1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Juul 2014, 22:29
- Auto: VW Golf Variant 1,9 tdi, 66kw, 2000a
- Asukoht:
1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Tere, mure järgmine. Autoks Golf4, 1,9 tdi 66kw.2000a Kiirendamisel 3 käiguga lõi pöörded põhja, peale seda hakkas mootor laperdama. Sumbutist valge suits ja meeletu diisli hais. Visuaalsel vaatlusel mootorist õli ei kao. Mootor töötaks juskui 3 pütiga. Pihusti ? Või hoopiski ühe silindri klapid jms. Olen kuulnud, et kui segamini lööb siis ikka kogu kompoti. Tänu.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Kui pöörded põhja lõi siis oli korralik suitsu pilv taga? Pakuks, et sisselaskes oli mingil põhjusel (eeldatavasti turbo) liigselt õli mis siis kiirendamisel koos rõhuga mootorisse sattus. Arvan, et tasuks silindrite surved üle mõõta, saab edasi mõelda vastavalt sellele kas surved korras või mitte.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Juul 2014, 22:29
- Auto: VW Golf Variant 1,9 tdi, 66kw, 2000a
- Asukoht:
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Mootor jäigi suitsema, käivitub pisikese viivitusega. Tühikäigul laperdab mootor ca 3cm , pöördeid tõstes läheb ühtlaseks. jõud puudub. Kuna see on mu esimene diisel, siis võivad mõned küsimused imelikud olla. Tänud vastuse eest, lasen surved ära mõõta.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
tundub ,e t Turbo läks pauguga , silindrid surved peaks korras olema , need Diisli Garretid panevadki vahest ilge pauguga laiali või viskab mõne lõdviku lilleks kui peenestada.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Juul 2014, 22:29
- Auto: VW Golf Variant 1,9 tdi, 66kw, 2000a
- Asukoht:
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Kahjuks mitte. Ühe silindri rõhk pea olematu. Nii, et lõi ikka laiali, kuid mitte kõiki. Turbo natuke vigane kuid mitte surnud. Asi arvatavalt selles, et kogus coolerisse õli sisse ja imes selle mootrisse plahvatama. Mis järjekorras peaks nüüd seda kaadervärki näppima hakkama? Tänu.Stollu kirjutas:tundub ,e t Turbo läks pauguga , silindrid surved peaks korras olema , need Diisli Garretid panevadki vahest ilge pauguga laiali või viskab mõne lõdviku lilleks kui peenestada.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Ega jah kui turbo päris laiali lendab läheb mootor lõhkuma (pöörded põhjas) ja kui ei oska siis lendab mootor päris laiali, pöörded ise enam alla ei tule.netz kirjutas:Kahjuks mitte. Ühe silindri rõhk pea olematu. Nii, et lõi ikka laiali, kuid mitte kõiki. Turbo natuke vigane kuid mitte surnud. Asi arvatavalt selles, et kogus coolerisse õli sisse ja imes selle mootrisse plahvatama. Mis järjekorras peaks nüüd seda kaadervärki näppima hakkama? Tänu.Stollu kirjutas:tundub ,e t Turbo läks pauguga , silindrid surved peaks korras olema , need Diisli Garretid panevadki vahest ilge pauguga laiali või viskab mõne lõdviku lilleks kui peenestada.
Siis kahjuks nii oligi nagu arvasin... Pakuks, et keps kõver ja kolb enam ei liigu niipalju ülesse kui vaja. Aga eks tuleb alustada plokikaane maha võtmisest, siis näeb kui ülesse kolvid liiguvad ja kas plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] on korras.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
On juhuseid (küll 2007a. Jumperil), et samade sümptomitega oli millegipärast kolvile auk sisse "sulanud".
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Kui silindris surved olematud, siis teise ja kolmanda silindri kolvid sulanud.
Järgmine samm on see, et otsi uus mootor või siis alumine osa.
Kolvid sulavad ära sellepärast, et õhku palju ja kütust vähe.
või on Sul ennemalt mõni pihusti "pissinud" ja tänu sellele põletas kolvi sisse augu.
Minu käest hetkel läbi käinud 2 mootorit, millel kolvid sisse ära sulanud.
Terv
Tõnis
Järgmine samm on see, et otsi uus mootor või siis alumine osa.
Kolvid sulavad ära sellepärast, et õhku palju ja kütust vähe.
või on Sul ennemalt mõni pihusti "pissinud" ja tänu sellele põletas kolvi sisse augu.
Minu käest hetkel läbi käinud 2 mootorit, millel kolvid sisse ära sulanud.
Terv
Tõnis
-
- Huviline
- Postitusi: 2879
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
kõike võib olla,kuid kolvi põletamist tean ainult teooriast. Et vanakooli diisel ( TDi.) lõhkuma ei läheks on minul aastaid tagasi tehtud õhu vahejahuti korpuse alla serva väljalaske auk. Avan seda siis, kui tegelen mootori õli vahetusega. Ja tuleb seda õli. Veerand klaasi.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Tõnis, samas kohas on sul auk tehtud? Seda videot vaadates tundub, et tuleb ka igaks juhuks puur sisse lüüa, kuna pole sealt kunagi veel õli välja lasknud. Nagunii seda seal omajagu kogunenud. Aga kuidas see auk hiljem korralikult kinni panna?
Video spoileris:
Video spoileris:
► Näita Spoilerit
t6nis3 kirjutas:kõike võib olla,kuid kolvi põletamist tean ainult teooriast. Et vanakooli diisel ( TDi.) lõhkuma ei läheks on minul aastaid tagasi tehtud õhu vahejahuti korpuse alla serva väljalaske auk. Avan seda siis, kui tegelen mootori õli vahetusega. Ja tuleb seda õli. Veerand klaasi.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
See teooria peab paika ainult bensukate puhul. Diislil õhukogust ei piirata.uno kirjutas: Kolvid sulavad ära sellepärast, et õhku palju ja kütust vähe.
Terv
Tõnis
M.O.T.T
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Laur kirjutas:See teooria peab paika ainult bensukate puhul. Diislil õhukogust ei piirata.uno kirjutas: Kolvid sulavad ära sellepärast, et õhku palju ja kütust vähe.
Terv
Tõnis
Õhukogust loomulikult ei piirata. Keeratakse kütust kas juurde või vähemaks.
Kui inimesed ei ei usu jälle kolbide sulamist, siis palun tulge Rohuneeme tee 1 ja võin näidata sulanud kolbe, mis on 1,9mtdi (tdi mootor,mis on ümber ehitatud mehaanilise pumba peale) mootorist.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
No TDI puhul ikka õhu kogust ehk rõhku piiratakse küll vastavalt sellele milline on soovitud ette antava kütte kogus st ei ole nii et kogu aeg on näiteks 800mg/str ette antav õhukogus. Üldjuhul ikka pissiv pihusti see,mis kolvid sulatab või siis väga vale pritse ajastus/nurk st liigvarajane. Nii olen mina aru saanud sellest kuidas TDI rõhkude ja soovitud ette antavate küttekoguste vaheline seos on.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 01 Juul 2014, 22:29
- Auto: VW Golf Variant 1,9 tdi, 66kw, 2000a
- Asukoht:
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Tere, tänud arutelu eest. Pole jõudnud veel mootorit laiali lammutada, et näha mis üllatused sees ootavad. Kas keegi oskab öelda ( juhul kui kõikvõimalikud sirged vidinad mootoris on kõverad ja vastupidi) kustkohast otsida asendusmootorit ? Ja mis hinnaklassis ta võiks olla. Ei tahaks teda metallipressi veel viia, kuna olen sel isendil palju jubinaid ära vahetanud. Irooniana tundub see, et kui mootor laperdama hakkas, tulin just roolilati vahetusest + kõik esisilla vahetatavad jubinad. Tundub, et ökonoomse diiselauto asemel olen soetanud endale lennukikütusel töötava isendi. Tänu
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Ei hakanud uut teemat tegema, niiet postitan siia
Passatil lendas samamoodi turbo ning lõi pöörded põhja. käiguga sain pöörded alla vägisi ning suretasin välja, ehk siis pöörded olid umbes 3 sekundit põhjas. Coolerist sai päris palju õli välja valada, peale läks uus turbo. Peale seda läksin proovitiirule ja tegi samamoodi et lõi pöörded põhja. See oli siis jällegi õli sisselaskes mis seda põhjustas. võtsin turbost alates lõdvikud/torud lahti ja brake cleaneriga lasin läbi, coolerist tuli jälle õli nirisedes. Peale seda on mootor töödanud ilusti, välja arvatud hommikused käivitused, ehk siis kui auto on pikemalt seisnud. Milles võib probleem olla? Enne, kui turbo pillid kotti pani käivitus hetkega iga kell. Vahetasin igaks petteks hüdrutõukurid ära, vahet ei täheldanud.

Passatil lendas samamoodi turbo ning lõi pöörded põhja. käiguga sain pöörded alla vägisi ning suretasin välja, ehk siis pöörded olid umbes 3 sekundit põhjas. Coolerist sai päris palju õli välja valada, peale läks uus turbo. Peale seda läksin proovitiirule ja tegi samamoodi et lõi pöörded põhja. See oli siis jällegi õli sisselaskes mis seda põhjustas. võtsin turbost alates lõdvikud/torud lahti ja brake cleaneriga lasin läbi, coolerist tuli jälle õli nirisedes. Peale seda on mootor töödanud ilusti, välja arvatud hommikused käivitused, ehk siis kui auto on pikemalt seisnud. Milles võib probleem olla? Enne, kui turbo pillid kotti pani käivitus hetkega iga kell. Vahetasin igaks petteks hüdrutõukurid ära, vahet ei täheldanud.
JEEP ZJ V8, Passat B5 tdi.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Õhel e46 3,0d-l läks samuti turbo ja peale päris põhjalikku puhastust, suitses veel korralikult sinist tagant. Jube kepp on ikka sealne õli korralikult kätte saada. Ja "lõhkuma" lähebki sinna kogunenud õli pärast.maaaartin kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, niiet postitan siia![]()
Passatil lendas samamoodi turbo ning lõi pöörded põhja. käiguga sain pöörded alla vägisi ning suretasin välja, ehk siis pöörded olid umbes 3 sekundit põhjas. Coolerist sai päris palju õli välja valada, peale läks uus turbo. Peale seda läksin proovitiirule ja tegi samamoodi et lõi pöörded põhja. See oli siis jällegi õli sisselaskes mis seda põhjustas. võtsin turbost alates lõdvikud/torud lahti ja brake cleaneriga lasin läbi, coolerist tuli jälle õli nirisedes. Peale seda on mootor töödanud ilusti, välja arvatud hommikused käivitused, ehk siis kui auto on pikemalt seisnud. Milles võib probleem olla? Enne, kui turbo pillid kotti pani käivitus hetkega iga kell. Vahetasin igaks petteks hüdrutõukurid ära, vahet ei täheldanud.
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Endal sama lugu, ainult 1.9 td-ga.
Purunes lõdvik, ei tea kas keema läks(ise ei sõitnud). Peale selle vahetust, ei käivitu starterist üldse vaid tõmmates. Ja kui käivitubki siis suitseb pööraselt, ja muidugi lõhkuma hakkab ka. Ei ole muidugi surveid möötnud, kuna ei ole auto juurde saanud veel. Milles viga võiks olla kui surved ok?
Purunes lõdvik, ei tea kas keema läks(ise ei sõitnud). Peale selle vahetust, ei käivitu starterist üldse vaid tõmmates. Ja kui käivitubki siis suitseb pööraselt, ja muidugi lõhkuma hakkab ka. Ei ole muidugi surveid möötnud, kuna ei ole auto juurde saanud veel. Milles viga võiks olla kui surved ok?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1,9 tdi, üks silinder ei tööta, suitseb
Mis lõdvik purunes, jahutusvedeliku lõdvik?pro11 kirjutas:Endal sama lugu, ainult 1.9 td-ga.
Purunes lõdvik, ei tea kas keema läks(ise ei sõitnud). Peale selle vahetust, ei käivitu starterist üldse vaid tõmmates. Ja kui käivitubki siis suitseb pööraselt, ja muidugi lõhkuma hakkab ka. Ei ole muidugi surveid möötnud, kuna ei ole auto juurde saanud veel. Milles viga võiks olla kui surved ok?