Golfi vend jõudis ette ja tuleb välja, et aju signaali võimendamiseks ja juhtimiseks, sellisel juhul.golfi_vend kirjutas:See relee lülitab sisse kõik tarbijad ja sensorid. Mähis saab ühenduse otse aku pealt (terminal 30) ja teine ots negatiivne tuleb ajust endast. Mähise rakendumisel lülitakse aku plussist vool kahele aju klemmile ja muudele mootoritööks vajalikele seadistele, näiteks veesoojendusküünalde relee, höögküünalde relee, PD mootril kütusepumba relee, EGR juhtklapp, Turbo juhtklapp, nukkvõlli andur jne... .
AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Viimati muutis NOTFAST, 26 Dets 2013, 22:56, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Oot oot jagan külll (omateada ) auto elektrist,kuid tekib ju olukord,kui mingi relee korrasolek,mitte korrasolek paneb su sõltuma releest. Saad sõita või ei. Ei vaidle ,kuid uurin TDi-d. Ja relee pidi olema 109.
Viimati muutis t6nis3, 26 Dets 2013, 23:07, muudetud 1 kord kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Vähemalt minuteada peaks see relee olema nr 109, millest siin eelnevalt juttu oli. Jah kui ikka õiges kohas voolu pole, siis ei sõida ka nii väga, olgu mis mootor tahes. Vanakooli diislil oli vaja vaid kütust saada kolvipeale ja muud polnud vajat6nis3 kirjutas:Oot oot jagan külll (omateada ) auto elektrist,kuid tekib ju olukord,kui mingi relee korrasolek,mitte korrasolek paneb su sõltuma releest. Saad sõita või ei. Ei vaidle ,kuid uurin TDi-d. Ja relee pidi olema 109.


Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
t6nis3 kirjutas:Oot oot jagan külll (omateada ) auto elektrist,kuid tekib ju olukord,kui mingi relee korrasolek,mitte korrasolek paneb su sõltuma releest. Saad sõita või ei. Ei vaidle ,kuid uurin TDi-d. Ja relee pidi olema 109.
Just nii, vanematel sellel releel nr 109, uus asendus ei kanna mingit numbrit, mille forsist saad. Ja mina oleks vaata et peaaegu jäänud poolele teele Viljandi ja Tallinna vahel ning lisaks teine mootori seiskumine Tallinnas paar-kolm kilti ennem sihtpunkti(oli siis tookord arsti juurde minek ja joppas et alustasin sõitu päris korraliku ajavaruga)....ei olnud just meeldiv kogemus, kui linnaliikluses lambist moto pillid kokku pakib ning puudub roolivõim jne.

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Saage minust aru(pole vaja OT),kuid jutu mõte tuleks viia lõpuni. Kui relee (tean tema eesmärki(litsentseeritud elektrik ei ole).paigaldanud autodele automaatselt (diisel) süttivad esi tuled. Mis pinge ühtlustamine siin käib läbi relee? Oleme VW. fanatid ja suhtleme positiivselt. Eriti huvitav olukord tekkis.
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Masin on kütust hakanud tarbima liigpalju (keskmine ca 8L/100, sõidan 80% mnt ja 20% linn), kas arvuti diagnostikaga (VCDS) saab pihusteid kontrollida või peab nad selleks stendi toppima?
Käivitub kenasti, musta ka ei loobi, ei lonka ei külmalt ega kuumalt, turbo kindlasti toimib, ainuke asi võib olla naelrehvid aga need niipalju ei tohiks mõjutada.
Lekkeid ei paista ka olevat kuskil.
Mida võiks veel kontrollida?
Käivitub kenasti, musta ka ei loobi, ei lonka ei külmalt ega kuumalt, turbo kindlasti toimib, ainuke asi võib olla naelrehvid aga need niipalju ei tohiks mõjutada.
Lekkeid ei paista ka olevat kuskil.
Mida võiks veel kontrollida?
Viimati muutis bingo850, 25 Mär 2014, 12:28, muudetud 3 korda kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Õhufiltrit. Heitgaase visuaalselt. Mingisusguse ülevaate saad ka VCDS-i kasutades,bingo850 kirjutas:Masin on kütust hakanud tarbima liigpalju (keskmine ca 8L/100, sõidan 80% mnt ja 20% linn), kas arvuti diagnostikaga (VCDS) saab pihusteid kontrollida või peab nad selleks stendi toppima?
Käivitub kenasti, musta ka ei loobi, ei lonka ei külmalt ega kuumalt, turbo kindlasti toimib, ainuke asi võib olla naelrehvid aga need niipalju ei tohiks mõjutada.
Lekkeid ei paista ka olevat kuskil.
Mida võiks veel kontrollida?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Õhufilter oli must - vahetasin uue vastu.NOTFAST kirjutas:Õhufiltrit. Heitgaase visuaalselt. Mingisusguse ülevaate saad ka VCDS-i kasutades,bingo850 kirjutas:Masin on kütust hakanud tarbima liigpalju (keskmine ca 8L/100, sõidan 80% mnt ja 20% linn), kas arvuti diagnostikaga (VCDS) saab pihusteid kontrollida või peab nad selleks stendi toppima?
Käivitub kenasti, musta ka ei loobi, ei lonka ei külmalt ega kuumalt, turbo kindlasti toimib, ainuke asi võib olla naelrehvid aga need niipalju ei tohiks mõjutada.
Lekkeid ei paista ka olevat kuskil.
Mida võiks veel kontrollida?
Imelik oli see, et kui keerasin eile süüte sisse siis tulemüüri peal olev klapp hakkas nagu klõbisema.
Võtsin selle pistiku lahti puhastasin ära ja pärast enam süüdet andes ei klõbise. Mis sellest tegelasest arvata - kas ta peab klõbisema?

Viimati muutis bingo850, 28 Mär 2014, 09:43, muudetud 4 korda kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
See klapp võib vahel külmastpeast klõpsuda aga proovi nüüd sõita ja jälgi kütusekulu. Vaata ka. et kuskilt cooleri juurest õhku ei lekiks.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
See klapp klõbiseb kuumast peast täiega, külmalt on vait.NOTFAST kirjutas:See klapp võib vahel külmastpeast klõpsuda aga proovi nüüd sõita ja jälgi kütusekulu. Vaata ka. et kuskilt cooleri juurest õhku ei lekiks.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 17 Sept 2011, 18:45
- Auto: Golf mk1 1.8 20vt 276kw,
- Asukoht: Tartu
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Selle klapi/solenoidi nimi on N75. Endal teeb samuti vahest häält.. mingihetk oli ta mul läbi ja auto läks limp mode.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: AGR 1,9TDI 66kw küsimused
Vaata ka õhufiltri kopsiku juurest need peenemad voolik(ud) üle. Meil oli nii, et sõitsime päris kaua, üks voolik rippudes, kuna ei osanud kuhugi panna seda. Moto tegi valjemat häält ja kütet võttis rohkem. Oma mitte VW-d nokkides Bora omanik nägi palju mul neid peenemaid torusi/voolikuid seal oli, siis ta sai kohe aru kuhu see peen voolik tal minema peab. Nii kui see külge tagasi sai muutus auto hääl vaiksemaks ja rahulikumaks. Kiirendus paranes ja kütusekulu langes samuti. Naljakas, et remondikohad jätavad vahel niimoodi asju ühendamata ja ei märka selliseid pisiasju 

Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D