Märgsidur 6käigulisel on ee.Maxpower kirjutas:aga kas mitte tehas ei näe ette et DSG kastil tuleb õli vahetada iga 60tuh km tagant?
DSG 7k probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: DSG 7k probleem
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: DSG 7k probleem
Ei saa sellest halast aru. DSG kas ongi probleeme ja täpset viga diagnoosida on keeruline. Vigu esineb nii mehatroonikaplokis, hooratta ja 7k kastil ka siduritega(töö CC-l oli läbisõit 30k, kui need garantiikorras vahetati). Teemaalgataja peaks õnnelik olema, et sai garantiikorras põhimõtteliselt uue käigukasti ehk saab selle õrna kastiga kauem pärast garantii lõppu sõita.
Varuosade tarned ongi keerulised ja garantiijuppide tellimine eeldab ka tehasele tõestamist, et mis autole need jupid lähevad ja ega niisama suusoojaks neid ei tellita. Lisaks on suurtel korporatsioonidel bürokraatia tellimuste protsessimisel, mis võtab rohkem aega, kui tarne ise. Tean, et asjaga mitte kursis oleval inimesele on sellest keeruline aru saada ja nende jupp on alati kõige tähtsam, aga neil on selliseid tähtsaid tellimusi tuhandeid ja sealt ka see tarneaeg. Ise puutun sellega, küll teises valdkonnas, igapäevaselt kokku ja kliendile ütlen alati maksimum tarne sellepärast nagu ülal mainitud, et pigem ütlen pikema tarne ja üllatan kiiremaga, kui et ütlen lühikese ja siis pean igapäev vabandama, et pole jupp jõudnud.
Samuti vahetab esindus õli 7-käigulisel, mitte ainult 6-käigulisel. Tuli just Saksast üks 2010 Passat, 1.8TSI mootori ja 7k DSG-ga, millel tehti õlivahetus ja tarkvara uuendus isegi tasuta ära, kuna oli tagasikutsumine.
Varuosade tarned ongi keerulised ja garantiijuppide tellimine eeldab ka tehasele tõestamist, et mis autole need jupid lähevad ja ega niisama suusoojaks neid ei tellita. Lisaks on suurtel korporatsioonidel bürokraatia tellimuste protsessimisel, mis võtab rohkem aega, kui tarne ise. Tean, et asjaga mitte kursis oleval inimesele on sellest keeruline aru saada ja nende jupp on alati kõige tähtsam, aga neil on selliseid tähtsaid tellimusi tuhandeid ja sealt ka see tarneaeg. Ise puutun sellega, küll teises valdkonnas, igapäevaselt kokku ja kliendile ütlen alati maksimum tarne sellepärast nagu ülal mainitud, et pigem ütlen pikema tarne ja üllatan kiiremaga, kui et ütlen lühikese ja siis pean igapäev vabandama, et pole jupp jõudnud.
Samuti vahetab esindus õli 7-käigulisel, mitte ainult 6-käigulisel. Tuli just Saksast üks 2010 Passat, 1.8TSI mootori ja 7k DSG-ga, millel tehti õlivahetus ja tarkvara uuendus isegi tasuta ära, kuna oli tagasikutsumine.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: DSG 7k probleem
Minuarust hakkabki siit see teema peale et enamus lihtsurelikke ei tea neist tagasikutsumistest, mis tehase poolt tasuta on lubatud suurt midagi. Kas on need kuskil avalikus infos üleval mis kampaaniad ja mis tööd/vahetused on tehase poolt maha hõigatud - kahtlen. Kas mulle kui tavakliendile öeldakse teiseltpoolt letti kas minu auto käib mõne kampaania alla kui ma seda otse küsin? Pigem olen kuulnud juhtumitest kus tasuta kampaania tehakse auto hooldusse või remonti tulles vaikselt ära ilma klienti teavitamata (avaldub see näiteks paaritunnise korralise hoolduse venimises pea tööpäeva pikkuseks) - ilmselt soovist neid asju mitte suure kella külge panna ja sellega margi mainet kaitsta. Samas on nii mõnigi tasuta tehtav töö ka kliendile pähe määritud ja tema poolt kinni makstud kas puuduliku info või esinduse sihiliku poliitika tõttu (konkreetselt on kogemus ühe mitte-VAG grupi siinsest esindusest kus on hiljem vastav info välja imbunud aga miskipärast kahtlustan et ka mõne muu margi esindus pole patust päris puhas). Kui kellegil on miskit avalikku viidet VAG grupi tagasikutsumiste ja tasuta kampaaniate kohta võiks selle avaldada - kasvõi siin teemas.KuldarA kirjutas:Samuti vahetab esindus õli 7-käigulisel, mitte ainult 6-käigulisel. Tuli just Saksast üks 2010 Passat, 1.8TSI mootori ja 7k DSG-ga, millel tehti õlivahetus ja tarkvara uuendus isegi tasuta ära, kuna oli tagasikutsumine.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: DSG 7k probleem
Nii see nõudlus ja pakkumine paranoia vastaste tablettide vastu just tekib. 

51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: DSG 7k probleem
Nii kaua kui autole tehtav tehase aktsioon ei ole ohtlik (erineb täiesti regiooniti), ei tehta ametlikku tagasi kutsumist.
Andmebaasides on kõikide aktsioonides osalevate autode vin-d üleval, ning kui mingi aktsioon on autol avastatud,( (selleks peab auto muidugi sattuma margi esindusse mida iganes tegema), aktsionnide kontroll on RANGELT KOHUSTUSLIK iga kord kui autole tööleht vormistatakse( kui teenendaja magab midagi maha ja selle tehase Hansud hiljem avastavad, saab terve osakond vastu päid/rahakotte ) ), siis on kohustus sellega tegeleda 12 päeva jooksul, st kliendile teavitada ja määrata remondi aeg.
Tehas ei salatse midagi, lihtsalt meie regioonis ei ole ohtlikku aktsiooni veel välja tulnud, et teha ametlik tagasi kutsumine. Paljud aktsioonid teostatakse nn. töökäigus, suuremad siis lepitakse kliendiga kokku.
Ja kui viid oma kalli masina remonti, palun arvesta, et sa ei ole ainuke kelle auto samal ajal remonti ja varuosi vajab, eriti kui tegemist mingi suurema probleemiga.
Andmebaasides on kõikide aktsioonides osalevate autode vin-d üleval, ning kui mingi aktsioon on autol avastatud,( (selleks peab auto muidugi sattuma margi esindusse mida iganes tegema), aktsionnide kontroll on RANGELT KOHUSTUSLIK iga kord kui autole tööleht vormistatakse( kui teenendaja magab midagi maha ja selle tehase Hansud hiljem avastavad, saab terve osakond vastu päid/rahakotte ) ), siis on kohustus sellega tegeleda 12 päeva jooksul, st kliendile teavitada ja määrata remondi aeg.
Tehas ei salatse midagi, lihtsalt meie regioonis ei ole ohtlikku aktsiooni veel välja tulnud, et teha ametlik tagasi kutsumine. Paljud aktsioonid teostatakse nn. töökäigus, suuremad siis lepitakse kliendiga kokku.
Ja kui viid oma kalli masina remonti, palun arvesta, et sa ei ole ainuke kelle auto samal ajal remonti ja varuosi vajab, eriti kui tegemist mingi suurema probleemiga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2873
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: DSG 7k probleem
Fakt on see ,et tarmi D S G. läks peeti. Hoiduge nn. mugavuse eest. Manuaal kast + raha jääb taskusse.Auto ostja enda valik.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: DSG 7k probleem
Nagu näha oled sa selle nelja aasta taguse juhtumi tõttu siiamaani elevil ja õnnelik (vaata, et tilk püksi ei tule), et unustad jälle ära, et ma pole mingi tarmi, ega tunne ka ühtegi sellenimelist.t6nis3 kirjutas:Fakt on see ,et tarmi D S G. läks peeti. Hoiduge nn. mugavuse eest. Manuaal kast + raha jääb taskusse.Auto ostja enda valik.
Ning lisaks antud teema on 7-me kägulisest, mitte aga 6-e käigulisest nagu mul oli. Ise veel alati toonitad täpsust ja tehnilisust, nüüd ei suuda siis 6-l ja 7-l vahet teha.
Viimati muutis jussike, 13 Juul 2014, 21:55, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....