüd tean. Aga liigub auto siis nagu loom nüüd?paremini kui ennem sisu vahetust ja geomeetri puhastust?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Paremini liigub tunduvalt, aga arvatavasti läheb selle konna pärast peale 3500rpm limpi. Madalatel käikudel ei lähe aga näiteks neljas käik ja 3500rpm siis jookseb limpi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Et sa pole veel asja tagasi paika pannud,nii nagu olema peaks?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
Sain siis paraja jahmatuse osaliseks, kui saatsin BR Turbosse huvi pärast küsimuse mailiga, et palju maksaks minu VNT15 turbo CHRA remont, kui olen selle juba ise maha kiskunud ja toon teile(täpsustuseks et läbi puksid, kuid turbiin korpuses pole käinud). Sain siis sellise vastuse:
Ja see hind on alates
Et nagu WTF....eestimail elavad ikka rahabossid, kellelt on hea kasseerida.
Vennad saavad nn remondi komplekti kätte sisuliselt saia hinnaga, ning ilma nende maha võtmise tööta tahavad sellist hinda saada??? ma kujutan ette, et töö hind max tund CHRA taastamisel(kas sealne juku teenib palka 100 jeur per tund v???). Selliseid firmasid nimetaks ma tõpra karjaks. Nerings, lõunanaabrite tuntuim tegija, saatis mulle täiesti uue taastatud ning balanseeritud CHRA koos vajalike tihenditega ning käsiraamatu(millised on peamised põhjused, miks turbo enneaegselt kulub ja mida kontrollida) poole hinnaga pakutud remondi hinnast kodu ukse ette ja vana tagasi pole vaja saata. Way to do business, ainult võimalik in Estbanaania 
Lisaks, puudub potensiaalse kliendiga igasugune elementaarne viisakus maili teel suhtlemisel....jätab rohkem "Made in Kuuri taga" mulje. Seevastu Neringsiga suheldes jättis teiselpool ekraani olnud töötaja hoopis teise mulje, nagu ka mitmed eesti näiteks online müügiga tegelevad firmad kellele küsimusi olnud. Et siis Welcome to Estonia
Tere!
Remont al 290 EUR
Ja see hind on alates



Lisaks, puudub potensiaalse kliendiga igasugune elementaarne viisakus maili teel suhtlemisel....jätab rohkem "Made in Kuuri taga" mulje. Seevastu Neringsiga suheldes jättis teiselpool ekraani olnud töötaja hoopis teise mulje, nagu ka mitmed eesti näiteks online müügiga tegelevad firmad kellele küsimusi olnud. Et siis Welcome to Estonia
Viimati muutis copilot, 14 Mai 2014, 02:07, muudetud 6 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI 81kw sinine suits ja klõbin külmkäivitusel
See BR turbo ongi masendav koht. Umbes aasta tagasi helistasin ma sinna ja küsisin vanale passatile turbot.(1,8t) Kõigepealt võttis mingi venelane telefoni vastu. Tollele pidin ma kolm korda rääkima, et mis autole ma turbot tahan. Okei, sai siis lõpuks aru minu soovidest ja teatas hinnaks 450€ neringsi poolt taastatud. Peale seda lõpetasin ma kõne. Lõpuks oleks saanud ise tegutsedes asja lahendatud umbes 300 euroga. Ehk siis kui oleks ise vana neringsile saatnud.