1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
erxx
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 19 Aug 2012, 14:22
Asukoht:

1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas erxx »

Nimelt probleem siis selline, et alates plus kraadidest auto käivitus väga vaevaline, nt hommikune käivitus või pärast tööd. Käiates meeletu sinine järel ja sinine suits ei kao enne kui temp ~60-65 kraadini jõuab, ei märganud mis temp juures suits kadus.
Eile pärast tööd vedas et üldse käima sain, täna hommikul proovisin -3 juures, poolest pöördest käis. Nüüd päeval 12 ajal käiasin oma 6-7 minti enne kui käima sai. Kui eelsüüteküünlad ära oleks, siis ei tohiks ka sellist jama olla :roll:
Maanteel vajutad gaasi mingi 100ni, lased lahti ja uuesti põhja siis ka sinine pilv lendab kui pole temp 65 kandis.

Mitte ühtegi veateadet pole. Täna käima õnnestus saada oli mootori temp 14,6 kraadi, väljas oli sel hetkel 7-8 kraadi.
On kellegil ideid? Temp anduri viga? Kui sinine kadunud ja käivitad siis pole mingit probleemi käima saamisega. Ja kui eelsüüteküünla seansi lõpuni lased, käivitad, lubab lubab ja ilmselt kui küünlad jahtunud siis enam ei luba ja valge suits aind järel. :?

Mootor AHU
Viimati muutis erxx, 05 Apr 2014, 11:59, muudetud 1 kord kokku.

erxx
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 19 Aug 2012, 14:22
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas erxx »

Sai proovitud uue tempanduriga, ei miskit. Võttes selle neljajuhtmelise anduri tagant, põles eelsüütetuli aind meeletult kaua aga käivitamisele kaasa ei aidanud.

Endiselt 0 alla poole temperatuuriga käivitub probleemideta ja üle nulli aind valge ja sinise suitsu pilv segamini.
Seni kuni mootor käega tuntavalt soe, käivitub ka hästi.

erxx
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 19 Aug 2012, 14:22
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas erxx »

Sai proovitud uue tempanduriga, ei miskit. Võttes selle neljajuhtmelise anduri tagant, põles eelsüütetuli aind meeletult kaua aga käivitamisele kaasa ei aidanud.

Endiselt 0 alla poole temperatuuriga käivitub probleemideta ja üle nulli aind valge ja sinise suitsu pilv segamini.
Seni kuni mootor käega tuntavalt soe, käivitub ka hästi.

EDIT:
Täna sai nööri otsas käima veetud. Süütenurk vist on natuke paigast. Lisaks täna proovisin varuvõtmega, veateateid vaadates kuvas immo viga :crazy:
Lasin auto soojaks, et käima uuesti läheks ilma vaevata, vahetasin võtme ära ja panin uuesti käima. Immo viga kadus. :problem:

Ehk on kellegil miskeid mõtteid nüüd?
Pilt

Varuvõtmega:
01177 - Engine Control Unit
65-10 - Unauthorized - Intermittent

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas copilot »

Pritse nurgal pole viga midagi selle graafiku järgi. Küll vaataks üle pihustatud kütte kogused. Kindel et keegi pole pumpa näppinud v miskit? Valge suits ütleb mulle, et tegu on põlemata küttega.
Diesel Power KEEPS ME GOING

erxx
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 19 Aug 2012, 14:22
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas erxx »

Millega kõige parem neid kütusekoguseid vaadada oleks?
Measuring blocks alt 001 vaadates injection quanty tühikäigul 3,6

Mingeid näite vaatasin ei mäleta kus, siis oli vist etteantud väärtused MAF'il 240-340 ja tegelik väärtus oli 460 kuskil tühikäigul.
Samas ilma õhulugejata ka ei käivitunud, kui üldse peaks?
Viimati muutis erxx, 12 Apr 2014, 13:52, muudetud 2 korda kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ilma õhulugejata peaks ikka käivituma. Kuid vaataks üle ka märgid, et kindel olla, kas asi mehaaniliselt paigas. Edasi hakkaks juba kahtlustama kas miskit äkki kompressiooniga viga?
Diesel Power KEEPS ME GOING

erxx
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 19 Aug 2012, 14:22
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas erxx »

Sai käima vedamisega lõpuks reaalse veateate.
Neljandas silindris puudus ka injection quantity näit.

00550 - Start of Injection Regulation
Possible Causes

Fuel Tank incorrectly filled with Petrol or Biodiesel
Air/Water in Fuel System
Injection Timing incorrect
Electrical Fuel Pump faulty

Tuleb vist teine pump peale tõsta. Samas kuidas mõttekam oleks, kas aind pumba kaas vahetada või terve pump?
Viimati muutis erxx, 14 Apr 2014, 09:17, muudetud 1 kord kokku.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

copilot kirjutas:Pritse nurgal pole viga midagi selle graafiku järgi. Küll vaataks üle pihustatud kütte kogused. Kindel et keegi pole pumpa näppinud v miskit? Valge suits ütleb mulle, et tegu on põlemata küttega.
Ma selle graafiku järgi vaataks et ikka mootor oleks töösoe ja siis teeks järeldusi( kui tähele ei pannud siis all kirjas et engine not warm enough)
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas copilot »

See näit ei muutu nii palju külm vs soe....pigem on see, et külmalt kõigub rohkem. Kuigi, eks ta võib siia postidata selle sooja mootoriga näidu.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas R36 »

Sooja mootoriga on ainuke vahe selles, et süütehetk on veidi hilisem nagu seda on ka graafikult näha, kuidas jooned jooksevad.
Talvel näiteks väljas tehes polegi võimalik praktiliselt seda kütuse tempi niipalju saada, et see warm ütleks.

Enamasti tekitab seda veakoodi selline vidin. Ehk siis "süüteajastuse kolb" peaks olema õige nimetus asjale Eesti keeles.

Pilt

Probleemi kirjeldavad hästi need netist leitud pildid, paremal uus ja vasakul kulunud.
Pilt
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

erxx
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 19 Aug 2012, 14:22
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas erxx »

Selle kolvi vahetamiseks vist on vaja pump lahti võtta jah? Ja kuidas selle kolvi saadavusega on?
Esialgu teeb siis pumbavahetuse. See kolvi viga üsna tõenäoline, kuna pumba peale koputades sain ta käima kui esimest korda see käivitamis jama tekkis 220km kodust eemal :D

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas VWM »

Siin pumba kohta veidi infot, kuidas lahti käib jne. : http://zaruserv.uta.edu/Jetta/Injection ... eaning.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VWM, 15 Apr 2014, 08:20, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas Siim »

kuskil 7 aastat tagasi maksis nurgaregulaatori kolb 2500 krooni + vahetus.. Tol ajal sai "uus" pump rommulast ostetud, garantiiga. Saadavus: Oisu diislist uurisin sel ajal.

Pump tuleb pulkadeks tõmmata jah, soovitatav oleks se kuskil teha lasta, mitte iga sosseppa juures. Lisaks tuleb pärast pump paika ka panna, kui laiali on võetud.

erxx
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 19 Aug 2012, 14:22
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas erxx »

Nii, endiselt sama tark. Vahetasin ära kõrgsurvepumba, võtsin selle auto pealt mis käivitus ka ilma eelsüüteta.
Tulemuseks - viga endine, küll lubab paremini aga siiski ilma eelsüüteta ei tee ühtegi plahvatust. Pumba panin vanasse jälge tagasi.

Kompressiooni ei tahaks kahtlustada, kui miinuskraadiga auto poolest pöördest käima läks. Peale aju veel pihustid ja vända andur oleks mida teist proovida. Siis mõistus otsas ja mootor vahetusse :D
Viimati muutis erxx, 01 Mai 2014, 21:21, muudetud 3 korda kokku.

erxx
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 19 Aug 2012, 14:22
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas erxx »

Auto korras ;) Võib lukku panna

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas copilot »

erxx kirjutas:Auto korras ;) Võib lukku panna
Oehh...."tänan" VÄGA siis vastuse eest. Rõõm kuulda, et korras.....miks ei või kohe ka lahenduse panna, vb kellegil järgmisel on sama jama ja kah sada asja välja vahetanud/proovinud :problem:
Diesel Power KEEPS ME GOING

erxx
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 19 Aug 2012, 14:22
Asukoht:

Re: 1.9 TDi 66kW vaevaline käivitus

Lugemata postitus Postitas erxx »

Ahh ei tea mis viga oli :D
Lambist kõrgsurvepumbas kütuse temperatuuriandur hakkas vigast panema kui tekias taas aega autoga tegeleda, vahetasin tolle ära ja viskasin teised pihustid ka peale, sama seis.
Aga käima vedades oli järsku pritsenurk nii mööda, et ei vcds ei suutnud isegi graafikut näidata, "Timing is too advanced to be plotted". Ajasin vända märki, pumbale tift sisse, nukal ratas otsast lahti ja nukk paika, kinni ära, sai veel pumpa liigutatud stangli abil ja läks käima. Ja rihma üle ei olnud visanud. Kõige imelikum, et kohe pärast pumba vahetust oli pritsenurk paigas, pärast tempanduri ja pihustite vahetust oli julmalt mööda.

Vasta

Mine “Diislid”