2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Tere!
Kurdan siin ka oma muret. Nimelt auto käivitub pärast pikemat seismist üsna halvasti. Ise kahtlustasin algul tandempumpa, sest pihustid ja tihendid on üsna lähiajal vahetatud(osad saksa ajaloo järgi, üks eestis tehase aktsiooni käigus). Helistasin diesellandi ja küsisin tandempumba testimise kohta.
Sellepeale kas minu masinal nad seda testivad, öeldi, et neil kohapeal ei pruugi olla vajalikke vahendeid, st peavad midagi aretama. Hinnaks pakuti u 40-45 eurot.
Siis küsiti täpsemalt, mis mureks on.
Seletasin ilusti probleemi ära, et pärast pikemat seismist auto käivitub kehvasti ja et nina allpool läheks nagu natuke paremini käima. Ja kui käima läheb, siis alguses väristab mootorit mõned sekundid üsna kõvasti. Teistkordsel käivitusel kõik ok. Ütlesin ka seda, et poolsooja mootoriga tavaliselt väristab autot. Sooja mootoriga oleks nagu kõik korras. Siis kui ütlesin veel, et tahmafilter annab endast üsna ruttu märku, siis välistati nende poolt tandempumba viga. Öeldi et pigem on läbi pihusti põhjad, sest need pihustid pidid olema metall metalli vastas ja seibi vist vahel ei pidavat olema.
Küsimus nüüd selles, et kas nende pihusti põhjade probleem võib reaalne olla? Ja kas see diesseland on mõistlik koht asja uurimiseks?
Kurdan siin ka oma muret. Nimelt auto käivitub pärast pikemat seismist üsna halvasti. Ise kahtlustasin algul tandempumpa, sest pihustid ja tihendid on üsna lähiajal vahetatud(osad saksa ajaloo järgi, üks eestis tehase aktsiooni käigus). Helistasin diesellandi ja küsisin tandempumba testimise kohta.
Sellepeale kas minu masinal nad seda testivad, öeldi, et neil kohapeal ei pruugi olla vajalikke vahendeid, st peavad midagi aretama. Hinnaks pakuti u 40-45 eurot.
Siis küsiti täpsemalt, mis mureks on.
Seletasin ilusti probleemi ära, et pärast pikemat seismist auto käivitub kehvasti ja et nina allpool läheks nagu natuke paremini käima. Ja kui käima läheb, siis alguses väristab mootorit mõned sekundid üsna kõvasti. Teistkordsel käivitusel kõik ok. Ütlesin ka seda, et poolsooja mootoriga tavaliselt väristab autot. Sooja mootoriga oleks nagu kõik korras. Siis kui ütlesin veel, et tahmafilter annab endast üsna ruttu märku, siis välistati nende poolt tandempumba viga. Öeldi et pigem on läbi pihusti põhjad, sest need pihustid pidid olema metall metalli vastas ja seibi vist vahel ei pidavat olema.
Küsimus nüüd selles, et kas nende pihusti põhjade probleem võib reaalne olla? Ja kas see diesseland on mõistlik koht asja uurimiseks?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- andrec
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 24 Veebr 2012, 21:18
- Telefon: 53454729
- Auto: Audi urS4, Audi A6
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Igasugused diesellandid tuleks ära unustada! Pihusti põhi on sellel koonusega, kui see pihusti põhi lekiks siis oleks korralikku sutsumist kuulda kapotialt ja oleksid palju tõsisemad probleemid autoga.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Minu vastus oleks, et tuleks uurida mitmest kohast, ka vajadusel Tallinnast, kes diislitega tegelevad. Kindlasti on kohti, kus tegijad pole si** pealt riisutud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Oskad täpsemalt seletada seda "sutsumist" ?andrec kirjutas:Igasugused diesellandid tuleks ära unustada! Pihusti põhi on sellel koonusega, kui see pihusti põhi lekiks siis oleks korralikku sutsumist kuulda kapotialt ja oleksid palju tõsisemad probleemid autoga.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Sa lihtsalt kuuled kuidas kapotti all surutaks surve all õhku kuskilt vahelt välja.worldonfire kirjutas:Oskad täpsemalt seletada seda "sutsumist" ?andrec kirjutas:Igasugused diesellandid tuleks ära unustada! Pihusti põhi on sellel koonusega, kui see pihusti põhi lekiks siis oleks korralikku sutsumist kuulda kapotialt ja oleksid palju tõsisemad probleemid autoga.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Aga millistest firmadest siit eestist tasuks üldse uurida?andrec kirjutas:Igasugused diesellandid tuleks ära unustada!
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Näiteks andrecworldonfire kirjutas:Aga millistest firmadest siit eestist tasuks üldse uurida?andrec kirjutas:Igasugused diesellandid tuleks ära unustada!

Diesel Power KEEPS ME GOING
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Üks asi, mis unustasin varemalt mainida, mida auto vahepeal teeb. Nimelt poolsooja mootoriga 1 või 2 käiguga rahulikult/ühtlaselt sõites, kui pöörded on seal 1500/2000 vahepeal (täpset pöörete arvu ei teagi), siis nagu auto kuidagi kakub/hüppab/jõnksutab. Vahel ka täitsa tugevalt. Ehk siis kui üritada hoida kaasi ühe koha peal ja kiirust ühtlast. Ja seda ka täitsa tasase asfaldi peal. Algul mõtlesin, et kaas tundlik ja sellepärast auklikul teel teeb nii, aga seda teeb igalpool. Olen seda märganud just siis, kui mootori temp on selline poolsoe. Täitsa sooja ja täitsa külma mootoriga pole veel seda täheldanud. Raske kirjeldada, kuid ehk saate mõttest aru...
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Mul küll CR mootor, kuid mul samuti kakkus/jõnksutas ühtlasel kiirusel sõites, kuid mul tegi seda külma mootoriga. Aitas mootori tarkvara uuendus, peale uuendust pole kordagi kakkunud.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Kas sul kakkumine DSG probleem polnud? Või kakkus mootor ikka?Mirko kirjutas:Mul küll CR mootor, kuid mul samuti kakkus/jõnksutas ühtlasel kiirusel sõites, kuid mul tegi seda külma mootoriga. Aitas mootori tarkvara uuendus, peale uuendust pole kordagi kakkunud.
Kui palju ülse mootori tarkvara uuendamine maksab?
Viimati muutis worldonfire, 13 Apr 2014, 09:24, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Ei mootori probleem oli, selline tunne nagu auto ei saaks kütust kätte. Tegi ainult külmast peast nii 5-10 sekundi vältel ning pärast oli kõik ok. See oli suht alguses kui auto ostsin, ise kartsin, et pihustite probleem, kuid Mollers õeldi kohe, et see neile teada mootori juhtaju tarkvaraline probleem. Kuna mul tehti uuendus koos muude hooldustöödega, siis täpset summat ma ei mäleta, äkki võis olla sinna 30-40€ kanti.
Viimati muutis Mirko, 13 Apr 2014, 11:01, muudetud 2 korda kokku.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Hmm, ei kujuta ette kas minu masinale ka mingit tarkvara uuendust on. Kui hind väga meeletu pole ja midagi oleks, sis võiks ka proovida.Mirko kirjutas:Ei mootori probleem oli, selline tunne nagu auto ei saaks kütust kätte. Tegi ainult külmast peast nii 5-10 sekundi vältel ning pärast oli kõik ok. See oli suht alguses kui auto ostsin, ise kartsin, et pihustite probleem, kuid Mollers õeldi kohe, et see neile teada mootori juhtaju tarkvaraline probleem. Kuna mul tehti uuendus koos muude hooldustöödega, siis täpset summat ma ei mäleta, äkki võis olla sinna 30-40€ kanti.
Aga mul jah just sellise poolsooja mootoriga jõnksutab sõites.
Täiesti külma ja täiesti soojaga pole veel märganud. Täiesti soojaga olen maanteel sõites ainult märganud, et kui 6nda käiguga 70 alas kiirendama hakata, siis ka nagu väristab autot, aga see pole selline jõnksutamine.
Auto tühikäik ka muidu väristab... st kui auto käib kohapeal sis väristab autot. Seda ka pigem sellise poolsooja mootoriga. Kuid selle vastu peaks aitama nukkade paika ajamine:
http://www.pistonheads.com/GASSING/topi ... warming+up" onclick="window.open(this.href);return false;
Samad sümptomid. Valged suitsu tuleb sumpast (peeglist on näha), tühikäigul väristab.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Mölleris küsiti minult ainult mootori tarkvara uuendamise eest elektriku vist ühe töötunni hinna, aega läks ~1,5h. Enda bensukal uuendus parandas ühe anomaalia.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Selle sõidu pealt jõnksutamise/kakkumise/hüppamise kohta täpsustus. Nüüdseks olen aru saanud, et see jõnksutamine/kakkumine esineb siis, kui mootor sõita 90 kraadi peale ja siis lasta tal osaliselt maha jahtuda. Kui nüüd uuesti käima panna ja sõitma hakata, siis esimese/teise käiguga rahulikult kiirendades hakkab auto hüppama/jõnksutama/kakkuma. Spidolt on ka näha, et pöörded hüppavad. Isegi 100-200 rpm jagu.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Autoga esinduses diagnostis käidud, nagu arvata oligi, ei leidnud nad midagi. Öeldi, et tarkvarauuendust ka pole, et see ajakohane. Auto seisis öö otsa esinduse juures, et saaks käimaminekut demoda. Läks ilusti käima. Jõnksutamist ka neil ei õnnestunud saavutada. Öeldi et mootori parameetrid korras. Üks pihusti vahepeal oli natuke suuremaid näite teistest näidanud, kuid seda ka lubatud piirides.
Juba samal õhtul, umbes 2-3 tundi pärast viimast sõitmist sõitma hakates esimese käiguga vaikselt sõites hakkas kõvasti kakkuma/hüpplema auto. Kui laba põhja lüüa, siis käitus nagu normaalselt. Teise käiguga on samamoodi. Kolmanda ja neljandaga annab vist ülinatuke tunda see kakkumine.
Autol pihustite kaablipuu suhtelislt uus. Soojate ilmadega (u 20 kraadi lähedal) on õnnestunud seda jõnksutamist saavutada ka nö külma mootoriga. Auto seisnud terve päeva ja siis sõitma hakates natukese aja pärast jõnksutab. Külmade ilmadega juhtus seda ainult siis kui mootor oli töötempist jahtunud mõnda aega. Üldiselt alla 20 kraadi pole siiamaani mäganud, et esimesel käivitusel ta jõnksutama hakanud oleks. Mingi andur paneb villast? Hooratas? Mõistus otsas :/
Juba samal õhtul, umbes 2-3 tundi pärast viimast sõitmist sõitma hakates esimese käiguga vaikselt sõites hakkas kõvasti kakkuma/hüpplema auto. Kui laba põhja lüüa, siis käitus nagu normaalselt. Teise käiguga on samamoodi. Kolmanda ja neljandaga annab vist ülinatuke tunda see kakkumine.
Autol pihustite kaablipuu suhtelislt uus. Soojate ilmadega (u 20 kraadi lähedal) on õnnestunud seda jõnksutamist saavutada ka nö külma mootoriga. Auto seisnud terve päeva ja siis sõitma hakates natukese aja pärast jõnksutab. Külmade ilmadega juhtus seda ainult siis kui mootor oli töötempist jahtunud mõnda aega. Üldiselt alla 20 kraadi pole siiamaani mäganud, et esimesel käivitusel ta jõnksutama hakanud oleks. Mingi andur paneb villast? Hooratas? Mõistus otsas :/
Viimati muutis worldonfire, 29 Apr 2014, 20:39, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Selline imelik jõnksutamine on tuttaval golfil. Mootorid neil ühed passatiga. Kuid tal kast dsg ja pakuti talle et hooratas on see mis seda tekitab. Samuti ei taha vahest hästi käima minna. Kuid tal tegemist 103 kw mootoriga.
Endal 96 kw tiptronoc ja viga selline et kiirendades viskab vibra sisse. Kiiruse pealt seda ei tee. Kahtlustan et endal cat seest lahti. Puhkus tuleb siis löön selle vahelt. Vibra ei vibreeri autot ega miskit vaid et kotsab nagu põhja alt jalgade juurest
Endal 96 kw tiptronoc ja viga selline et kiirendades viskab vibra sisse. Kiiruse pealt seda ei tee. Kahtlustan et endal cat seest lahti. Puhkus tuleb siis löön selle vahelt. Vibra ei vibreeri autot ega miskit vaid et kotsab nagu põhja alt jalgade juurest
Viimati muutis murkamarko, 30 Apr 2014, 05:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Hea oleks, kui saaks pihusti näidud jõnksutamise ajal logisse, paha ei tee ka rõhud ja MAF. nii et, kui sõidad, siis pane aga vag com taha ja las muudkui logib 

Diesel Power KEEPS ME GOING
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Mul oligi selline mõte. Lisaks üritaks logida ka küttekulusid ja ehk leiab midagi muud asjalikku veel mida logidacopilot kirjutas:Hea oleks, kui saaks pihusti näidud jõnksutamise ajal logisse, paha ei tee ka rõhud ja MAF. nii et, kui sõidad, siis pane aga vag com taha ja las muudkui logib


Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
üks teine teema siin alafoorumis, kui sa vaatad, siis seal oli mingi kamm olnud etteandepumbaga. Seda ei saa kontrollida kuidagi vms? vb aega ajalt hakkab kelbast panema ja ei toimi ja siis jõnksutabki. Kui sa väidad, et uus kaablipuu ja sai teine ka korralikult peale, siis muud ei saa kahtlustada kui siis vb üks pihustitest v siis ikkagi kütte etteandega mingi kala.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Esinduse diagnostis väideti, et etteande pump on korras, sama ka tandempumba kohta. Ise ei oskaks hetkeseisuga kuidagi etteande pumpa ka kontrollida. Seda ei oska kahjuks öelda, kas kaablipuu on korralikult peal, sest seda võttis viimati lahti esindus 31 jaanuaril kui vahetas ühe pihusti garantiikorras välja. Ehk teisisõnu seda teab esindus kui korralikult see peal on. Ma ise miskipärast seda ei kahtlustaks, sest tegu on ainult siis, kui mootor on nö poolsoe ja hakkab jõnksutama. Pigem kahtlustaks mingisugust andurit või maf'i või isegi hooratast(endale tunduksid need kuidagi loogilisemad...). Aga eks üritan logida võimalikult palju andmeid kõigepealt. Ehk paistab midagi nendest silma.copilot kirjutas:üks teine teema siin alafoorumis, kui sa vaatad, siis seal oli mingi kamm olnud etteandepumbaga. Seda ei saa kontrollida kuidagi vms? vb aega ajalt hakkab kelbast panema ja ei toimi ja siis jõnksutabki. Kui sa väidad, et uus kaablipuu ja sai teine ka korralikult peale, siis muud ei saa kahtlustada kui siis vb üks pihustitest v siis ikkagi kütte etteandega mingi kala.
Ja kui pump jebiks, siis ilmselt jebiks ta koguaeg. Kui mul jõnksutab ja korralikult laba anda, siis käib auto ilusti edasi ja ei jõnksuta.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Tegin väikse logi kus peaks jõnksutamine kajastatud olema:
" onclick="window.open(this.href);return false;
See siis nii, et mootoriga sõidetud temp 90, lastud autol paar tundi jahtuda ja siis uuesti sõitma. Suhteliselt kohe alguses hakkas juba jõnksutama, esimese paari minuti jooksul.
Tänasest oskan ka öelda, et jõnksutamine esineb kohe pärast pikka seismist (täna näiteks 8-9 tundi). Käivituse hetkel näitas spidol välitembiks 18 kraadi. Panin käima, sõitsin natuke. Kui oli näha, et temp seier tõusma hakkab, siis hakkas ka auto jõnksutama, kui kaasipedaali sujuvalt vajutada. Seda oli hästi aru saada esimese, natuke teise käiguga. Edasiste käikudega pole seda väga täheldanud. Siis kui temp jõudis u 70-80 peale spido järgi, kadus ka jõnksutamine ära.
Huvitav, mis on soojade ilmadega teistmoodi, et ta kohe pärast sellist pikka seismist (sellega pidi ta ju enamvähem maha ka jahtuma...) jõnksutama hakkab. Või siis lihtsalt talvel jahtub ta niipalju kiiremini ja kõvemini maha, et siis esineb ainult pärast paaritunnist seismist. Paar päeva enne logi tegemist, sai proovitud ka logida, kuid siis ei õnnestunud kuidagi seda jõnksutamist saavutada. Tookord sai nii proovitud, et mootori temp ei olnud jõudnud vist päris 90 peale ja siis jahtus mõne aja. Arvuti järgi pannes oli coolant temp kuskil 40 peal küll, kuid auto käitus enamvähem okeilt.
" onclick="window.open(this.href);return false;
See siis nii, et mootoriga sõidetud temp 90, lastud autol paar tundi jahtuda ja siis uuesti sõitma. Suhteliselt kohe alguses hakkas juba jõnksutama, esimese paari minuti jooksul.
Tänasest oskan ka öelda, et jõnksutamine esineb kohe pärast pikka seismist (täna näiteks 8-9 tundi). Käivituse hetkel näitas spidol välitembiks 18 kraadi. Panin käima, sõitsin natuke. Kui oli näha, et temp seier tõusma hakkab, siis hakkas ka auto jõnksutama, kui kaasipedaali sujuvalt vajutada. Seda oli hästi aru saada esimese, natuke teise käiguga. Edasiste käikudega pole seda väga täheldanud. Siis kui temp jõudis u 70-80 peale spido järgi, kadus ka jõnksutamine ära.
Huvitav, mis on soojade ilmadega teistmoodi, et ta kohe pärast sellist pikka seismist (sellega pidi ta ju enamvähem maha ka jahtuma...) jõnksutama hakkab. Või siis lihtsalt talvel jahtub ta niipalju kiiremini ja kõvemini maha, et siis esineb ainult pärast paaritunnist seismist. Paar päeva enne logi tegemist, sai proovitud ka logida, kuid siis ei õnnestunud kuidagi seda jõnksutamist saavutada. Tookord sai nii proovitud, et mootori temp ei olnud jõudnud vist päris 90 peale ja siis jahtus mõne aja. Arvuti järgi pannes oli coolant temp kuskil 40 peal küll, kuid auto käitus enamvähem okeilt.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Kas jõkustab ka siis, kui pedaali paned põhja? ma ei saa muidugi aru kohati, kas gaasi pedaali asendi andur v siis MAF kohati näitab imelike näite. Muidugi oleks hea olnud ka pihustite näidud. Kas kui see jänkustamine on, kas siis nagu võtab hingest kinni vms ja gaasi pedaali lahti lastes ja siis uuesti vajutades v siis lapp põja pannes lööb hinge lahti?
EDIT! EGR all mõtlesin MAF näite. Lisaks....kui oleks pihustite näidud kõrval, oleks asi veidi lihtsam vast, et ega seal mingeid anomaaliaid ei ole?saaks siis need sellega vb välistada. Veel, küsimus, kas sul EGR on elektriline v vaakumi pealt?
EDIT! EGR all mõtlesin MAF näite. Lisaks....kui oleks pihustite näidud kõrval, oleks asi veidi lihtsam vast, et ega seal mingeid anomaaliaid ei ole?saaks siis need sellega vb välistada. Veel, küsimus, kas sul EGR on elektriline v vaakumi pealt?
Viimati muutis copilot, 09 Mai 2014, 21:26, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Kui pedaal põhja lüüa, siis auto ei jõnksuta ja jookseb ilusti pöördesse, samas kui hakata vaikselt ja sujuvalt kiirendama, siis hüppab nagu konn tee peal.copilot kirjutas:Kas jõkustab ka siis, kui pedaali paned põhja? ma ei saa muidugi aru kohati, kas gaasi pedaali asendi andur v siis EGR klapi dudy cycle kohati näitab imelike näite. Muidugi oleks hea olnud ka pihustite näidud. Kas kui see jänkustamine on, kas siis nagu võtab hingest kinni vms ja gaasi pedaali lahti lastes ja siis uuesti vajutades v siis lapp põja pannes lööb hinge lahti?
Ma nii pole proovinud, et lasen lahti ja vajutan edasi, st olen hoidnud pedaali ühtlaselt vajutavas asendis, ehk siis nagu sujuv kiirendus ja kui nii teha, siis on suur jõnksutamine. Kui isegi selle poole jõnksutamise peal kaasipedaal põhja lüüa, siis kui auto aru saab, et laba löödi põhja, siis kaob jõnksutamine ära ja auto liigub ilusti edasi, st ei jõnksuta vaid kiirendab nii nagu peab. Logimise ajal sai nii proovitud, et jõnksutades lasen pöörded u 2000 juurde, sis pöörded nulli ja siis uuesti sujuvalt kiirendama. Ja igal sellisel kiirendusel jõnksutab. Jõnksutamine kaob ära siis, kui mootori temp hakkab nö töösoojaks muutuma. Päris külma mootoriga ka ei tee... nagu aru saanud olen, siis esineb see jõnksutamine u 30-70C vahepeal.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] raske on kirjeldada seda kõike

EDIT: Ja talvel päris külmadega ei pannud seda jõnksutamist üldse tähele. Märkama hakkasin seda seal u 0 kraadi lähedal ja pigem plussis. Alla 15 kraadi pärast mootori soojaks sõitmist ja siis pärast paari tunnist jahtumist sõitma hakates, üle selle tükib ka kohe jõnksutama.
Viimati muutis worldonfire, 09 Mai 2014, 21:30, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
aga räägi mulle....kas sul tühipöörded käivadki niiviisi üles alla ilma gaasipedaali vajutamata? vaatasin enda PD logi kunagist....istub ilusasti 903rpm peal. Kas see on normaalne?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: 2.0 125kw pd tdi pihusti põhjad?
Hmm, need tühipöörded käivad ka vist poolsooja mootoriga nii. Pole otseselt jälginud neid, kuid poolsooja mootoriga on tunda vahepeal väristamist. Sooja mootoriga käiks nagu ühtlaselt. Võin kunagi logida neid tühipöördeid kaa, kui meelde tuleb, nii soojalt kui ka külmalt.copilot kirjutas:aga räägi mulle....kas sul tühipöörded käivadki niiviisi üles alla ilma gaasipedaali vajutamata? vaatasin enda PD logi kunagist....istub ilusasti 903rpm peal. Kas see on normaalne?
EDIT: kui vaadata logifaili lõppu, kui mootori temp on 83, siis seal on pöörded peaaegu ühtlased. Ainult väike kõikumine...
Viimati muutis worldonfire, 09 Mai 2014, 21:57, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu