Probleem Passat B5 turboga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem Passat B5 turboga
Autoks siis 1997 aasta Passat 1.8T
Probleem siis nimelt selles, et juba ostes oli probleem turboga. Puhus vaid 0,2-0,3bar-i. Kui diagnostika seadmega sai vaadatud, siis näitas turbo rõhuklapi N75 viga. Kuna poes uus päris kallis, siis sai selle asemele pandud manuaalne boostcontroller ning rõhk keeratud 0,6bari-i peale nagu originaalis peaks olema.
Probleem siis selles, et päris tihti tekib olukord, kus turbo ei tule taha, ning samuti kohati tuleb liiga hilja taha.
Näiteks kui kiirendades gaas põhja suruda siis koheselt turbo tööle ei hakka, kuid kui lasta korras gaas lahti ning uuesti vajutada, siis hakkab ka turbo kenasti tööle. Esineb seda paraku päris tihti.
Oskab keegi öelda, et milles viga võib olla?
Bypass klapp ning teine rõhuklapp, millest jookseb voolik siselaskesse on mõlemad vahetatud. Nende viga ei saa olla.
Probleem siis nimelt selles, et juba ostes oli probleem turboga. Puhus vaid 0,2-0,3bar-i. Kui diagnostika seadmega sai vaadatud, siis näitas turbo rõhuklapi N75 viga. Kuna poes uus päris kallis, siis sai selle asemele pandud manuaalne boostcontroller ning rõhk keeratud 0,6bari-i peale nagu originaalis peaks olema.
Probleem siis selles, et päris tihti tekib olukord, kus turbo ei tule taha, ning samuti kohati tuleb liiga hilja taha.
Näiteks kui kiirendades gaas põhja suruda siis koheselt turbo tööle ei hakka, kuid kui lasta korras gaas lahti ning uuesti vajutada, siis hakkab ka turbo kenasti tööle. Esineb seda paraku päris tihti.
Oskab keegi öelda, et milles viga võib olla?
Bypass klapp ning teine rõhuklapp, millest jookseb voolik siselaskesse on mõlemad vahetatud. Nende viga ei saa olla.
Viimati muutis OttoE, 11 Mai 2014, 13:36, muudetud 3 korda kokku.
Re: Probleem Passat B5 turboga
Sai täna lahti kistud ning turbo ise tundub küll igati terve olevat. Kellelgi veel soovitusi?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem Passat B5 turboga
Kui on 100% kindel, et N75, siis osta uus v nn uus-vana klapp. Säästad aega, raha ja peavalu. On s siis väärt ise jalgratast leiutama hakata?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Probleem Passat B5 turboga
N75 klapi asemele sai pandud manuaalne boostcontroller. Muutus sellega see, et sai rõhu paika panna, enne puhus 0,2bar-i. Seega pole mingit mõtet uut klappi osta, jama peab millestki muus veel olema...
Viimati muutis OttoE, 17 Mai 2014, 23:43, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Probleem Passat B5 turboga
Orignaal N75-l on ju 3 ava ülerõhu korral juhitakse rõhk läbi n75 bypass klappi, et rõhku vähendada ja kui gaas maha lasta lastakse ka bypass klapil rõhk maha atmosfääri.OttoE kirjutas:N75 klapi asemele sai pandud manuaalne boostcontroller. Muutus sellega see, et sai rõhu paika panna, enne puhus 0,2bar-i. Seega pole mingit mõtet uut klappi osta, jama peab millestki muus veel olema...
Praegu tunduks nagu jääks bypass klapile rõhk peale ja hoiab seda lahti.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Probleem Passat B5 turboga
Tulles tagasi vana teema juurde. Auto käinud vahepeal remondis, mille käigus vahetati mootori kett ja ketipinguti.
Selle käigus lasin kontrollida ka turbot (tehti diagnostika). Pandi peale uus õhulugeja ja öeldi, et asi korras.
Nüüd aga asi selline, et turbo töötab vaid külma mootoriga normaalselt. Hetkest kui mootor soojaks läheb (saavutab stabiilse temperatuuri 90c) enam turbo ei toimi, või toimib väga harva kui gaasipedaaliga mängida. On kellelgi ideid, kust võiks probleemi otsida?
(Manuaalse boostcontrolleri asemele läks originaal tagasi.)
Selle käigus lasin kontrollida ka turbot (tehti diagnostika). Pandi peale uus õhulugeja ja öeldi, et asi korras.
Nüüd aga asi selline, et turbo töötab vaid külma mootoriga normaalselt. Hetkest kui mootor soojaks läheb (saavutab stabiilse temperatuuri 90c) enam turbo ei toimi, või toimib väga harva kui gaasipedaaliga mängida. On kellelgi ideid, kust võiks probleemi otsida?
(Manuaalse boostcontrolleri asemele läks originaal tagasi.)
Viimati muutis OttoE, 25 Dets 2014, 22:19, muudetud 3 korda kokku.