Suur mure Volkswagen Sharan 1996 aasta Veovõll

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
priidu1985
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 06 Mai 2014, 11:17
Auto: Volkswagen Sharan 1996 aasta 2.0 85 kw
Asukoht:

Suur mure Volkswagen Sharan 1996 aasta Veovõll

Lugemata postitus Postitas priidu1985 »

Käisin oma Sharaniga veermiku konrollis ja öeldi et parempoolne veovõll tuleb täiskomplektis ära vahetada. Küsimus nyyd selline kas on tõesti mõtet terve veovõll kuni käigukastini ära vahetada või siis piisaks ka ajutiselt ainult välimise otsa vahetusest (kuni nukkideni)

Auto on siis täpsemalt Volkswagen Sharan 1996 aasta 2.0 85 kw manual.

Lugupidamisega ja vastust ekspertidelt ootama jäädes

.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Suur mure Volkswagen Sharan 1996 aasta Veovõll

Lugemata postitus Postitas copilot »

Mis tol siis viga on, et tuleb täies pikkuses ära vahetada? Äkki alustaks otsast peale, ning räägiks kogu stoory ära st miks sa üldse veermiku kontrolli läksid? Kas sõites on tunda mingit võbinat? Kas rattad välja keerates emmale kummale poole ja siis liikuma hakates v juba liikudes tekib mingit krobinat? Enamasti on veovõlli otsad eraldi vahetatavad, lisaks kui katki ainult kaitsekummid siis vb piisab ainult uutest kaitsekummide komplektidest, kus ka uus määre sees st asi vanast jamast puhtaks ja uus kumm koos määrdega sisse.

Su jutt on kuidagi poolik ning selle põhjal ei oska nagu rohkem midagi kommenteerida.
Viimati muutis copilot, 16 Mai 2014, 15:51, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

priidu1985
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 06 Mai 2014, 11:17
Auto: Volkswagen Sharan 1996 aasta 2.0 85 kw
Asukoht:

Re: Suur mure Volkswagen Sharan 1996 aasta Veovõll

Lugemata postitus Postitas priidu1985 »

niii . asi siis selline et veermiku kontrolli läksin kuan sai soetatud sharan ja tahtsin lihtsalt auto yle kontrollida ja teada saada mis vajab vahetust ja mis on juba varem vahetatud. küsimusele et miks tahetakse vahetada ära kogu parempoolne veovõlli komplekt . siis oskan vastata sellepeale et. kontrollis vaadati seda veiovõlli natuke pöörati yhele poole ja teiselepoole ja öeldi et on täitsa läbi oamdega . nuh minu nägemus mida mian seal nägin oli see et kumm oli kyll ikka täitsa puruks ja veovõll oli nagu mingit õli välja ajanud või siis midagi sellist. ehk siis antuke pöörati ylele ja teisele poole ja öeldi et tuleb terve komplkt vahetada. kuigi minu nägemus on ju et kui see siis veovõlli välimine ots on läbi ehk sisi kummid ja on õli välja ajanud et pea ju kohe sellepärast tervet komplekti vahetama. veel siis sõitmise poolepealt auto sõites ei kilise ega kolise ei uju teel ei rappu ega midagi sellist.

nuh pärnuromula küll pakub mulle 80 euroga komplekti kasutatud aga samas kas sel on mõtet?


Lugupidamisega

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Suur mure Volkswagen Sharan 1996 aasta Veovõll

Lugemata postitus Postitas copilot »

Tavaliselt sisemine ots, kui ikka parajalt kulunud, siis hakkab teatud kiirustel võbinat v värinat tekitama auto keresse, just nagu balansist väljas rehv(kuid rehv teeb seda sisuliselt siis kogu aeg ja tavaliselt võimendub mida kiiremini sõita). Poolassi ots kipub aga tegema rohkem koormuse all ja teatud kiiruste vahemikus kui koormust annad. Välimised otsad kipuvad krobinat tekitama teatud olukordades. Kui ühtegi neist sümptomitest pole st auto sõidab, kiirendab jne jne värina ja krobina/kolina vabalt, siis saada see töökoda kassi saba alla(ilmselt soov jälle kliendilt kasseerida). Mine uuri natuke kaitsekummide hindu, usun et ühe poole komplekt(kus peaks sees olema ka vajalikud uued määrded ja klambrid jne ja seda siis välimine+sisemine ots) saad sa kätte vb max 30EUR eest. Muidugi, arvesta sellega, kui ikka kumm päris katki on, siis väga pikalt ära ringi vura, eriti kui sõidad tolmuseid ning poriseid teid+fakt et määre, mis peaks seal kaitsekummi sees püsima pääseb pika peale välja ja põhjustab otste enneaegset kulumist. Uutest otsest rääkides, siis nn odavad otsad ei pidavat olema just kõige paremad st kas on koheselt sama nagu kulunud OE v siis kuluvad kiiremini(jah, võib ka jopata), et kui siis kas OE v mingi korraliku kvaliteetse tootja nn B osa. Uus komplekt maksab kindlasti sul rohkem kui 2 kohaline number(antud masina kohta ei oska hinna kohta öelda).
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Suur mure Volkswagen Sharan 1996 aasta Veovõll

Lugemata postitus Postitas copilot »

Lisaks, kui asi pole veel kulunud väga hullult kuid põhjustab võbinat, siis osasid otsasid saab ka omavahel teise poolega ümber visata ning enamustel kestab jälle väga pikalt, sest töötab ots edasi teiste pindade peal(kui inglise keelt jagad, siis kasuta googlet, siin eesti foorumites selline kogemus inimestel tundub et puudub sest kohe on uued tellitud). Välimiste otste puhul ikka uus ots, kui on kulunud. Sisemiste omavahel vahetust loodan proovida ise oma TDI motol suvel, sest juhi poolne põhjustab juba võbinat keres teatud olukordades.
Viimati muutis copilot, 16 Mai 2014, 17:15, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Suur mure Volkswagen Sharan 1996 aasta Veovõll

Lugemata postitus Postitas Stollu »

teeme siis lühidalt : vaadati , et kaitsekummid lõhki , "mees sul on veovõll katki" , edasi ... lähed poodi ostad need kaitsekummid lihtsalt uued , 10 euri , määre on kaasas ja installeerid need alla ja sõida rahulikult edasi.
Häält ei tee siis pole häda , see vana määre on seal nagu pigi kui tolmu ei näe , ma olin enda autol kuhugi kaotanud välimise otsa klambri ja lasin nii et peaagu kuiv määrdest ja uus määre sisse ning pole häda siiani , aasta umbes , terve komplekti vahetus tähendab seda , et siis peab juba vars ka kõver olema . muidu anna ainult määrdega valu seni kaua kui häält ei tee.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Suur mure Volkswagen Sharan 1996 aasta Veovõll

Lugemata postitus Postitas copilot »

Või kui võbinat/värinat ei tekita :D
Viimati muutis copilot, 16 Mai 2014, 22:11, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Ülekanne”