mure siis järgmine, et kui keeran süüte välja, jääb auto ikka tööle
Autoks on küll Seat Toledo '98 1,9D 47KW, aga mootor peaks olema ikka VW'ni oma ja siin tundub rohkem teadjaid kohal olema, kui Seati foorumis

seepärast küsin siis siit ka...
Lugedes foorumit, saan aru, et kõrgsurvepumbal peaks olema magnetklapp, mis peab sulguma.
Töötamise ajal tuleb +12V peale, kui mootor välja suretada, siis peab +12 ära kaduma?
Kui ära ei kao, siis süüteluku viga, kui toide kaob ära, siis viga klapis?
Kus see klapp asub, pumpa tuleb sisse kokku 6 juhet, milline see õige on?

Jämedam kollane, peenike kollane musta triibuga.
Ja siis allpool on paarikaupa punanevalge+punanemust
kollane+roheline
Ja kuidas ma aru saan, kas tegu on 1,9D 47kw mootoriga või 1,9 SDI 47kw mootoriga. Ja kelle kõrgsurvepump seal peal on?

Tänud ette,
Veel paar pilti http://www.upload.ee/gallery/13136/Toledo.html" onclick="window.open(this.href);return false;