Maanteel sõites tekkis kohutav vibra keresse. Gaasi lahti lastes vibratsioon kaob, kiirendades vibratsioon tuleb tagasi. Algul arvasin et mootoripadi kuid ei tundu olevat kuna Hommikul käima pannes hakkas Tossama sinakat.
Turbo kontrollitud- Pöörles vabalt ja külma lõtk tundus õige olevat.
Probleem peaks olema mootoris! Kas probleem võib olla Pihustites?
Tänud
Viimati muutis VW2007, 13 Aug 2014, 20:04, muudetud 2 korda kokku.
B5, B5.5, B6 ja B8 Passatid
Sharan 7N 4MOTION 1.9TDI
Skoda Octavia 4x4 ja Scout
Kaablipuu,pihustid,nukk ja hüdrotõukurid...kui need ok siis edasi mõelda. Nende kõigi vea puhul võib anda väljaspool normi pihusti näite...viimaseid saad visuaalselt kontrollida kui klapikambrikaane maha võtad st kas on kulunud v mitte.
Viimati muutis copilot, 07 Aug 2014, 20:40, muudetud 1 kord kokku.
VW2007 kirjutas:Sai uuritud seda mootorit täna.
2 pihustit tahaks vahetust mingi aja pärast, kuid tegelik põhjus on päris Hull
Pildid Räägivad enda eest...
► Näita Spoilerit
Hetkel ei jaga matsu mis pildil on (pole sellist mootorit näppinud), hüdrotõukur?
VW2007 kirjutas:Sai uuritud seda mootorit täna.
2 pihustit tahaks vahetust mingi aja pärast, kuid tegelik põhjus on päris Hull
Pildid Räägivad enda eest...
► Näita Spoilerit
Hetkel ei jaga matsu mis pildil on (pole sellist mootorit näppinud), hüdrotõukur?
Õigus.
B5, B5.5, B6 ja B8 Passatid
Sharan 7N 4MOTION 1.9TDI
Skoda Octavia 4x4 ja Scout
copilot kirjutas:Mille põhjal seda ütled, et pihustid tahaks vahetust? Mina näen sinu probleemi põhjust hetkel pildil
Arvutiga sai vaadatud (mind polnud sellel hetkel kõrval). 3.silindiri pihusti näit oli -2,65 ja 4.silindri Pihusti näit -3,20 (kerge kõikumisega). Ei mäleta aint mida need numbrid tähendasid.
B5, B5.5, B6 ja B8 Passatid
Sharan 7N 4MOTION 1.9TDI
Skoda Octavia 4x4 ja Scout
J.Aru kirjutas:Hetkel ei jaga matsu mis pildil on (pole sellist mootorit näppinud), hüdrotõukur?
Õigus.
On ka teada miks see hüdrotõukur "paljunes"? Oli/on endal ka ühe vanema kõrgsurvepumbaga mootoriga sama probleem, et hüdrotõukur juppideks, ise kahtlustasin, et klapid käisid vastu kolbe õrnalt...
Ka see jama sul seal võib põhjustada neid ebanormaalseid pihusti näite! Kuidas nukad on st kas mõni serv teravaks kulunud vms? Kui näha kulumise märke,vahetada ka see,sest põhjustab samuti anomaaliaid mootori töös ja ebanormaalseid pihusti näite!
MCTD kirjutas:Tere,juhtus endal ka VW selline lugu tõukuriga.Küsimus kas see lõhub midagi ka mootori sees ära,mõtlen klappi või juhtpuksi.Mootor on 1,9 50kw td.
Kui tõukur lihtsalt katki läheb ehk siis klapp pihta ei saa (kolb vastu klappi, midagi silindris vms.) siis ei tohiks midagi juhtuda. Ainuke küsimus, miks läks hüdrotõukur katki?
On kusagilt meelde jäänud et kahe silnddri näitude summa peaks nulli jääma, enamvähem. See mida näed on pihusti korrektsiooni arv, ehk elektrooniliselt püütakse korrigeerida pihustamise ajastust, et tagada mootori ühtlane töö.
Kui tõukur puruks, siis polegi imestada, et näidud hullud. Vaheta tõukurid ja ilmselt ka nukk ära ja vaata uuesti. Õlivahetused ikka regulaarsed ja kvaliteetse õliga?
Laur kirjutas:On kusagilt meelde jäänud et kahe silnddri näitude summa peaks nulli jääma, enamvähem. See mida näed on pihusti korrektsiooni arv, ehk elektrooniliselt püütakse korrigeerida pihustamise ajastust, et tagada mootori ühtlane töö.
Kui tõukur puruks, siis polegi imestada, et näidud hullud. Vaheta tõukurid ja ilmselt ka nukk ära ja vaata uuesti. Õlivahetused ikka regulaarsed ja kvaliteetse õliga?
Kas mitte siiski pole kütusekoguse, mitte ajastusega tegemist?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Tuleb otsida teise mootori plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] (koplektne). Nukka alles ei jäta. Kui on leitud plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] siis vahetan seal kõik tõukurid uute vastu.
Hüdrotõukuritele tekivad vanusest mikro mõrad mis aja pikku aina nõrgestavad kuni katki minekuni. Teisetel tõukuritel on ka mikro mõrad.
Õli vahetus äsja tehtud, umbes 1100km (255000) tagasi. Tegelikus umb 410 000km.
Viimati muutis VW2007, 13 Aug 2014, 19:16, muudetud 1 kord kokku.
B5, B5.5, B6 ja B8 Passatid
Sharan 7N 4MOTION 1.9TDI
Skoda Octavia 4x4 ja Scout
VW2007 kirjutas:Tuleb otsida teise mootori plokikaas (koplektne). Nukka alles ei jäta. Kui on leitud plokikaas siis vahetan seal kõik tõukurid uute vastu.
Hüdrotõukuritele tekivad vanusest mikro mõrad mis aja pikku aina nõrgestavad kuni katki minekuni. Teisetel tõukuritel on ka mikro mõrad.
Õli vahetus äsja tehtud, umbes 1100km (255000) tagasi. Tegelikus umb 410 000km.
Nagu aru saan, siis tõukuri purunemine kahjustas ka blokikaant? Ja PD hõdrotõukurid ongi varmamad kuluma kui vanakoolil, eriti kui kehva hooldus ja vale õli...üks peaaegu et tüüpviga neil...alguses olid neil veel miskid vähe nõrgemast materjalist nood, kuniks VAG uuendas neid....augu sisse kulumine tõukuri kausile suht laialt levinud teema koos nukkade kulumisega, eriti kuumemates kliimades.
Viimati muutis copilot, 13 Aug 2014, 20:52, muudetud 1 kord kokku.
VW2007 kirjutas:Tuleb otsida teise mootori plokikaas (koplektne). Nukka alles ei jäta. Kui on leitud plokikaas siis vahetan seal kõik tõukurid uute vastu.
Hüdrotõukuritele tekivad vanusest mikro mõrad mis aja pikku aina nõrgestavad kuni katki minekuni. Teisetel tõukuritel on ka mikro mõrad.
Õli vahetus äsja tehtud, umbes 1100km (255000) tagasi. Tegelikus umb 410 000km.
Nagu aru saan, siis tõukuri purunemine kahjustas ka blokikaant? Ja PD hõdrotõukurid ongi varmamad kuluma kui vanakoolil, eriti kui kehva hooldus ja vale õli...üks peaaegu et tüüpviga neil...alguses olid neil veel miskid vähe nõrgemast materjalist nood, kuniks VAG uuendas neid....augu sisse kulumine tõukuri kausile suht laialt levinud teema koos nukkade kulumisega, eriti kuumemates kliimades.
Õigus. Mulle isegi tuttav ütles et kontrolliksin Hüdrotõukureid kuid järgmisel päeval läksin juba autoga Eesti Tripile. Peale Eesti Trippi see juhtus. Tripil läks puruks geneka pinguti ülemine polt (pikk) maksma läks polt 3 euri.
B5, B5.5, B6 ja B8 Passatid
Sharan 7N 4MOTION 1.9TDI
Skoda Octavia 4x4 ja Scout
Kahjuks ei oska Öelda. Eks ole seda näha kui auto on üle 400 000km sõitnud. Igaks juhuks võiks ära vahetada kui üle 400 000!
Kas keegi oskab öelda mis on AWX ja AVF vahe?
Viimati muutis VW2007, 17 Aug 2014, 21:35, muudetud 1 kord kokku.
B5, B5.5, B6 ja B8 Passatid
Sharan 7N 4MOTION 1.9TDI
Skoda Octavia 4x4 ja Scout
J. Aru. Sõida julgelt vana koolikaga. Ja sõida,veelkord sõida ,ja proovi ilma suurema probleemidetta 500000 km .täis saada. Saad ainult tingimusel,kui hooldad auto keret. Need uuemad P.D. mis pannakse väljalaske nõudesse EURO5 (heitgaasi väljalase) on samas ka kapriisemad,kui vana koolikad ,mis alles saavad sissesõitu.300000 km. Aga PD. juba sellisel läbisõidul küsivad ootamatult palju raha. Milleks siis diisli ÖKONOOMSUS. Oleme puntra sees .
Sellel pildil näeb hüdrotõukuril olevaid nö mikro pragusi. http://fotoalbum.ee/photos/martsaku/107384713/
Uue nädala alguses hakkan kokku panema.
Ostsin uue mootori plokikaane (200euri), plokikaane poldid (18euri/komp), turboõlitus toru, ülemine (34euri), summuti sukk, väljalaske kollektori tihend (3,94euri), plokikaane tihend (36euri), pihusti tihendid (8,90euri/tk) ja muud väikesed tihendid.
Viimati muutis VW2007, 06 Sept 2014, 19:27, muudetud 1 kord kokku.
B5, B5.5, B6 ja B8 Passatid
Sharan 7N 4MOTION 1.9TDI
Skoda Octavia 4x4 ja Scout