Auto siis aastast 2006, mootoriks siis juba mainitud 1,4 - 51 kw turbo diisel.
Nimelt mootori orantz tuli süttib. Korra käisin ühe diagnostiku juures, kes tule kustutas ja ütles, et 3 silindri pihusti.
Mainis veel, et kontrolliksin üle vaakumi voolikud (kontrollitud ei tundunud lekkeid olema ja voolikud pehmed) ja vahetaksin kütuse filtri.
Voolikud vaatasin täna üle ja ka vahetasin kütuse filtri.
Korra kustus ära, aga kui lasnamäe kanalisse sain läks kohe jälle põlema.
Nüüd küsimus kas neid pump pihusteid keegi kusagil remondib või mida soovitavad targad ?
Test-Rem-i enam ei lähe kuna teise autoga halvad kogemused.
Vaatasin, et E-bay.de-st saaks uue originaali 200 kohaliku raha eest aga kui keegi teeb vähemalt poole odavamalt ja annab garantii siis paneb mõtlema.
Kõik arvamused on teretulnud.
1,4 51kw. Polo pihusti mure.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1,4 51kw. Polo pihusti mure.
Ennem võiks siiski veakoodi teada saada ja vaadata pihusti näite. Lisaks prooviks ka pihustite kaablipuu klemmide ülepingutamist või uuega asendamisest. Ehk siis prooviks ennem kõik muud võimalikud vead üle vaadata kui hakata kohe uut pihustit kalli raha eest ostma.
Re: 1,4 51kw. Polo pihusti mure.
Keegi kes oskab võiks need asjad üle vaadata, seda mõistliku raha eest.J.Aru kirjutas:Ennem võiks siiski veakoodi teada saada ja vaadata pihusti näite. Lisaks prooviks ka pihustite kaablipuu klemmide ülepingutamist või uuega asendamisest. Ehk siis prooviks ennem kõik muud võimalikud vead üle vaadata kui hakata kohe uut pihustit kalli raha eest ostma.
Ise asun Tallinnas ja nädalavahetusel sõidan liigun Kose kandis või siis Raplamaal.
Endal pole vahendeid millega teostada veakoodi lugemist ja ega ma täpselt pole veel tuvastanud ka kus need pihustid asuvad

Täna vaatasin, aga näha polnud väljspool mootorit nagu vanematel autodel, või olen vanusega nõdrameelseks muutunud

-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1,4 51kw. Polo pihusti mure.
Klapikambrikaane all jah, käigukasti poolsest otsast jookseb kaabeldus sisse. Kaablipuu üks nende tüüpvigasid. Arvutiga saab üle vaadata, mida pihusti näit teeb. Seda võiks isegi aidata Tallinnas teha arvutiga, autoremondiga teenusena ei tegele.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335