No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Probleem siis pealkirjas, mootoriks 2.0TDi 103kW mootor: BKP
täna sõites kadus autol jõud, minek puudus täielikult ja ükshetk lihtsalt
mootor suri välja. ette lõi: No oil pressure stop engine. peale ketramist läks uuesti käima( eesmärk oli tee pealt ära saada) ja mootor suri uuesti välja. Õlirida ei ole ja klõbinat/kolinat ka mootoris ei ole. Diagnostika vigasi ei leia(tegu ei olnud vcds softiga, aga eelnevalt on vead kuvanud) . vag-com diagnosti võimalus puudus.
Kellegil sarnaseid kogemusi?
Või kui keegi tallinnast saaks kaabliga sauele tulla peale tööpäeva, et vcds-ga vaadata.( võimalus ka linnast peale võtta ja tagasi viia aga Passat ei liigu)
lgp Andreas
täna sõites kadus autol jõud, minek puudus täielikult ja ükshetk lihtsalt
mootor suri välja. ette lõi: No oil pressure stop engine. peale ketramist läks uuesti käima( eesmärk oli tee pealt ära saada) ja mootor suri uuesti välja. Õlirida ei ole ja klõbinat/kolinat ka mootoris ei ole. Diagnostika vigasi ei leia(tegu ei olnud vcds softiga, aga eelnevalt on vead kuvanud) . vag-com diagnosti võimalus puudus.
Kellegil sarnaseid kogemusi?
Või kui keegi tallinnast saaks kaabliga sauele tulla peale tööpäeva, et vcds-ga vaadata.( võimalus ka linnast peale võtta ja tagasi viia aga Passat ei liigu)
lgp Andreas
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Tuttaval õige mitu aastat tagasi sama aastakäigu sama mootoriga masinal juhtus sarnane asi tallinnas sadamas laeva peale sõites. Õli hoiatustuli ja kohe pärast seda mootor seisis. Temal lõppes see õlipumba vahetusega.
Viimati muutis worldonfire, 25 Aug 2014, 22:47, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
ise arvan sama, aga diagnost vist peaks täpsemalt näitama ?
ja ehk oskab keegi siit ka varuosa koodi öelda ?
ja ehk oskab keegi siit ka varuosa koodi öelda ?
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Hea kui ainult pumbaga pääsed.
Mingit diagnosti ega koodi pole sulle vaja, vea oma masin kuhugi töökotta ja las kontrollivad õlivõlli ava üle, kas omab veel mingeid kante või on ümar kui ring.
Mingit diagnosti ega koodi pole sulle vaja, vea oma masin kuhugi töökotta ja las kontrollivad õlivõlli ava üle, kas omab veel mingeid kante või on ümar kui ring.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1294
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Kuskilt nagu meelde jäänud, et 2005-2006 aastal oli mingi keti teema pigem?golfi_vend kirjutas: ...las kontrollivad õlivõlli ava üle...
EDIT: nüüd kui meenutada siis mu tuttaval läks see keti süsteem puruks. Lõppkokkuvõttes siis kõik see tasakaalustusploki värk võeti välja ja pandi asemele 1.9 õlipump.
Viimati muutis worldonfire, 25 Aug 2014, 23:13, muudetud 2 korda kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
hetkel siis oletused on järgnevad:
õlipumba 6 kant kahtluse all
õlipumba 6 kant kahtluse all
Viimati muutis anonymous2, 28 Aug 2014, 08:34, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Hästi tark tegu on ilma õlisurveta käivitadaanonymous2 kirjutas:hetkel siis oletused on järgnevad:
õlipumba 6 kant kahtluse all
ja mitte käivituse põhjus võib olla kuivale jäänud turbo.
mingiaeg võetakse turbolt mingi lõdvik lahti ja kui siis auto käivitub siis on 1 viga teada.

Huvitav, mida see lõdviku lahti laskmine annab.....
Terve maailm maadleb kulunud õlipumba võllidega ja te üritate veel mujalt viga leida

Turbo laiali jooksmine on loogiline järg lihtsalt peale võlli hukku, kui koheselt mootorit seisma ei saanud, kui surve kadus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Mootor jäi seisma ja siis lõi teate, et õlisurve kadunud.jussike kirjutas: Turbo laiali jooksmine on loogiline järg lihtsalt peale võlli hukku, kui koheselt mootorit seisma ei saanud, kui surve kadus.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Selles mõttes on tegemist intelligentse mootori ajuga. Kui õli survet pole,ei lase saalesid kokku joosta,ega turbo pukse hävitada.Suretab mootori. Aga arusaamatu on see tehniline lahendus õli pumba võllil. Ega nõu ei annagi,aga teadmiseks,et see 103 kw.2,0 on ....on seda vaja. Ainult heitgaasid vastavad euro 4. nõuetele.
Viimati muutis t6nis3, 26 Aug 2014, 22:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Ise ka aru saad ikka mis kirjutad? Lõpp läks nagu kuidagi väga suure kaarega metsat6nis3 kirjutas:Selles mõttes on tegemist intelligentse mootori ajuga. Kui õli survet pole,ei lase saalesid kokku joosta,ega turbo pukse hävitada.Suretab mootori. Aga arusaamatu on see tehniline lahendus õli pumba võllil. Ega nõu ei annagi,aga teadmiseks,et see 103 kw.2,0 on ....on seda vaja. Ainult heitgaasid vastavad euro 4. nõuetele.

Tehniline lahendus on lihtne ja töötab ka. Häda on selles, et alguses toodeti praaki ja võlli tsenter oli 0.1mm paigast ära. Sellest piisas, et nuudid maha logistada pikapeale. See ei tähenda automaatselt seda, et 103 kW 2.0 TDI on saast, hilisematel pumpadel on võll ilusti tsentris.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Mis ajast alates need hilisemad on? Kas mu 2009 regatud on juba hiline? Kui 300k täis, tähendab, et on hiline või lihtsalt jopanud?
maamõõtmine.ee - maamõõdutööd
-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Minu poolt teema lõpetatud, auto korras.
Jussikesele pühendused: TURBO on korras
Ja see info, et turbo küljest lõdviku eemaldamine laseb auto käima pärineb Møllerist !
Jussikesele pühendused: TURBO on korras
Ja see info, et turbo küljest lõdviku eemaldamine laseb auto käima pärineb Møllerist !
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Tore muidugi, et nii lihtsalt asi käib. Kas tõesti ainult lõdviku eemaldamine tegi auto korda?anonymous2 kirjutas:Minu poolt teema lõpetatud, auto korras.
Jussikesele pühendused: TURBO on korras
Ja see info, et turbo küljest lõdviku eemaldamine laseb auto käima pärineb Møllerist !

Kui nii, siis teab mida teistele soovitada: eemalda lõdvik ja mootor paraneb imeväel, isegi õlisurve taastub.....

Aga mis mina, kui endine plekksepp ka mootori asjadest tean

Viimati muutis jussike, 27 Aug 2014, 21:38, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Kui veakirjeldust pole, on see teema paras huumor.
Eemalda lõdvik ja kõik taastub - ilmselt VW inseneride kokkumäng.
Eemalda lõdvik ja kõik taastub - ilmselt VW inseneride kokkumäng.

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
viga oli õlipumpa võllis.golfi_vend kirjutas:Kui veakirjeldust pole, on see teema paras huumor.
Eemalda lõdvik ja kõik taastub - ilmselt VW inseneride kokkumäng.
lihtsalt ei hakanud seda teemat siin lahkama, kui te sellega ise ka kursis olite/olete.
eelmine post oli mõeldud korraks auto käivitamise jutust.
EDIT: veakirjeldus oli kirjas nii, nagu see hetk oli, kui auto mootor seiskus.
Viimati muutis anonymous2, 27 Aug 2014, 21:18, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
ära nüüd sellele lootma jää, et nüüd kõik korras.... Kui võll juba jõudis sellesse staadiumisse, et hakkas tühjalt ringi käima ja õlisurve kadus siis võis teha juba liiga ka õlipumbale. Lihvis ka seal juba korralikult kante.... Saksas vahetatakse sel juhul kogu õlipump koos taskaalustusvõllidega (ehk moodul). Eestis vast jah see pulgake ca 6 eur tk vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Vastus 4 Ratas.,,häda on selles,et alguses toodeti praaki ,, vastasid sina. Kui nii ,siis sinna tahtsingi jõuda. Ära mõnita tehniliselt . Ise ka aru said,mida vastasid hr.ratas .
-
- Huviline
- Postitusi: 428
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Paraku alati ei jõuta sinna kuhu tahetakse jõuda. Sina ilmselt loodad enamus juhtudel jõuda peldikusse, saamata ise arugi, et poole tee peal on juba päts sääres. Peldikusse sa ilmselt kohale ka jõuad. Aga vaata, pool su käidud teest on korraliku pasaga kaetud. Sina ilmselt oled rahul, et kohale jõudsid. Teised samas, peavad seda junni nautima mis sinust järgi jäi. Mõtle teistele ka natuke, mitte sellele kuidas sina oma peakeses kuhugi jõuda üritad. Meie, tavainimesed, ei oska sinu mõtteid lugeda .. kahjuks ei oska me enamasti ka sinu teksti lugeda.t6nis3 kirjutas:Vastus 4 Ratas.,,häda on selles,et alguses toodeti praaki ,, vastasid sina. Kui nii ,siis sinna tahtsingi jõuda. Ära mõnita tehniliselt . Ise ka aru said,mida vastasid hr.ratas .
Loodetavasti ma nüüd "ei mõnitanud tehniliselt". Mida iganes see ka ei tähendaks

Sa t6nis3 võid nüüd seletada pikalt ja laialt, et millest sa järjekordselt aru ei saanud.
Viimati muutis 4ratast, 05 Sept 2014, 11:35, muudetud 1 kord kokku.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Kui vahetati ainult võll,siis oled varsti jälle teeääres.On vaja taastada ka ava võlli sees.anonymous2 kirjutas:viga oli õlipumpa võllis.golfi_vend kirjutas:Kui veakirjeldust pole, on see teema paras huumor.
Eemalda lõdvik ja kõik taastub - ilmselt VW inseneride kokkumäng.
lihtsalt ei hakanud seda teemat siin lahkama, kui te sellega ise ka kursis olite/olete.
eelmine post oli mõeldud korraks auto käivitamise jutust.
EDIT: veakirjeldus oli kirjas nii, nagu see hetk oli, kui auto mootor seiskus.
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 21 Okt 2014, 09:15
- Auto: VW 1.9tdi 96kw b5,5 2001a
- Asukoht:
Re: No oil pressure.. jõudu polnud ja mootor seiskus
Tere.
Nii sai soetatud 2kuud tagasi Saksast tulnud 2.0tdi 125kw 2007a passat. Nüüd sama teema ka endal võll lõpetas tegevuse ja õlitus oli null. Autot lahti võttes selgus et viimasest õli välbast ikka kõvasti üle lastud, seega oli tekkinud selline paksem lõga klapikambrisse. Nüüd läheb vahetusse saaled jne muud asjad ja õlipump remonti, aga küsiks seda et kas see lõga seal mis oli võib kudagi ummistada klapikambri kaanes oleva tuulutus ava karteri oma. Ja kui nii on kas peab uue vaatama või annab kuidagi seda puhastada, ja sisselaske kolles on mingid klapid millel puksid ära väsinud kas neid saab kah vahetada või peab täitsa uue vaatama.
Nii sai soetatud 2kuud tagasi Saksast tulnud 2.0tdi 125kw 2007a passat. Nüüd sama teema ka endal võll lõpetas tegevuse ja õlitus oli null. Autot lahti võttes selgus et viimasest õli välbast ikka kõvasti üle lastud, seega oli tekkinud selline paksem lõga klapikambrisse. Nüüd läheb vahetusse saaled jne muud asjad ja õlipump remonti, aga küsiks seda et kas see lõga seal mis oli võib kudagi ummistada klapikambri kaanes oleva tuulutus ava karteri oma. Ja kui nii on kas peab uue vaatama või annab kuidagi seda puhastada, ja sisselaske kolles on mingid klapid millel puksid ära väsinud kas neid saab kah vahetada või peab täitsa uue vaatama.