No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
anonymous2
Huviline
Postitusi: 832
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 47 korda

No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas anonymous2 »

Probleem siis pealkirjas, mootoriks 2.0TDi 103kW mootor: BKP
täna sõites kadus autol jõud, minek puudus täielikult ja ükshetk lihtsalt
mootor suri välja. ette lõi: No oil pressure stop engine. peale ketramist läks uuesti käima( eesmärk oli tee pealt ära saada) ja mootor suri uuesti välja. Õlirida ei ole ja klõbinat/kolinat ka mootoris ei ole. Diagnostika vigasi ei leia(tegu ei olnud vcds softiga, aga eelnevalt on vead kuvanud) . vag-com diagnosti võimalus puudus.
Kellegil sarnaseid kogemusi?
Või kui keegi tallinnast saaks kaabliga sauele tulla peale tööpäeva, et vcds-ga vaadata.( võimalus ka linnast peale võtta ja tagasi viia aga Passat ei liigu)

lgp Andreas
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1294
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 48 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

Tuttaval õige mitu aastat tagasi sama aastakäigu sama mootoriga masinal juhtus sarnane asi tallinnas sadamas laeva peale sõites. Õli hoiatustuli ja kohe pärast seda mootor seisis. Temal lõppes see õlipumba vahetusega.
Viimati muutis worldonfire, 25 Aug 2014, 22:47, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

anonymous2
Huviline
Postitusi: 832
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 47 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas anonymous2 »

ise arvan sama, aga diagnost vist peaks täpsemalt näitama ?
ja ehk oskab keegi siit ka varuosa koodi öelda ?
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas R36 »

Hea kui ainult pumbaga pääsed.

Mingit diagnosti ega koodi pole sulle vaja, vea oma masin kuhugi töökotta ja las kontrollivad õlivõlli ava üle, kas omab veel mingeid kante või on ümar kui ring.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1294
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 48 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas worldonfire »

golfi_vend kirjutas: ...las kontrollivad õlivõlli ava üle...
Kuskilt nagu meelde jäänud, et 2005-2006 aastal oli mingi keti teema pigem?

EDIT: nüüd kui meenutada siis mu tuttaval läks see keti süsteem puruks. Lõppkokkuvõttes siis kõik see tasakaalustusploki värk võeti välja ja pandi asemele 1.9 õlipump.
Viimati muutis worldonfire, 25 Aug 2014, 23:13, muudetud 2 korda kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

anonymous2
Huviline
Postitusi: 832
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 47 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas anonymous2 »

hetkel siis oletused on järgnevad:
õlipumba 6 kant kahtluse all
Viimati muutis anonymous2, 28 Aug 2014, 08:34, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas jussike »

anonymous2 kirjutas:hetkel siis oletused on järgnevad:
õlipumba 6 kant kahtluse all
ja mitte käivituse põhjus võib olla kuivale jäänud turbo.
mingiaeg võetakse turbolt mingi lõdvik lahti ja kui siis auto käivitub siis on 1 viga teada.
Hästi tark tegu on ilma õlisurveta käivitada :clap:
Huvitav, mida see lõdviku lahti laskmine annab.....
Terve maailm maadleb kulunud õlipumba võllidega ja te üritate veel mujalt viga leida :roll:
Turbo laiali jooksmine on loogiline järg lihtsalt peale võlli hukku, kui koheselt mootorit seisma ei saanud, kui surve kadus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

anonymous2
Huviline
Postitusi: 832
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 47 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas anonymous2 »

jussike kirjutas: Turbo laiali jooksmine on loogiline järg lihtsalt peale võlli hukku, kui koheselt mootorit seisma ei saanud, kui surve kadus.
Mootor jäi seisma ja siis lõi teate, et õlisurve kadunud.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Selles mõttes on tegemist intelligentse mootori ajuga. Kui õli survet pole,ei lase saalesid kokku joosta,ega turbo pukse hävitada.Suretab mootori. Aga arusaamatu on see tehniline lahendus õli pumba võllil. Ega nõu ei annagi,aga teadmiseks,et see 103 kw.2,0 on ....on seda vaja. Ainult heitgaasid vastavad euro 4. nõuetele.
Viimati muutis t6nis3, 26 Aug 2014, 22:03, muudetud 1 kord kokku.

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

t6nis3 kirjutas:Selles mõttes on tegemist intelligentse mootori ajuga. Kui õli survet pole,ei lase saalesid kokku joosta,ega turbo pukse hävitada.Suretab mootori. Aga arusaamatu on see tehniline lahendus õli pumba võllil. Ega nõu ei annagi,aga teadmiseks,et see 103 kw.2,0 on ....on seda vaja. Ainult heitgaasid vastavad euro 4. nõuetele.
Ise ka aru saad ikka mis kirjutad? Lõpp läks nagu kuidagi väga suure kaarega metsa :crazy:
Tehniline lahendus on lihtne ja töötab ka. Häda on selles, et alguses toodeti praaki ja võlli tsenter oli 0.1mm paigast ära. Sellest piisas, et nuudid maha logistada pikapeale. See ei tähenda automaatselt seda, et 103 kW 2.0 TDI on saast, hilisematel pumpadel on võll ilusti tsentris.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

TFM
Huviline
Postitusi: 116
Liitunud: 09 Mai 2013, 08:32
Asukoht:

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas TFM »

Mis ajast alates need hilisemad on? Kas mu 2009 regatud on juba hiline? Kui 300k täis, tähendab, et on hiline või lihtsalt jopanud?
maamõõtmine.ee - maamõõdutööd

anonymous2
Huviline
Postitusi: 832
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 47 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas anonymous2 »

Minu poolt teema lõpetatud, auto korras.
Jussikesele pühendused: TURBO on korras
Ja see info, et turbo küljest lõdviku eemaldamine laseb auto käima pärineb Møllerist !
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5653
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas jussike »

anonymous2 kirjutas:Minu poolt teema lõpetatud, auto korras.
Jussikesele pühendused: TURBO on korras
Ja see info, et turbo küljest lõdviku eemaldamine laseb auto käima pärineb Møllerist !
Tore muidugi, et nii lihtsalt asi käib. Kas tõesti ainult lõdviku eemaldamine tegi auto korda? :clap:
Kui nii, siis teab mida teistele soovitada: eemalda lõdvik ja mootor paraneb imeväel, isegi õlisurve taastub..... :crazy:
Aga mis mina, kui endine plekksepp ka mootori asjadest tean :lol:
Viimati muutis jussike, 27 Aug 2014, 21:38, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas R36 »

Kui veakirjeldust pole, on see teema paras huumor.

Eemalda lõdvik ja kõik taastub - ilmselt VW inseneride kokkumäng. :lol:
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

anonymous2
Huviline
Postitusi: 832
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 47 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas anonymous2 »

golfi_vend kirjutas:Kui veakirjeldust pole, on see teema paras huumor.

Eemalda lõdvik ja kõik taastub - ilmselt VW inseneride kokkumäng. :lol:
viga oli õlipumpa võllis.
lihtsalt ei hakanud seda teemat siin lahkama, kui te sellega ise ka kursis olite/olete.

eelmine post oli mõeldud korraks auto käivitamise jutust.

EDIT: veakirjeldus oli kirjas nii, nagu see hetk oli, kui auto mootor seiskus.
Viimati muutis anonymous2, 27 Aug 2014, 21:18, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

müstaago
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 22 Mai 2011, 12:43
Asukoht:

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas müstaago »

ära nüüd sellele lootma jää, et nüüd kõik korras.... Kui võll juba jõudis sellesse staadiumisse, et hakkas tühjalt ringi käima ja õlisurve kadus siis võis teha juba liiga ka õlipumbale. Lihvis ka seal juba korralikult kante.... Saksas vahetatakse sel juhul kogu õlipump koos taskaalustusvõllidega (ehk moodul). Eestis vast jah see pulgake ca 6 eur tk vms.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Vastus 4 Ratas.,,häda on selles,et alguses toodeti praaki ,, vastasid sina. Kui nii ,siis sinna tahtsingi jõuda. Ära mõnita tehniliselt . Ise ka aru said,mida vastasid hr.ratas .

4ratast
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

t6nis3 kirjutas:Vastus 4 Ratas.,,häda on selles,et alguses toodeti praaki ,, vastasid sina. Kui nii ,siis sinna tahtsingi jõuda. Ära mõnita tehniliselt . Ise ka aru said,mida vastasid hr.ratas .
Paraku alati ei jõuta sinna kuhu tahetakse jõuda. Sina ilmselt loodad enamus juhtudel jõuda peldikusse, saamata ise arugi, et poole tee peal on juba päts sääres. Peldikusse sa ilmselt kohale ka jõuad. Aga vaata, pool su käidud teest on korraliku pasaga kaetud. Sina ilmselt oled rahul, et kohale jõudsid. Teised samas, peavad seda junni nautima mis sinust järgi jäi. Mõtle teistele ka natuke, mitte sellele kuidas sina oma peakeses kuhugi jõuda üritad. Meie, tavainimesed, ei oska sinu mõtteid lugeda .. kahjuks ei oska me enamasti ka sinu teksti lugeda.

Loodetavasti ma nüüd "ei mõnitanud tehniliselt". Mida iganes see ka ei tähendaks :clap:

Sa t6nis3 võid nüüd seletada pikalt ja laialt, et millest sa järjekordselt aru ei saanud.
Viimati muutis 4ratast, 05 Sept 2014, 11:35, muudetud 1 kord kokku.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

anonymous2 kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Kui veakirjeldust pole, on see teema paras huumor.

Eemalda lõdvik ja kõik taastub - ilmselt VW inseneride kokkumäng. :lol:
viga oli õlipumpa võllis.
lihtsalt ei hakanud seda teemat siin lahkama, kui te sellega ise ka kursis olite/olete.

eelmine post oli mõeldud korraks auto käivitamise jutust.

EDIT: veakirjeldus oli kirjas nii, nagu see hetk oli, kui auto mootor seiskus.
Kui vahetati ainult võll,siis oled varsti jälle teeääres.On vaja taastada ka ava võlli sees.

Jann1985
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 21 Okt 2014, 09:15
Auto: VW 1.9tdi 96kw b5,5 2001a
Asukoht:

Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus

Lugemata postitus Postitas Jann1985 »

Tere.
Nii sai soetatud 2kuud tagasi Saksast tulnud 2.0tdi 125kw 2007a passat. Nüüd sama teema ka endal võll lõpetas tegevuse ja õlitus oli null. Autot lahti võttes selgus et viimasest õli välbast ikka kõvasti üle lastud, seega oli tekkinud selline paksem lõga klapikambrisse. Nüüd läheb vahetusse saaled jne muud asjad ja õlipump remonti, aga küsiks seda et kas see lõga seal mis oli võib kudagi ummistada klapikambri kaanes oleva tuulutus ava karteri oma. Ja kui nii on kas peab uue vaatama või annab kuidagi seda puhastada, ja sisselaske kolles on mingid klapid millel puksid ära väsinud kas neid saab kah vahetada või peab täitsa uue vaatama.

Vasta

Mine “Diislid”