positsiooniandur
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
positsiooniandur
mul autoks 2001a. 1.9tdi 96kw. passat.
tühikäigul mootor käib hästi, ei saa midagi aru ,et viga oleks aga kui sõitma hakata pöörded 2000 ja rohkem siis vahepeal mootril nagu hing kinni ja viskab tagant ka musta. ma ei tea, kas diislitel on selline andur ,mis pöörete kasvades muudab süütenurka ,kas siis varajasemaks või hilisemaks. Ise otsiksin viga sealt, olen kuulnud, et pumppihustitega mootorid on ka kütuse suhtes pirtsakad, ehk on viga kütuses?.
Kui probleem kellelegi tuttav siis oleksin tänulik, kui keegi sellekohta midagi oskab seletada..
tühikäigul mootor käib hästi, ei saa midagi aru ,et viga oleks aga kui sõitma hakata pöörded 2000 ja rohkem siis vahepeal mootril nagu hing kinni ja viskab tagant ka musta. ma ei tea, kas diislitel on selline andur ,mis pöörete kasvades muudab süütenurka ,kas siis varajasemaks või hilisemaks. Ise otsiksin viga sealt, olen kuulnud, et pumppihustitega mootorid on ka kütuse suhtes pirtsakad, ehk on viga kütuses?.
Kui probleem kellelegi tuttav siis oleksin tänulik, kui keegi sellekohta midagi oskab seletada..
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: positsiooniandur
Süütenurka muudab elektroonika. Must suits viitab põlemata kütusele. Esimese asjana kontrolliks sõidupelt turbo rõhku. Kui see korras saab hakata edasi mõtlema. Õhufilter on puhas ikka?
M.O.T.T
Re: positsiooniandur
turborõhuandur vahetatud ja 50 euri vastu taevast, sest probleem ei kadunud. muidugi on veel võimalus kompuuter taha ühendana.
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: positsiooniandur
Jep kui arvuti korra järgi ühendada, siis enamus kordadest jäävad need 50 eurised tasku.
Mis sul asukoht on, foorumi rahvas pakub ka soodsalt diagnostikat.

Mis sul asukoht on, foorumi rahvas pakub ka soodsalt diagnostikat.
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: positsiooniandur
huupi juppe vahetades saab küll enne raha otsa kui auto korda.volver kirjutas:turborõhuandur vahetatud ja 50 euri vastu taevast, sest probleem ei kadunud. muidugi on veel võimalus kompuuter taha ühendana.
M.O.T.T
Re: positsiooniandur
nüüdseks ka kompuutris käidud ja mitteühtegi veakoodi. hakkan juba arvama ,et ehk on mõni õhuvoolik(lõdvik) katki. Järelikult peaks siis kõrvaga ka susinat kuulma. teab sellest keegi midagi?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: positsiooniandur
Veakoodide lugemisest on vähe kasu, tuleks ka vaadata näiteks turborõhku sõites siis kui kinni poob jne.
Re: positsiooniandur
võib probleemi lahendatuks lugeda.... turbost väljatulev õhulõdvik(turbotoru) oli katki, isegi õhuvilinat oli kuulda. vahetasin ära ja kõik korras.(forsis maksab selline jupikene toru 62 eurot). vea leidmisele aitas kaasa kellegi postitus, kus öeldud ,et must suits tähendab põlemata kütust, ehk siis õhku tuleb vähe peale.