Probleem siis selline, aeg ajalt, käivitades ja P peal olles, tahomeetril tuurid kõiguvad, ja mootorist tuleb kõrin, samas ka sõites ja foori taha seisma jäädes, tuurid kõiguvad, suurenevad, ja siis vähenevad. Kas keegi on sellise probleemiga kokku puutunud, või teab milles asi võiks olla?
Tegemist siis 98 Passatiga 1.8 T automaat/bensiin.
Mootori kõrin
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Mootori kõrin
Endal tuli see heli generaatorist, millel laagrid andsid otsad. Soojenedes hääl kadus. Tegu oli sama mootori ja kastiga. See muidugi ei seleta pöörete kõikumist.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Mootori kõrin
Nukkadevahelise keti pinguti äkki? Kas hääl ja pöörete kõikumine on omavahel seotud?
Viimati muutis GTI, 14 Nov 2011, 19:26, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
- Auto: Passat B8.5
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
Re: Mootori kõrin
Tuuride kõikumine näiteks kadus mul peale trosseri puhastust. Ja vastav veateade ka ajust.
Ja tuttaval hakkas kett (pinguti) sellist imeliku (mootorsae) kõrinat tegema. Suht tüüpiline pidi olema, et hakkab tegema häält migi 250 000 läbisõidu juures.
Ja tuttaval hakkas kett (pinguti) sellist imeliku (mootorsae) kõrinat tegema. Suht tüüpiline pidi olema, et hakkab tegema häält migi 250 000 läbisõidu juures.
Re: Mootori kõrin
Mul on sama mure, selle keti kõrinaga.
Kas pole võimalik ainult keti taldu vahetada, või on antud juhul tegemist ka pinguti kulumisega ? Kett iseenesest ei maksa palju aga pinguti on kirves.
Kas pole võimalik ainult keti taldu vahetada, või on antud juhul tegemist ka pinguti kulumisega ? Kett iseenesest ei maksa palju aga pinguti on kirves.